за триене

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж

за триене

Мнение от Pilet0 » 08 Мар 2009, 13:39

Трийй
Последна промяна Pilet0 на 10 Юни 2009, 0:04, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 08 Мар 2009, 13:58

Най-вероятно се е задръстило с боклуци разтоянието между ламемите на радиатора и не преминава достатъчно въздух за охлаждане (по време на движение по-голямо количество въздух преминава принудително прз радиатора и отнема повече топлина)

Провери и виското

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: Помощ загрява на място?!

Мнение от plradev » 08 Мар 2009, 14:18

Pilet0 написа:Здравейте колеги :P Карам 316-ка 93-та година и имам следният проблем.Когато оставя колата на място да работи без да я форся или нещо,колата загрява и няма парно като я исфорсирам парното се появява и когато тръгна всичко се оправя нито ми загрява нито нищо застава си в средата и не мърда и незнам от какво може да е това ако някой знае нещо да ми помогне ще съм много благодарен благодаря предварително.


Провери си също нивото на антифриза... ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от BAVARIA » 08 Мар 2009, 14:49

незнам защо, но ми приличат на симптоми за издухана гарнитура на главата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 08 Мар 2009, 16:38

Провери си нивото на антифриза и ОБЕЗВЪЗДУШИ системата!След това-парното трябва да си дойде.Ако отново се опитва да загрява на място,провери си виското на перката!Освен тези неща-здрав ли ти е дифузьорът на радиатора?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 08 Мар 2009, 16:51

и аз мисля че имаш въздух в охладителната система
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Мнение от beco109 » 08 Мар 2009, 18:21

Най - вероятно трябва да се обезвъздушил и да имаш топло на парното :drinking: :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

тгн

Мнение от Makarov 2 » 08 Мар 2009, 18:32

Хич не ги слушай какво ти говорят,свършил ти е силиконовия съединител,това на което се захваща перката която охлажда охладителната система.?00лв. в ауто+ и забравяш за проблемите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: тгн

Мнение от ~Мишо~ » 08 Мар 2009, 18:35

Makarov 2 написа:Хич не ги слушай какво ти говорят,свършил ти е силиконовия съединител,това на което се захваща перката която охлажда охладителната система.?00лв. в ауто+ и забравяш за проблемите.

:winky: А що няма парно на ниски обороти :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 08 Мар 2009, 18:50

моето мнение е ,че трябва да провериш дали термостата отваря нормално ,когато направи така на място дали радиатора е еднакво топъл навсякъде?защото е нормално ако термостата не отваря изцяло циркуляцията на антифриза де не е достатъчна , зада охлади мотора когато колата е на място .а ако не е отворил големият кръг перката няма да се включи .успех и да пишеш като отсраниш проблема.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж

Мнение от Pilet0 » 08 Мар 2009, 19:00

Ами колеги антифриза ми е добре обаче преди време имах един теч и бях наблъскал едно цяло прахче за запушване на течове и ейсега се сетих дали то може да ми прави тия номера.апък за обезвъздошаването съм обезвъздушил,термостата уш отваря,защото е долу горе нов и в града тука скорошните дни бяха плюсови температури и си карах из града напъвах я нямах проблем и незнам само си мисля че трябва да си пречистя цялата система някак за сега благодаря ако някой има други идеи кажете благодаря.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 08 Мар 2009, 19:11

Почна се с пролетните теми май а?Малко раничко тази година :mhihi:

Провери си Виско съединителя на охлаждащата перка и водната помпа :idea: ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 08 Мар 2009, 19:47

vld написа:Почна се с пролетните теми май а?Малко раничко тази година :mhihi:

Провери си Виско съединителя на охлаждащата перка и водната помпа :idea: ;)


Наистина много рано се започна и то с проблем който е коментиран поне 100 пъти, ама търсачката хапе и затова не се ползва :mhihi:

Колега проблема ти най вероятно е във обезвъздушаването, ако не се оправи след като я обезвъздушиш, провери водната помпа и термостата, а до виско съединителя може да мислиш когато колата ти започене да загрява след средата. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 08 Мар 2009, 19:54

Kambe написа:и аз мисля че имаш въздух в охладителната система
:yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 08 Мар 2009, 19:59

Pilet0 написа:Ами колеги антифриза ми е добре обаче преди време имах един теч и бях наблъскал едно цяло прахче за запушване на течове и ейсега се сетих дали то може да ми прави тия номера.апък за обезвъздошаването съм обезвъздушил,термостата уш отваря,защото е долу горе нов и в града тука скорошните дни бяха плюсови температури и си карах из града напъвах я нямах проблем и незнам само си мисля че трябва да си пречистя цялата система някак за сега благодаря ако някой има други идеи кажете благодаря.

Това прахче за уплътняване на системата се слага по малко!Толкова,колкото да спре да сълзи от някъде си,щото в големи количества освен малки течове запушва и парното.Мога да дам идея,как да го промиеш,без да го демонтираш,щото си е игра да го извадиш.Значи,източваш си антифриза,закачаш едната тръба на парното посредством мъркуч към водопровода,а на другата сложи парче мъркуч (около 1м. ,колкото излизащата струя да се отведе на пътя).Дай на"контакт",врътката на парното до край и пускаш водата!Така няколко пъти в двете посоки и ще видиш колко мизерия ще излезе от радиатора на парното!После постоянно ще си намаляш парното,щото ще прави много жега!Успех! ;)

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook