Перката на радиатора се пуска на студено и виене от задницат
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Acceleration
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M5
Перката на радиатора се пуска на студено и виене от задницат
Колеги на връщане от събора карам си аз и по едно време оп климатроника изгасна, викам си очаквах го тоя проблем както и да е ама нещо некав странен звук почна да издава (свистене) от под капака спирам (гася колата) и гледам вътрешната ролка на компресора на климатика още се върти - викам си еба му мамата звъннах на един познат той каза режи ремъка и продължавай. Срезах го и продължих и нали сме криза няма пари сега да я водя на сервиз за климатик и си карам така ама забелязах че колата я паля напълно студена престояла цяла нощ и перката се пуска да охлажда
. защо може да го прави тоя номер - от термостата може ли да е или датчика или еба ли му м..... На диагностига дали ще покаже проблема?
И още един въпрос за да не отварям нова тема
При движение от задницата се чува виене аз веднага си викам това тряя да са лагери на главините, отидох на сервиз монтъора вдигна колата на крика завъртяхме гумите и се чуваше шума от диференциала. Сменихме маслото, сложихме добавка (хубава била американска), ама не се оправи. Друг ми каза че имало няква шайба ли и аз не знам какво било, която можело да се разхлабила и трябва да се затегне и на мене ми писна да ме баламосват и затова моля за помощ или съвет от какво може да е да не ме баламосва някой дай да смениме целата задница и ще спре!
Благодаря предварително за оказаното съдействие !

И още един въпрос за да не отварям нова тема


Благодаря предварително за оказаното съдействие !
- Acceleration
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M5
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Извади управлението за климатроника и му махни буксите отзад,ако спре да върти перката значи проблема ти идва точно от там
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- Acceleration
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M5
vladi_a_i написа:Извади управлението за климатроника и му махни буксите отзад,ако спре да върти перката значи проблема ти идва точно от там
е възможно ли е от климатроника да ми се пуска перката ?

- BMW дизайн
- ентусиаст
-
- Мнения: 827
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Някъде по света
- Пол: Мъж
- Кара: икономично
- Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин
попринцип може и виското да ти е заминало....ако колата неможе да стигне нормалната температура при висока скорост значи и термостата ти се ебава....относно дифа това виене сигорно го имаш като си наскорост и върнеш газта почва да вие....ако е така значи проблема ти е от скоро но ако вие и когато си на свободна значи определено си е заминал
- Acceleration
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M5
BMW дизаин написа:попринцип може и виското да ти е заминало....ако колата неможе да стигне нормалната температура при висока скорост значи и термостата ти се ебава....относно дифа това виене сигорно го имаш като си наскорост и върнеш газта почва да вие....ако е така значи проблема ти е от скоро но ако вие и когато си на свободна значи определено си е заминал
нямам виско аз съм м43 а иначе да и на свободна си вие

- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
гледай сега като запалиш колата или като дадеш на контакт ако ти тргва перката веднага да върти значи имаш някъде затворена верига и то би било точно при датчика за температурата (ако не си пуснал климатика, че попринцип като го пуснеш и веднага ти завърта първа степен на перката) следователно можеш да направиш проба да откачиш буксата от датчика ня радиатора и да видиш дали спира ако спре е ясен от къде е проблема датчика ти е залепнал ня някое от положенията и веднага щом получи ток перката тръгва другия вариант е да не спре при махане на буксата от там почваш д апроследяваш кабелите някъде да не са укасили и това е възможно значи пусковите кабели за перката при теб са черно/зелен - първа степен и черно/сив - втора степен така са заводски друг вариант е някое от релетата да е заминало и то да залепва има взможни причиня няколко и ако не почнат да се отсраняват една по една си играем на врачки
(що не ми върви колата ........ предложения ..... ами не познахте няма бензин
)
(що не ми върви колата ........ предложения ..... ами не познахте няма бензин

- BMW дизайн
- ентусиаст
-
- Мнения: 827
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Някъде по света
- Пол: Мъж
- Кара: икономично
- Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин
щом си с ел.перка виж провай варянта дето колегата ти каза с буксите на климатроника....възможно е и залепнало реле да имаш.....а относно дифа несе тревожи само го наглеждай за течове аз така карах сигорно полувин година и нищо несе случи вероятноста да се счупи или запече по време на движенйе е много малка освен ако него дрифтиш всеки ден
посъбери парици и го смени втора рака с малко повече търсене се намира читав около 100лв

- Acceleration
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M5
PNR написа:гледай сега като запалиш колата или като дадеш на контакт ако ти тргва перката веднага да върти значи имаш някъде затворена верига и то би било точно при датчика за температурата (ако не си пуснал климатика, че попринцип като го пуснеш и веднага ти завърта първа степен на перката) следователно можеш да направиш проба да откачиш буксата от датчика ня радиатора и да видиш дали спира ако спре е ясен от къде е проблема датчика ти е залепнал ня някое от положенията и веднага щом получи ток перката тръгва другия вариант е да не спре при махане на буксата от там почваш д апроследяваш кабелите някъде да не са укасили и това е възможно значи пусковите кабели за перката при теб са черно/зелен - първа степен и черно/сив - втора степен така са заводски друг вариант е някое от релетата да е заминало и то да залепва има взможни причиня няколко и ако не почнат да се отсраняват една по една си играем на врачки
мерси колега ще го пробвам това
(що не ми върви колата ........ предложения ..... ами не познахте няма бензин)
- Acceleration
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M5
BMW дизаин написа:щом си с ел.перка виж провай варянта дето колегата ти каза с буксите на климатроника....възможно е и залепнало реле да имаш.....а относно дифа несе тревожи само го наглеждай за течове аз така карах сигорно полувин година и нищо несе случи вероятноста да се счупи или запече по време на движенйе е много малка освен ако него дрифтиш всеки денпосъбери парици и го смени втора рака с малко повече търсене се намира читав около 100лв
а аз се чудя не мога ли да му сложа някой шпер ама не съм много наясно с предавателни числа и т.н. дали ще може, тука има един колега дето продава от 28-ца ?

- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
от 328 няма да ти върши работа предавателното число ако не се лъжа е 3,15 това е от 2,5 моторите нагоре и там се променят а при теб е както и при 318 и при 318ис и мисляи при 320 3,45 

- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
lowdriver написа:PNR написа:от 328 няма да ти върши работа предавателното число ако не се лъжа е 3,15...
2,93


- Acceleration
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M5
PNR написа:lowdriver написа:PNR написа:от 328 няма да ти върши работа предавателното число ако не се лъжа е 3,15...
2,93
написъл съм че не съм сигурен
а на 316-ката какво е предавателното ?
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани