Тампони на мотора?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Тампони на мотора?

Мнение от barty » 09 Фев 2009, 10:34

Здравейте, имам следните проблеми:

- на студен мотор трудно ми влиза първа и втора скорост / маслото е сменено скоро /
- при палене се усеща едно .... как да кажа....като някаква вибрация или изтропване, еднократно, и след това всичко е ок
- при работа на празен ход има едно "притрисане"

Единият ден бях паркирал под наклон и първа влезе без проблем.
Също така един пич ми спомена че тампоните на мотора са ми "тръгнали"

Възможно ли е всичко тези проблемчета да са от тампони за смяна?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 8.02.2009
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: вече не кара такива талиги

Мнение от ventostz » 09 Фев 2009, 10:38

аз имам подобен проблем, сутрин когато е студено, като запаля, всички вибрации от мотора влизат в купето и друса все едно карам трактор :shock: също така и мотора е много шумен като изляза отвън, но и двете се оправят след определено време като поработи колата. това от тампони на двигателя ли е? и ако да, някой знае ли колко струват?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Тампони на мотора?

Мнение от ивчо3 » 09 Фев 2009, 10:58

Пиши Л.С. на sashko***. Наскоро ги смених и в дару ми искаха 115 лв. на брой. Колегата ще ги намери на половин цена най-евтините.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 09 Фев 2009, 11:10

Да това си е характерно за М44 и аз съм така,каня се да ги сменям обаче все отлагам,и според мен не си правете компромис с нампоните да слагате от най-евтините!
Поздрави!
П.С:Имаш ли вибраций в скоростния лост,ако да помисли и за смяна на тампоние на скоростната кутия те са доста по-евтини!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: Тампони на мотора?

Мнение от barty » 09 Фев 2009, 11:10

ивчо3 написа:Пиши Л.С. на sashko***. Наскоро ги смених и в дару ми искаха 115 лв. на брой. Колегата ще ги намери на половин цена най-евтините.


Първо ми се иска да разбера дали е от тях... Естествено през екрана на компа не става ;)
Честно казано не търся най-евтините а качествени тампони.
Ще пиша на колегата sashko***....

Благодаря ти за съвета!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Мнение от barty » 09 Фев 2009, 11:13

Nukem написа:Да това си е характерно за М44 и аз съм така,каня се да ги сменям обаче все отлагам,и според мен не си правете компромис с нампоните да слагате от най-евтините!
Поздрави!
П.С:Имаш ли вибраций в скоростния лост,ако да помисли и за смяна на тампоние на скоростната кутия те са доста по-евтини!



Нямам вибрации в скоростният лост но не пречи профилактично да се сменят щом не са скъпи 8)
Както и да е, аз ще си отида при моя майстор и той ще каже.
По скоро търсех и "второ мнение" от вас
Благодаря за отговора!

Поздрави

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 09 Фев 2009, 13:38

От профилактика глава не боли, при смяна на моите десния беше напълно "отрязан". Сложих марка Рувил, 40-45 лева бройката.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 09 Фев 2009, 14:00

Претрисването на празен ход мисля е от ауспусите. Като сменя средното ще ти кажа със сигурност.
Тампони на скоростна само от Дару/Камор. По-добре ги смени заедно с тампоните на двг.
Не знам защо не влизат добре скоростите, при положение, че лоста влиза директно в кутията, а не е като колите с предно, посредством лостове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Мнение от barty » 09 Фев 2009, 14:20

liloff написа:Претрисването на празен ход мисля е от ауспусите. Като сменя средното ще ти кажа със сигурност.
Тампони на скоростна само от Дару/Камор. По-добре ги смени заедно с тампоните на двг.
Не знам защо не влизат добре скоростите, при положение, че лоста влиза директно в кутията, а не е като колите с предно, посредством лостове.


Именно това ме навежда на мисълта за тампони. Както писах по-горе бях паркирал с наклон надясно и всичко беше ок.
Мисля си че ако тампоните са заминали е възможно да "ляга" мотора и да ебава нещата....
Ще го видим тези дни

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 09 Фев 2009, 14:41

Претрисването на празен ход мисля е от ауспусите.

Защо???Там какво трябва да се сменя?Кажи че скоро ще ходя до Крафт ,че да свърша и каквото има друго по аспусите!!!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 09 Фев 2009, 14:54

Непотвърдени наблюдения над няколко коли. Затова пиша "май" :).
Просто когато всичко останало работи изрядно и колата се държи отлично, няма какво друго да е. Същото се наблюдаваше и при приятел с М43 316. Мотора не тресе, но в купето се усеща лека вибрация.
Аз ще пробвам при Лазаров да видим дали ще стане работата. В момента влиза в резонанс на определни обороти и предрънква.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 09 Фев 2009, 16:21

barty написа:
liloff написа:Претрисването на празен ход мисля е от ауспусите. Като сменя средното ще ти кажа със сигурност.
Тампони на скоростна само от Дару/Камор. По-добре ги смени заедно с тампоните на двг.
Не знам защо не влизат добре скоростите, при положение, че лоста влиза директно в кутията, а не е като колите с предно, посредством лостове.


Именно това ме навежда на мисълта за тампони. Както писах по-горе бях паркирал с наклон надясно и всичко беше ок.
Мисля си че ако тампоните са заминали е възможно да "ляга" мотора и да ебава нещата....
Ще го видим тези дни

На Е36 както и на Е30 скоростния лост не влиза директно в кутията, а е свързан с планка. Симптомите на скъсания тампон на двигателя са силно тресене в момента когато запали и стържене от гуменото каре на опашката на скоростната кутия, когато автомобила е в движение, особено в натоварено състояние и в завой. Лесно може да се види десния тампон. На М44 са маслени и се късат като двигателя ляга на една страна на гредата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Мнение от barty » 09 Фев 2009, 17:16

Не мисля че са тотално заминали.... По-скоро "тръгнали" но ако четете признаците ми?! дали са тампони?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 09 Фев 2009, 17:33

barty обади се на Явор за тампони той има оригинални много запазени за без пари. Аз обичам да си давам гас и бях със скъсан тампон и като дам гас на морко подскача задницата и двигателя -- скъсан тампон -- шчупена лапа на мотора. Отидох при бате Явор лапа за мотор + тампон и вече го нямам това и също претрисване при запалване или при форсиране в ниски обороти, другото което е като ти е скъсан тампона мотора си изменя ъгъла и перката почва леко да опира Дифоузера и от там го чупи. Няма такова положение тръгнал тампон или е спукан и изтекал или е здрав.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Мнение от barty » 09 Фев 2009, 17:38

Аз това питах и темата е затова дали горните признаци са тампони? Не съм сигурен че са те....
През екрана няма как да се разбере :| Ще ходя на майстор и той ще каже.
Благодаря ви за отговорите!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook