загрява при 160 моля за помощ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 11.06.2009
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: E 91xd touring 245hp
Мечтае да кара: M4

загрява при 160 моля за помощ

Мнение от furios » 12 Юли 2009, 21:39

Здравейте колеги

Колата е 325тдс когато карам с включен климатроник с над 160 известно време, температурата започва да се повишава, като изключа климатроника се стабилизира.
Първия път като ми го направи веднага свалих главата направих пълна диагностика на главата нямаше и нищо смених и всички консумативи гарнитура и тн.излизам от сервиза газ и пак същото сменил съм всичко по охладителната система вкл. и водна помпа и пак същото.
Започвам да недоумявам и се дразня страшно много.

Пишете МОЛЯ!?!?!??? :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Мнение от vanci88 » 12 Юли 2009, 21:43

виското сменял ли си го?
36436
Изображение


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 12 Юли 2009, 21:54

заради водна помпа, термостат или задръстен радиатор външно. Тези работи трябва да провериш в твоя случай. Ако тези работи са изправни може да е по-сложно
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 12 Юли 2009, 21:55

vanci88 написа:виското сменял ли си го?


при тази скорост виско не играе според мен
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Варна

идея

Мнение от letq6tiqt » 12 Юли 2009, 22:03

Аз имах същият проблем, на автомагистрала с над 160 загряваше - при мен се оказа липсващо болче на дифузьора (това в средата) - въздушната струя която влиза не отиваше директно към радиатора а през отвора към капака. След като фиксирах нямах проблем - аз съм с бензинов двигател. При Вас са различни дифузьорите, но идеята ми е да обърнеш внимание на въздушната струя.
Изображение[/url]
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 13 Юли 2009, 10:36

Пробвай да си измиеш радяторите, и водния и кондензатора на климатика, като действаш с пароструйката от вътре навън.
Губи ли ти охладителна течност?
А водната помпа каква е?(новата)
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 13 Юли 2009, 11:23

При мен се случва същото, от както правих магариите с трансплантирането.
Нова водна помпа, нов термостат, обслужен двигател - в София в задръстване на 30 градуса - никакви проблеми. След 110км/ч - прегряване.
Свалих радиатора, промих го хубаво отвън, мислех и отвътре, но нямаше никакъв смисъл, защото антифризът бе кристално чист след едно ходене до морето и обратно. Мислех, че нещата ще се нормализират и колата ще спре да прегрява, но сега след 170 излизам със същия проблем... Нямам представа какво е вече... :confused: :confused: :confused:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Мнение от ares2 » 13 Юли 2009, 12:25

това със задръстения радиатор е много вероятно. имаше една тема как се мие за да не го дозадръстиш още повече. не ти пречи да опиташ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 13 Юли 2009, 13:34

Ами тук идва и другия момент ,досещали ли сте се ,че датмика за климатроника има по-ниски и по-високи градуси ....тоест перката на климатроника би трябвало да върти със по-бърда скорост ?
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 13 Юли 2009, 13:42

Забравих да допълня - нямам климатик/климатроник работещ в момента. Понеже е наслагван на стария мотор, климатичният радиатор е отделно от водния.
Изображение

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 13 Юли 2009, 15:10

Алекс-матрикс беше писал в дрифтинга че му прави подобни магарии... в край на сметка се оказа че радиатора му се охлаждал прекалено много и това шашкало термостата...
жоре най-добре говори с него мисля че може да ти помогне ;)

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 13 Юли 2009, 15:23

Ogi написа:в край на сметка се оказа че радиатора му се охлаждал прекалено много и това шашкало термостата...

:shock: :shock: :shock:
Това за първи път го чувам...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Мнение от mladfen » 13 Юли 2009, 16:32

err0r написа:
Ogi написа:в край на сметка се оказа че радиатора му се охлаждал прекалено много и това шашкало термостата...

:shock: :shock: :shock:
Това за първи път го чувам...

Аз също не вярвам да е така.
Помислете за "прекаленото" охлаждане на радиатора и шашкането на термостата примерно при -20, това означава ли че двг ще се пръсне!!!
Ако си нова помпа, антифриза е чист и радиатора също, проблема е единствено в термостата независимо дали е нов - това не означава че работи както трябва.
Преди 10-11г. на 316-ската ми проблема беше сходен с разликата че прегряваше още при 90-100.
Тогава махнах термостата който ми бяха сложели след обслужванито и сложих най-евтиния който намерих - карах я после 3г. и така си я и продадох, без проблеми в охладителната система.
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 13 Юли 2009, 16:42

mladfen написа:
err0r написа:
Ogi написа:в край на сметка се оказа че радиатора му се охлаждал прекалено много и това шашкало термостата...

:shock: :shock: :shock:
Това за първи път го чувам...

Аз също не вярвам да е така.
Помислете за "прекаленото" охлаждане на радиатора и шашкането на термостата примерно при -20, това означава ли че двг ще се пръсне!!!
Ако си нова помпа, антифриза е чист и радиатора също, проблема е единствено в термостата независимо дали е нов - това не означава че работи както трябва.
Преди 10-11г. на 316-ската ми проблема беше сходен с разликата че прегряваше още при 90-100.
Тогава махнах термостата който ми бяха сложели след обслужванито и сложих най-евтиния който намерих - карах я после 3г. и така си я и продадох, без проблеми в охладителната система.


не не.. за друго става на въпрос... той беше надупчил термостата отделно беше правил нови въздухозаборници и от цялото това термостата се беше шашнал и работеше само на малкия кръг...
при него проблема беше сходен... загравяше само като вдигне над 120 км.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 13 Юли 2009, 16:51

А тоя радиатор дето ти е на колата оригиналния ли е или е сменян ? Виж да не е по-малък от стандартния за модела... виж му размерите .... То друго не остана ....

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook