Надува маркучите на охладителната ситема?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 29 Юни 2009, 23:47

Колко ги надува и можеш ли да стиснеш маркуча ...и мойте на м42ката са трвърди но е и горещо.С кърпа мога да ги стисна но не са дърво ?При теб как са ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 1.01.2008
Кара: E60 525dA

Мнение от Amorphis » 29 Юни 2009, 23:51

А губи ли охл. течност?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 29 Юни 2009, 23:53

Ако надува и не губи и не хвърля водата може да са ти и дърти маркучите ...попринцип м42 е по як мотор от м52 и там тия с меките тикви :D
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Re: Надува маркучите на охладителната ситема?

Мнение от petio_bmw 318is » 30 Юни 2009, 13:29

BMWis написа:Зрдавеите колеги. Имам проблем и тои е че ми надува много маркучите на охладителната система. Интересното е че незагрява? Ако някои може да сподели мнение? Благодаря предварително
смени си капачката на радиатора

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 22.02.2009
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW 328 sport
Мечтае да кара: Gpower

Надува маркучите на охладителната ситема?

Мнение от BMWis » 30 Юни 2009, 19:46

губи ми малко течност. Преди ми губеше много но разбеар от кво беше: беше ми се пукнал радиатора на парното, като го смених се оправи силното губене на течност. А маркучите по принцип като е стодена са мн меки, като я покарам известно време и ги надува много. Другото което е че ми губи и масло а непуши в смисал такъв работи си нормално като застана зад нея пуши само като и напалня обортомера. Интересно е че като са надути маркучите и огася мотора за известно време след което като го запаля и мотора се едно работи на 3 цилиндара? сащо така сам пробвал като огася мотора и като развия капачката на радиатора и излезе въздуха след тва като я запаля си работи идеално. Пробвах с друга капачка същата работа е. И ми казаха че трява да се отвори мотора да се види какво е или гарнитура било или глава

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 30 Юни 2009, 20:01

+1 за гарнитура/глава ...
Ако не я отвориш скоро ще вземе и да ги пръска , в някой цилиндър влиза охладителна течност и затова работи на 3 ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 30 Юни 2009, 20:07

vladiverm написа:+1 за гарнитура/глава ...
Ако не я отвориш скоро ще вземе и да ги пръска , в някой цилиндър влиза охладителна течност и затова работи на 3 ...


:yes:



BMWis написа:като огася мотора и като развия капачката на радиатора и излезе въздуха


Това е характерен белег ..... Налягането във "водната" система се е повишава при "избила" гарнитура на глава.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA

Мнение от Тонката » 30 Юни 2009, 20:17

Извинявам се на автора, но бих искал да задам няколко въпроса.
Заради неизправна капачка казанчето ми се пръсна.Смених го заедно с капачката, но сега отдолу при 0-пръстените сълзи охладителна течност, което май е детска болест. Маркучите не са твърди, а пък като отвъртя капачката на изгасен двигател ПОНЯКОГА излиза въздух. Та въпросите ми са:
1.Дали мога да спра теча без смяна на радиатор?!
2.Защо понякога изкарва въздух на изгасен двигател!?
ИзображениеИзображениеИзображение
е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 30 Юни 2009, 20:19

ако е гарнитура ще ти надува маркучите и при студен двигател

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 22.02.2009
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW 328 sport
Мечтае да кара: Gpower

Надува маркучите на охладителната ситема?

Мнение от BMWis » 30 Юни 2009, 20:21

до колкото разбирам от вас е гарнитуркаа? а възможно ли е заради това да гори и малко повечко и по някога да няма мощност? замерил сам компресията на 4 те цилиндара е 13 негуби компресия да се надявам че ще мина само с гарнитура че ако се окаже глава много кофти :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 331
Регистриран на: 14.06.2008

Мнение от mg87 » 30 Юни 2009, 20:24

че не е ли нормално да ги нагува до колкото знам при тия мотори охлаждането си е под високо налягане :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 30 Юни 2009, 21:06

Тонката написа:Извинявам се на автора, но бих искал да задам няколко въпроса.
Заради неизправна капачка казанчето ми се пръсна.Смених го заедно с капачката, но сега отдолу при 0-пръстените сълзи охладителна течност, което май е детска болест. Маркучите не са твърди, а пък като отвъртя капачката на изгасен двигател ПОНЯКОГА излиза въздух. Та въпросите ми са:
1.Дали мога да спра теча без смяна на радиатор?!
2.Защо понякога изкарва въздух на изгасен двигател!?


Тонка, това е лошото последствие след пренадуване на системата. Няма гаранция , че само от О-пръстените ти изпуска. На приятел се опитахме да спасим радиатора, като мислехме че само пръстените не държат, слагаме нови , само като усетих как хлабаво влиза знаех , че ще тече. Какво да правим в момента нов радиатор му идваше в неудобен момент,втора фаза силикони, лепила, без да съм го правил пак очаквах изхода, ама да опитаме, надрах пластмасите белким залепнат мазилата. Сглобяваме,палим след минути пак сълза, ама някъде отзад между казанчето и радиатора, сваляме и гледаме пукнатина 10 см. върху черната пластмаса и така се отиде на нов радиатор.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Re: Надува маркучите на охладителната ситема?

Мнение от petio_bmw 318is » 30 Юни 2009, 21:38

BMWis написа:до колкото разбирам от вас е гарнитуркаа? а възможно ли е заради това да гори и малко повечко и по някога да няма мощност? замерил сам компресията на 4 те цилиндара е 13 негуби компресия да се надявам че ще мина само с гарнитура че ако се окаже глава много кофти :confused:
аз невиждам смисъл да отваряш двигатела при положение че не е прегрявана колата,просто няма начин да продуха гарнитурата като си работи в нормалната температура,а междудругото mg87 е прав,че системата работи под налягане и може да ти се струва само че са надути маркучите,ама пак ти казвам че според мен е капачката а не гарнитура и в никакъв случаи главата

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 22.02.2009
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW 328 sport
Мечтае да кара: Gpower

Надува маркучите на охладителната ситема?

Мнение от BMWis » 30 Юни 2009, 22:23

казвам ви надува ги до праскане. Имам авери с bmw та неса им така маркучите и сащо така знам че работи под налягане но тва е много което надува. А за капачка освен пак да пробвам и да карам повечко да видя какво ще стане

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 30 Юни 2009, 22:50

Ако като е студена и отвориш капачката и фъсти въздух според мен е гарнитура ....и щом я усещаш ,че все едно на 3 цилиндъра работи най вероянто да е галавата .300-400 лева ,по добре събери повече пари да смениш и нещо друго и да не отваряш повече,но може и да направиш тест на изгорилите газове
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook