амортисиори
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
амортисиори
Колеги става въпрос за 320-ка 91г. Та значи много тропаше отзад и бях 99% сигурен че са амортисиорите и купих два газови амортесиора саш и ги смених но когато ги сменяха в сервиза аз бях там и видях че старите не са изтървали но все пак ги смених и спря да тропа но само за седмица две и сега пак започна да тропа... Мисля си че може да е от тампоните на амортисиорите но кажете и вие мнението си...
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
много е възможно. и при мен тропаше и като махнах корите на багажника се уплаших.. втулките от тампоните си се движеха свободно с амортисьора. Смених тампоните и всичко се оправи. Ако съдим по това което пишеше на старите тампони
маи не са били сменяни никога до сега 


- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Попринцип е хубаво найстина да се сменят и тампоните за да не се чудиш после що ти чука ...както за предни така и за задни

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Всичко е хубаво , но аз пък се чудя нещо друго , какви са тия майстори ,дето ти сменят амортисьори в сервиза и не ти казват , че тампоните са заминали . Когато амортисьора се вкарва във фтулката на тампона , то се вижда дали тоя тампон е заминал или не е .... не са ли ти казали ?!!! Пълна глупост е да ти сменят амортисьори и да видят примерно , че тампона е скъсан и въпреки това да да ти ги монтират и да затворят (все пак като се отвива и сменя , по-добре е на веднъж да се свърши тая работа .... ама те нали гледат да идеш пак , та да ти вземат пак парите ...мамицата им .....)А пък и не виждам нищо трудно в това да вземеш да махнеш кората от зад в багажника и да погледнеш в какво състояние е тампона , ако е заминал то се вижда ясно , че втулката му е излязла от гумата и гумата е накъсана (щом се е стигнало до там че да чука ). Също и от долу се вижда , като клекнеш и загледаш под задния калник , там където влиза амортисьора в купето .... просто трябва да се погледне !
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
ее да колега
за второто посешение ще вземат още толкова пари колкоот и за смяната на амортисьорите. Те си хитреят така повечето . Аз си смених сам тампоните. Залегнахме с баща ми един ден и за час и нещо стана всичко. Малко е проблемно развиването на самия болт на амортисьора, но ще се справиш ако има инструменти. Може да ви се строи смешно но понякога един тръбен ключ помага доста
Преди няколкос едмици прочетох тук че на едно момче са му взели 100 лв за сманат ана тези тампони


Преди няколкос едмици прочетох тук че на едно момче са му взели 100 лв за сманат ана тези тампони

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
E добре дефакто за да си сменя тампоните трябва да се свали и пружината нали ката ? Понеже на предните тампоните са с лагера или бъркам нещо ?

Колеги аз смених мойте от зад бяха свършили тотално. Спря да тропа за един час и след това същата работа, направо се скапах. Това цял месец накрая спуках гумах и ми се наложи да свалям резервната. След като я върнах и завих по хубаво и тропането изсчезна. Оказа се че не е била завита и е потскачала нагоре надолу от там е идвало цялото тропане.Та колега провери и гумата щото и тва е варянт.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
да има го тоя момент с гумата. но и други неща може да тропат . Аз съм се захванал с подманя на всичко по окачването. Едно по едно слагам нови неща. Всички тампони и тн. че като гледам как я е поддържал стария собственик ми става лошо.. щом си бях с оригиналните тампони BOGE на задните амортисьори .. ми е ясно. Надявам се да утихне колата след като подменя всичко
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
аз смених тампоните на задните амортесори и колата утихна, бях сигурен че е от тях, като събера парички ще сменя и предните 



- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Smoocki написа:E добре дефакто за да си сменя тампоните трябва да се свали и пружината нали ката ? Понеже на предните тампоните са с лагера или бъркам нещо ?
Ако говориш за предните амортисьори .... да трябва да прибереш пружината за да смениш тампоните .... и да предните тампони са с лагер -точно така е ... А за задните не е необходимо да сваляш пружината (тя е отделно от амортисьора ) и няма общо при смяната на тампона на задните аморотисьори. Смяната на тампоните на задните амортисьори е можеби едно от най лесните манипулации... поне според мен.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
ares2 написа:ее да колегаза второто посешение ще вземат още толкова пари колкоот и за смяната на амортисьорите. Те си хитреят така повечето . Аз си смених сам тампоните. Залегнахме с баща ми един ден и за час и нещо стана всичко. Малко е проблемно развиването на самия болт на амортисьора, но ще се справиш ако има инструменти. Може да ви се строи смешно но понякога един тръбен ключ помага доста
![]()
Преди няколкос едмици прочетох тук че на едно момче са му взели 100 лв за сманат ана тези тампони
Колега има си цака ... значи ти си ползвал тръбния ключ за да стисенш стеблото да не се върти (понеже като почнеш да въртиш гайката от горе дето е над тампона и държи стеблото , то започва да се върти). Но механизма на отвиване е съвсем друг , а именно точно над самата гайка, стеблото стърчи на горе около 1 см. и точно там на това място е направено като място за захващане със още един гаечен ключ , който като въртиш да ти е контра на другия , който отвива гайката и по тоя начин не се налага да се завираш под калника със тръбния ключ и да държиш контра!!!!!!!!
ares2 написа:да има го тоя момент с гумата. но и други неща може да тропат . Аз съм се захванал с подманя на всичко по окачването. Едно по едно слагам нови неща. Всички тампони и тн. че като гледам как я е поддържал стария собственик ми става лошо.. щом си бях с оригиналните тампони BOGE на задните амортисьори .. ми е ясно. Надявам се да утихне колата след като подменя всичко
Колега аз ноември месец смених всичките тампони отзад

22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани