Проблем със скорости

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Проблем със скорости

Мнение от стан » 28 Май 2009, 22:01

Появи се проблем с моята кола... когато карам на 3-та и пусна по-рязко газта се усеща много леко еднократно причукване откъм скоростите сякаш има луфт някъде, някакси нежно е обаче. Това за какво е признак? И не се сетих да видя дали го прави само на 3-та, също така когато накова яко спирачки се вижда как скоростния лост мърда напред или назад не помня :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 28 Май 2009, 22:04

гуменото каре погледна ли?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: някъде там

Мнение от pioneeraudio » 28 Май 2009, 22:14

при мен беше същия проблема,обаче първо на 5 с ниска скорост се появяваше ,а след това на всички скорости започна.Оказа се гуменото каре ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 28 Май 2009, 22:40

Нищо не съм гледал :) Мерси сигурно е то има логика

Номер 2 на схемата нали ?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... vel_joint/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 28 Май 2009, 23:16

Номер 2 е само капачка, карето е това в началото на 1, дето 2 го покрива.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 29 Май 2009, 9:33

А по принцип някой може ли да обясни смяната му ? Само се развиват 6-те болта и се слага новото нали ? Има ли нещо по особено ? И тази капачнка за която става въпрос също ли се сменя ? Сега го гледах в Дарукар 193лв излиза, наистина ли е толкова скъпо ??
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 29 Май 2009, 9:35

Без капачката беше около 120 във Вари2000 и не е толкова лесна смяната колкото си мислиш!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 29 Май 2009, 10:02

Nukem написа:Без капачката беше около 120 във Вари2000 и не е толкова лесна смяната колкото си мислиш!


какво е по-специалното, можеш ли да разясниш ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 29 Май 2009, 10:52

Ми генерацииката!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 29 Май 2009, 11:19

Nukem написа:Ми генерацииката!


Ок тва ясно че ще трябва да се поразглоби, въпроса е около самото каре при монтажа му има ли някаква особеност........
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Мнение от izzzo » 29 Май 2009, 11:40

Сваля се цялата генерация, тампоните на скоростите, отвиват се болтовете на висящия лагер на кардана, абе ей тука е обяснено доста подробно- http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... -Guibo.htm

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 29 Май 2009, 12:36

izzzo написа:Сваля се цялата генерация, тампоните на скоростите, отвиват се болтовете на висящия лагер на кардана, абе ей тука е обяснено доста подробно- http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... -Guibo.htm


Благодаря, точно това ме интересуваше !
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 29 Май 2009, 12:47

Аз имах леко претупкване на 4та като ритна газта от тихи обороти. Сега като сложих оригинални тампони на скоростната от Дару не мога да си позная колата. Имат огромно значение тези 2 малки тампончета на скоростната.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 29 Май 2009, 12:51

тези 2 малки тампончета на скоростната.

Aз тези двата ще ги сменям със съединителя и ремонта на скоростната кутия,но да попривърши кризата!А да питам възможно ли е от тези двата тампона да се дължи понякога трудното вкарване на 1-ва скорост!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 29 Май 2009, 12:53

точно от тях първа ми влизаше като на Москвич. И може да чуваш понякога едно изпукване от ауспусите. Моите дори не бяха скъсани, просто бяха омекнали много.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook