проблем с температурата
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- killswitch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 22.12.2007
проблем с температурата
здравейте колеги,значи днес ми се случи следното нещо.карам си с отворени прозорци заради жегата ,но въпреки това ми е топло,затова гледам към врътките на климатроника и ги завъртам към 18 градуса,това го правя без да пускам климатроника или вентилатора,просто ги завуртам от червено към синио.спирам на един светофар и гледам стрелката на температурата леко подминава средата,върнах и врътките пак към червеното и сицхко се нормализира,после пак пробвах и ми се полуцхи същото нещо.от каде ще е проблема?като са завъртяни към червеното отнема ли се топлина от двигателя?без да пускам вентилатора?
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Климатроника затормозява двигателя,на място го няма въздушният поток,който обдухва колата в движение-влошено е и охлаждането и ако не ти работи както трябва и виското на перката,то крайният резултат го виждаш 

- killswitch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 22.12.2007
както казах климатроника не сам го пускал
нито парното съм пускал,единствеон завъртях врътките към синиото

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
killswitch написа:както казах климатроника не сам го пускалнито парното съм пускал,единствеон завъртях врътките към синиото
тия врътки контролират клапите на парното

- killswitch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 22.12.2007
_65536_kb_sec_ написа:killswitch написа:както казах климатроника не сам го пускалнито парното съм пускал,единствеон завъртях врътките към синиото
тия врътки контролират клапите на парното
тва означава ли че като са завъртяни към червеното един вид пускам парното?ако да какъв е извода за проблема ми тогава?
killswitch написа:... тва означава ли че като са завъртяни към червеното един вид пускам парното?ако да какъв е извода за проблема ми тогава?
Като пуснеш парното и неговия радиатор се включва в охладителната система, отдава топлина от охладителната течност, която минава и през него и за това пада температурата

- killswitch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 22.12.2007
значи термустат или водна помпа така да разбирам?за термостата нз защото колата си загрява нормално бързо
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
tsb_bg написа:killswitch написа:... тва означава ли че като са завъртяни към червеното един вид пускам парното?ако да какъв е извода за проблема ми тогава?
Като пуснеш парното и неговия радиатор се включва в охладителната система, отдава топлина от охладителната течност, която минава и през него и за това пада температурата
би трябвало термостата да го компенсира ,но това ,че загрява барзо не означава ,че термостата работи нормално също може да прави така при не добра церкулация на антифриза ...
- killswitch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 22.12.2007
аз имам съмнение че радиаторчето в купето е спукано,но не вярвам това да има отношение,при условие че парно отдавна не ползвам
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
killswitch написа:аз имам съмнение че радиаторчето в купето е спукано,но не вярвам това да има отношение,при условие че парно отдавна не ползвам
Ако системата губи течност,определено има отношение!И защо точно имаш съмнение,че ти е спукано радиаторчето?Изпотяват ли се стъклата и огледалото?
- killswitch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 22.12.2007
ами не точно изпотяват,ами по предното стъкло над отворите на вентилацията някжи петна се полуцхават ама малко,щото на други коли които сум вийдал да имат такъв проблем цялото стъкло става леш мазно,а тва не е мазно ами като някав прах по скоро и тва става без да сум пускал да духа на стъклото.отдвам го на спрея за климатик който прусках пре време че още се изпарява 

Пич успокой се малко сега.
Ако ти тече парното, ще разбереш, най-малкото ще ти губи антифриз. Ти ако си по средата на казанчето за антифриза, значи там грижи няма.
С кой мотор си?
С виско или с ел.перка си?
Не намесвай климатроника, това което правиш като врътнеш към крайно ляво на студено е да затвориш ел.магнитния клапан към парното и да ограничиш циркулацията в системата.
Деликатна история е. Тук във форума не може да получиш отговор по въпроса.
----
Ако си със виско, за мен е заминало виското.
Ако не ти е сменяна водната помпа, е желателно да си я смениш, макар че няма пряко влияние в случая и щеше да разбереш ако е за смяна.
АКо си с ел.перка, е възможно да е откачена някоя букса и колата да пробва да се охлади само с циркулацията от помпата.
Термостата ако ти е за заседнал на затворено, щеше да ти прегрява колата като загрее и й дадеш газ на някой светофар.
Т.е. вероятно е перката(ако е ел. или темп. датчик, букса, ала бала) или виското, ако си с такова. Насочвай се към тях.
Ако ти тече парното, ще разбереш, най-малкото ще ти губи антифриз. Ти ако си по средата на казанчето за антифриза, значи там грижи няма.
С кой мотор си?
С виско или с ел.перка си?
Не намесвай климатроника, това което правиш като врътнеш към крайно ляво на студено е да затвориш ел.магнитния клапан към парното и да ограничиш циркулацията в системата.
Деликатна история е. Тук във форума не може да получиш отговор по въпроса.
----
Ако си със виско, за мен е заминало виското.
Ако не ти е сменяна водната помпа, е желателно да си я смениш, макар че няма пряко влияние в случая и щеше да разбереш ако е за смяна.
АКо си с ел.перка, е възможно да е откачена някоя букса и колата да пробва да се охлади само с циркулацията от помпата.
Термостата ако ти е за заседнал на затворено, щеше да ти прегрява колата като загрее и й дадеш газ на някой светофар.
Т.е. вероятно е перката(ако е ел. или темп. датчик, букса, ала бала) или виското, ако си с такова. Насочвай се към тях.
- killswitch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 22.12.2007
мотора ми е е м42 с виско съм,а как мога да го проверя със завъртането на ръка ли?евентуално колко парички би ми излезнало новото?
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани