Надува маркучите на охладителната ситема?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Колко ги надува и можеш ли да стиснеш маркуча ...и мойте на м42ката са трвърди но е и горещо.С кърпа мога да ги стисна но не са дърво ?При теб как са ?

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Ако надува и не губи и не хвърля водата може да са ти и дърти маркучите ...попринцип м42 е по як мотор от м52 и там тия с меките тикви 


- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: Надува маркучите на охладителната ситема?
смени си капачката на радиатораBMWis написа:Зрдавеите колеги. Имам проблем и тои е че ми надува много маркучите на охладителната система. Интересното е че незагрява? Ако някои може да сподели мнение? Благодаря предварително
- BMWis
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 328 sport
- Мечтае да кара: Gpower
Надува маркучите на охладителната ситема?
губи ми малко течност. Преди ми губеше много но разбеар от кво беше: беше ми се пукнал радиатора на парното, като го смених се оправи силното губене на течност. А маркучите по принцип като е стодена са мн меки, като я покарам известно време и ги надува много. Другото което е че ми губи и масло а непуши в смисал такъв работи си нормално като застана зад нея пуши само като и напалня обортомера. Интересно е че като са надути маркучите и огася мотора за известно време след което като го запаля и мотора се едно работи на 3 цилиндара? сащо така сам пробвал като огася мотора и като развия капачката на радиатора и излезе въздуха след тва като я запаля си работи идеално. Пробвах с друга капачка същата работа е. И ми казаха че трява да се отвори мотора да се види какво е или гарнитура било или глава
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
+1 за гарнитура/глава ...
Ако не я отвориш скоро ще вземе и да ги пръска , в някой цилиндър влиза охладителна течност и затова работи на 3 ...
Ако не я отвориш скоро ще вземе и да ги пръска , в някой цилиндър влиза охладителна течност и затова работи на 3 ...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
vladiverm написа:+1 за гарнитура/глава ...
Ако не я отвориш скоро ще вземе и да ги пръска , в някой цилиндър влиза охладителна течност и затова работи на 3 ...

BMWis написа:като огася мотора и като развия капачката на радиатора и излезе въздуха
Това е характерен белег ..... Налягането във "водната" система се е повишава при "избила" гарнитура на глава.
- Тонката
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA
Извинявам се на автора, но бих искал да задам няколко въпроса.
Заради неизправна капачка казанчето ми се пръсна.Смених го заедно с капачката, но сега отдолу при 0-пръстените сълзи охладителна течност, което май е детска болест. Маркучите не са твърди, а пък като отвъртя капачката на изгасен двигател ПОНЯКОГА излиза въздух. Та въпросите ми са:
1.Дали мога да спра теча без смяна на радиатор?!
2.Защо понякога изкарва въздух на изгасен двигател!?
Заради неизправна капачка казанчето ми се пръсна.Смених го заедно с капачката, но сега отдолу при 0-пръстените сълзи охладителна течност, което май е детска болест. Маркучите не са твърди, а пък като отвъртя капачката на изгасен двигател ПОНЯКОГА излиза въздух. Та въпросите ми са:
1.Дали мога да спра теча без смяна на радиатор?!
2.Защо понякога изкарва въздух на изгасен двигател!?



е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
- BMWis
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 328 sport
- Мечтае да кара: Gpower
Надува маркучите на охладителната ситема?
до колкото разбирам от вас е гарнитуркаа? а възможно ли е заради това да гори и малко повечко и по някога да няма мощност? замерил сам компресията на 4 те цилиндара е 13 негуби компресия да се надявам че ще мина само с гарнитура че ако се окаже глава много кофти 

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Тонката написа:Извинявам се на автора, но бих искал да задам няколко въпроса.
Заради неизправна капачка казанчето ми се пръсна.Смених го заедно с капачката, но сега отдолу при 0-пръстените сълзи охладителна течност, което май е детска болест. Маркучите не са твърди, а пък като отвъртя капачката на изгасен двигател ПОНЯКОГА излиза въздух. Та въпросите ми са:
1.Дали мога да спра теча без смяна на радиатор?!
2.Защо понякога изкарва въздух на изгасен двигател!?
Тонка, това е лошото последствие след пренадуване на системата. Няма гаранция , че само от О-пръстените ти изпуска. На приятел се опитахме да спасим радиатора, като мислехме че само пръстените не държат, слагаме нови , само като усетих как хлабаво влиза знаех , че ще тече. Какво да правим в момента нов радиатор му идваше в неудобен момент,втора фаза силикони, лепила, без да съм го правил пак очаквах изхода, ама да опитаме, надрах пластмасите белким залепнат мазилата. Сглобяваме,палим след минути пак сълза, ама някъде отзад между казанчето и радиатора, сваляме и гледаме пукнатина 10 см. върху черната пластмаса и така се отиде на нов радиатор.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: Надува маркучите на охладителната ситема?
аз невиждам смисъл да отваряш двигатела при положение че не е прегрявана колата,просто няма начин да продуха гарнитурата като си работи в нормалната температура,а междудругото mg87 е прав,че системата работи под налягане и може да ти се струва само че са надути маркучите,ама пак ти казвам че според мен е капачката а не гарнитура и в никакъв случаи главатаBMWis написа:до колкото разбирам от вас е гарнитуркаа? а възможно ли е заради това да гори и малко повечко и по някога да няма мощност? замерил сам компресията на 4 те цилиндара е 13 негуби компресия да се надявам че ще мина само с гарнитура че ако се окаже глава много кофти
- BMWis
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 328 sport
- Мечтае да кара: Gpower
Надува маркучите на охладителната ситема?
казвам ви надува ги до праскане. Имам авери с bmw та неса им така маркучите и сащо така знам че работи под налягане но тва е много което надува. А за капачка освен пак да пробвам и да карам повечко да видя какво ще стане
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Ако като е студена и отвориш капачката и фъсти въздух според мен е гарнитура ....и щом я усещаш ,че все едно на 3 цилиндъра работи най вероянто да е галавата .300-400 лева ,по добре събери повече пари да смениш и нещо друго и да не отваряш повече,но може и да направиш тест на изгорилите газове

31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани