Регулиране на маска ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Регулиране на маска ?
Интересува ме самата маска може ли да се регулира и как ако може ..
понеже опитах с регулиране на капака ,но имам един гаден луфт и много ме дразни ?
понеже опитах с регулиране на капака ,но имам един гаден луфт и много ме дразни ?

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Колега предполагам говориш за маската ,която държи водния (и евентуално климатичния радиатор). Значи и тази маска и маската ,която държи бъбреците могат да се регулират има мегдан да мърдат на пред , назад , нагоре и надолу....
Предполагам имаш луфт от пред като погледнеш м/у капака и предната маска (на бъбреците), а това означава , че капака се е надигнал леко и над калниците в предната им част (от към фаровете). Моя съвет е да свалиш (ако не си я свалил ) маската на бъбреците , за да ти се отвори място към другата маска (дето държи радиаторите). След това точно там където са буферите (тя там се закрепва тая маска , тя лежи под буферите ) , развиваш четирите болта на всеки буфер и леко я побутваш да слезе на долу , освен това трябва да я освободиш и от двата края дето се закрепва за калниците , за да може да слезе леко на долу по тях. То ти трябва предполагам малко да слегне (то и няма много възможност да бяга на долу , най много 3-4 мм.) Това е ....
Има и друго ... можеш да притегнеш пружините които прибират капака към маската , просто навиваш двата болта (дето са закрепени пружините към тях, но внимавай , защото ако много ги притегнеш , демек ако пружините се приберат много , после усилието върху жилото при отваряне на капака е доста по голямо и товари заключващите механизми при отваряне а и самото жило)
Предполагам имаш луфт от пред като погледнеш м/у капака и предната маска (на бъбреците), а това означава , че капака се е надигнал леко и над калниците в предната им част (от към фаровете). Моя съвет е да свалиш (ако не си я свалил ) маската на бъбреците , за да ти се отвори място към другата маска (дето държи радиаторите). След това точно там където са буферите (тя там се закрепва тая маска , тя лежи под буферите ) , развиваш четирите болта на всеки буфер и леко я побутваш да слезе на долу , освен това трябва да я освободиш и от двата края дето се закрепва за калниците , за да може да слезе леко на долу по тях. То ти трябва предполагам малко да слегне (то и няма много възможност да бяга на долу , най много 3-4 мм.) Това е ....
Има и друго ... можеш да притегнеш пружините които прибират капака към маската , просто навиваш двата болта (дето са закрепени пружините към тях, но внимавай , защото ако много ги притегнеш , демек ако пружините се приберат много , после усилието върху жилото при отваряне на капака е доста по голямо и товари заключващите механизми при отваряне а и самото жило)
Последна промяна metodi80 на 16 Мар 2009, 13:01, променена общо 1 път
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
metodi80 написа:Колега предполагам говориш за маската ,която държи водния (и евентуално климатичния радиатор). Значи и тази маска и маската ,която държи бъбреците могат да се регулират има мегдан да мърдат на пред , назад , нагоре и надолу....
Предполагам имаш луфт от пред като погледнеш м/у капака и предната маска (на бъбреците), а това означава , че капака се е надигнал леко и над калниците в предната им част (от към фаровете). Моя съвет е да свалиш (ако не си я свалил ) маската на бъбреците , за да ти се отвори място към другата маска (дето държи радиаторите). След това точно там където са роговете (тя там се закрепва тая маска , тя лежи под роговете ) , развиваш четирите болта на всеки рог и леко я побутваш да слезе на долу , освен това трябва да я освободиш и от двата края дето се закрепва за калниците , за да може да слезе леко на долу по тях. То ти трябва предполагам малко да слегне (то и няма много възможност да бяга на долу , най много 3-4 мм.) Това е ....
Има и друго ... можеш да притегнеш пружините които прибират капака към маската , просто навиваш двата болта (дето са закрепени пружините към тях, но внимавай , защото ако много ги притегнеш , демек ако пружините се приберат много , после усилието върху жилото при отваряне на капака е доста по голямо и товари заключващите механизми при отваряне а и самото жило)
ЕЕЕ най-после мерси много ...аз регулирах капака перфекто ...сега ще започна и маската !Може да направя снимки за колегите със същия проблем стъпка по стъпка

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Имай предвид и нещо друго ... когато отвиваш болтовете на буферите те също може да мръднат леко на долу от тежеста на бронята (ако не я сваляш , пък и да я свалиш при отвиване е нормално от собствената си тежест да мръднат на долу). Това може да доведе в последствие до луфт пък м/у бронята и маската с бъбреците. За това моя съвет е преди да охлабиш тези болтове дето държат буферите да очертаеш със нещо цветно (примерно маркер) около самите притягащи гайки, за да можеш после лесно да си наместиш буфера на същото място и да нямаш грижи после със напасването на бронята (понеже тя така или иначе ляга на тези буфери и ако ги завиеш малко по на долу , съвсем естествено е и бронята да слезе леко на долу). Аааа и друго съветвам те да свалиш бронята направо със гредата под нея ( понеже ще ти е по лесно да манипулираш буферите , иначе ще ти е доста трудно от самата тежест на бронята ..). След това не е нужно да сваляш буферите , само ги разхлабваш и маската ще може вече да мърда ....
Тази манипулация съм я правил няколко пъти и всичко ,което казах е от опит .... Но се запаси със СТРАШНО много нерви , понеже напасването на ламарините по предницата е шиб..на работа.
Успех !
Тази манипулация съм я правил няколко пъти и всичко ,което казах е от опит .... Но се запаси със СТРАШНО много нерви , понеже напасването на ламарините по предницата е шиб..на работа.
Успех !
Последна промяна metodi80 на 16 Мар 2009, 13:03, променена общо 1 път
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Кви рогове, кви простотий, вие разглобихте половината колата за глупости. Маската се регулира от 4-те болта които са от двете страни на радятора 

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
nParMaTuK написа:Кви рогове, кви простотий, вие разглобихте половината колата за глупости. Маската се регулира от 4-те болта които са от двете страни на радятора
Аз хубаво ще я дигна ,а бронята дали ще може да покрие луфта ,ще ви кажа в сряда....капака стана перфе

- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Smoocki написа:nParMaTuK написа:Кви рогове, кви простотий, вие разглобихте половината колата за глупости. Маската се регулира от 4-те болта които са от двете страни на радятора
Аз хубаво ще я дигна ,а бронята дали ще може да покрие луфта ,ще ви кажа в сряда....капака стана перфе
имам леко изместваен на капака в горния ляв ъгъл като застанеш с лице кам колта и много ме дразни дали може да се оправи ???
сащо имам кофти проблема с голям луфт м/у маската и капака чак с праст можеш да бракнеш а захапва многог добре не знам иска ми се да се оправи можеш ли да ми дадеш акал или напатствия ...
МЕРСИ предварително
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
PNR написа:Smoocki написа:nParMaTuK написа:Кви рогове, кви простотий, вие разглобихте половината колата за глупости. Маската се регулира от 4-те болта които са от двете страни на радятора
Аз хубаво ще я дигна ,а бронята дали ще може да покрие луфта ,ще ви кажа в сряда....капака стана перфе
имам леко изместваен на капака в горния ляв ъгъл като застанеш с лице кам колта и много ме дразни дали може да се оправи ???
сащо имам кофти проблема с голям луфт м/у маската и капака чак с праст можеш да бракнеш а захапва многог добре не знам иска ми се да се оправи можеш ли да ми дадеш акал или напатствия ...
МЕРСИ предварително
Ами може да се регулира да ..като застанеш пред колата от дясната страна има едни болтове които държат капака ...просто отхлабваш леко като някои ти придържа капака и местиш напред или назад ...а за маската и луфта вече е написано по горе как се регулира маската ...а капапа се регулира още по елементарно или поне аз какво направих ..като затвориш капака и натисни там където са пружинките ако се усеща като връщане трябва да прибереш или развиеш ...не се ли усеща регулираш маската

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
nParMaTuK написа:Кви рогове, кви простотий, вие разглобихте половината колата за глупости. Маската се регулира от 4-те болта които са от двете страни на радятора
Имах предвид буферите (не роговете ) но по инерция съм написал рогове ... Маската лежи точно под буферите на бронята (буферите имат уширение , което ляга в/у маската и я покрива , като я притиска точно в/у двата рога на колата) , всеки от буферите се стяга с по четири болта. Вярно е , че може и без да се сваля бронята ...ама ти пробвал ли си после да видиш какво става като отвиеш болтовете на буферите. Всичко климва на долу от тежестта и после почва голямото нагаждане. За това посъветвах колегата да свали бронята , голям праз , отвива 4 болта и бронята пада , после си отхлабва болтовете на буферите и спокойно си настройва маската , затяга и после си слага бронята. Половината кола съм бил разглобил ....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Айде моля ти се ..... простотии били .... !!!!!!!!!!!!
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Ми незнам колега, но като ти четох поста, останах с впечатление че ти не си го правил. Един вид като пипаш очиларката от бурефите, ше качиш на горе гредата на която са закопчалките за капака, оттам вдигаш маската нагоре, но вдигаш и самия капак и той почва да стърчи на калниците
, вярвай ми после колкото и да натягаш закопчалките, капака остава да си стърчи или неще да се закопчее.
Бронята е добре да се смъкне или да се охлаби поне, за да пасне към вдигнатата маска. Махат се и фаровете за да имаш удобен достъп до 4-те болта които са от двете страни на радятора, както споменах вече.
Виж ако колата е имала близки срещи с други твърди предмети, може да пипаш очиларката, но тогава ше ти избяга фугата на друго място и така, нещата са навързани
Аз мисля добре се справих


Бронята е добре да се смъкне или да се охлаби поне, за да пасне към вдигнатата маска. Махат се и фаровете за да имаш удобен достъп до 4-те болта които са от двете страни на радятора, както споменах вече.
Виж ако колата е имала близки срещи с други твърди предмети, може да пипаш очиларката, но тогава ше ти избяга фугата на друго място и така, нещата са навързани

Аз мисля добре се справих


- Richmond
- ентусиаст
-
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
И аз се нуждая от такава процедура защото, от дясната страна на предницата между маската и капака има по-голям луфт, отколкото лявата и това адцки ме дразни, но не знам дали това не е от некадърна работа на майстори, защото преди да я купя е имала удър в този калник и ще трябва да я пробвам, но първо ако може пуснете снимки да видиме за какво иде реч 

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани