Парното на COMPACT-a

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 24.09.2004
Местоположение: София

Парното на COMPACT-a

Мнение от andi » 22 Дек 2004, 16:26

Някой знае ли добро ли е парното на BMW Е36 COMPACT? Първа зима го карам и смятам, че е много зле. Ако не е така значи имам проблем.
Сменил съм всички филтри.
Ако някой има информация и я сподели ще съм много благодарен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Re: Парното на COMPACT-a

Мнение от Dimitar » 22 Дек 2004, 16:46

andi написа:... Ако не е така значи имам проблем....

Не е така - май имаш проблеми :confused: .

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 22 Дек 2004, 16:47

Провери клапите за студено/топло как са..

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София/Пловдив

Мнение от tyler » 22 Дек 2004, 17:47

И мойто е зле, особено при висока скорост, ама не ми се вярва да е така попринцип.... предполагам че нещо не е наред.
Тука във форума бях чел че може да е от термостата, но още не съм ходил да ми го проверяват.
Ако откриеш какъв е бъга пиши :)
BMW - Freude am Fahren

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 23 Дек 2004, 0:00

Парното е чудно! Несъм си сменял филтрите никога и пак е ОК!
Изображение Изображение Изображение Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 7.12.2004
Местоположение: София

Мнение от Добрия » 23 Дек 2004, 0:58

Ако е малко охладителната течност - няма да има добро парно. Провери я. Успех и пиши.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 24.09.2004
Местоположение: София

Мнение от andi » 23 Дек 2004, 13:29

SlipKnoT написа:Провери клапите за студено/топло как са..


Как да проверя клапите за студено/топло ?

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 4.11.2004

Мнение от Валко » 31 Дек 2004, 13:24

Моито е много добро "като кача някоя п**** и за един киометър и стопявам червилото" Незнам за бензиновите как е,но по принцип дизела има по-силно парно.
Защото е BMW ! ! !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 24.09.2004
Местоположение: София

Мнение от andi » 01 Яну 2005, 10:32

Смених термостата и видимо се подобри парното. Сега и колата загрява много по-бързо.
Но въпреки всичко парното не е толкова силно като на другите коли които съм имал.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 24.09.2004
Местоположение: София

Мнение от andi » 10 Яну 2005, 11:03

Пак за парното...
Значи като затворя притока на въздух от вън парното е супер, но иначе трудно се стопля.
Така ли трябва да бъде?
Моля някой да сподели.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 10 Яну 2005, 11:40

а термостата провери ли дали е добре?
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 540
Регистриран на: 6.01.2005
Местоположение: гр.София ж.к.Надежда-4
Пол: Мъж
Кара: Старо BMW
Мечтае да кара: Ново BMW

Мнение от bimbolet » 10 Яну 2005, 11:53

Моето парно също е много яко и с отворена клапа.Наистина когато клапата е затворена духа по-яко,но се запотяват всички стъкла.Мисля че наистина имаш проблем,или губиш течност или термостата ти не е читав.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 10 Яну 2005, 11:55

bimbolet написа:Моето парно също е много яко и с отворена клапа.Наистина когато клапата е затворена духа по-яко,но се запотяват всички стъкла.Мисля че наистина имаш проблем,или губиш течност или термостата ти не е читав.


Запотяват се когато филтъра ти е за смяна..... ;)
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 540
Регистриран на: 6.01.2005
Местоположение: гр.София ж.к.Надежда-4
Пол: Мъж
Кара: Старо BMW
Мечтае да кара: Ново BMW

Мнение от bimbolet » 10 Яну 2005, 12:11

А когато клапата е отворена,нали пак въздуха минава през филтъра,защо тогава не се изпотяват?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 24.09.2004
Местоположение: София

Мнение от andi » 10 Яну 2005, 15:02

Филтрите и термостата са сменени преди 3 месеца и определено не губя течност. Не знам вече къде може да е проблема.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook