Euro NCap или сигурността в е36?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Euro NCap или сигурността в е36?
Специално аз бях шокиран. Все си мислех, че е36-цата е добър танк и евентуално ще предпази пътниците от сериозни травми при удар. Да ама не. Докато търсех за Пасат и Бмв е39 се натъкнах на теста на е36. Звезда и половина.
На мен ми се струва трагедия.
http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx
"Кабината на 3-та Серия става структурно нестабилна по време на челен удар и шофьора рискува животозаплашваща травма на гръдния кош. Дистанцията до която волана е разположен назад поставя понататъшни рискове от травми, докат твърдите агресивни структури на долната предна страна (имат впредвид под волана) добавят голям шанс за шофьора да получи сериозни травми на колената, бедрата и таза. В тестовете със страничен удар, защитата на коремната област на шофьора се проваля по критериите за нови модели през 1998-ма
..."
не се хващайте за грешки в превода, моля
Нямам време в момента, по-късно ще преведа останалата част.
Не знам вие какво мислите по въпроса, но аз съм разочарован.
бмв е46 - 4ри звезди
бмв е39 - 4ри звезди

На мен ми се струва трагедия.
http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx
"Кабината на 3-та Серия става структурно нестабилна по време на челен удар и шофьора рискува животозаплашваща травма на гръдния кош. Дистанцията до която волана е разположен назад поставя понататъшни рискове от травми, докат твърдите агресивни структури на долната предна страна (имат впредвид под волана) добавят голям шанс за шофьора да получи сериозни травми на колената, бедрата и таза. В тестовете със страничен удар, защитата на коремната област на шофьора се проваля по критериите за нови модели през 1998-ма
..."
не се хващайте за грешки в превода, моля

Нямам време в момента, по-късно ще преведа останалата част.
Не знам вие какво мислите по въпроса, но аз съм разочарован.

бмв е46 - 4ри звезди
бмв е39 - 4ри звезди
Последна промяна vicho на 13 Яну 2009, 20:08, променена общо 1 път
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Не мисля че е толкова зле,лично бях свидетел на няколко катастрофи,едната с Е30 което буквално се разпиля отпред и отзад
обаче нямаше и пукнат от прозорците...шофера беше с колан и излезе невредим,жената обаче до него не,изхвърча през страничния прозорец и загина... 


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство


БМВ е религия чада мои ,споменаването на Марката до марки като фиат и др кокошарници е обидно ! карайте си там недозавиващите балонообразни бавнооборотни автомобилчета чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 фиата
I ride across town on my black boomer
‘Cause I’ve got a black boomer, it is always with me
‘Cause I’ve got a black boomer, fast and wild
‘Cause I’ve got a black boomer, such a lively boomer
Take seat, don’t hesitate girl, let’s go for a ride
- bojanov-is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 637
- Регистриран на: 29.03.2008
- Местоположение: Velingrad
- Пол: Мъж
kiko написа:тцтц то се е видяло че ще се сменя с е46 тогава
тцтцтц не колега,видяло се е че с е30 ще сменяме


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Извън шегите, явно наистина е36-ците имат сериозен проблем с безопастността.
Интересно е обаче, че отпред на роговете имат буфери, които "поемат" част от удара. И все пак, не е достатъчно.
http://uk.youtube.com/watch?v=pNFWmBYD7Q0
Деформациите са огромни, забележете тавана
А ето и челен сблъсък на е36 с курника, който карам в момента
http://uk.youtube.com/watch?v=e5dujBc88mY
Нещата хич не са розови...
Интересно е обаче, че отпред на роговете имат буфери, които "поемат" част от удара. И все пак, не е достатъчно.
http://uk.youtube.com/watch?v=pNFWmBYD7Q0
Деформациите са огромни, забележете тавана

А ето и челен сблъсък на е36 с курника, който карам в момента
http://uk.youtube.com/watch?v=e5dujBc88mY
Нещата хич не са розови...

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ae много са според-зависи нещата... който квото иска да говори, но удар в кола и удар в "деформируема преграда" нямат нищо общо... наистина, не говоря за челен насрещен удар, ами да се забиеш в някой, или някой да те тресне тебе... аз се ударих с 30км/ч в колата пред мен и щетите бяха само ламаринени (отпред в дясно)... представям си как ако се бях ударил и направо щях да се размажа... да-да.... 

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Освен това в удара с омегата е кабрио, което е доста по-слабо от купето и седана, а при страничен удар съм убеден че купе или компакт ще удържи по-добре от седан, но все пак вярно е че са си стари коли и нормално да не са най-здравите
- ataman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.11.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
за годините си е добре, съвсем на нивото на конкуренцията. Има и едно клипче с едно червено по-ранна година без възглавници...
под едно от клипче имаше много коментари за реални ситуации, при които след сериозни удари хората са слизали невредими.
тая работа е според зависи
под едно от клипче имаше много коментари за реални ситуации, при които след сериозни удари хората са слизали невредими.
тая работа е според зависи

- Rebel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: София, мамо, София...
- Кара: BMW
Божа работа. Хора оцеляват с Лади търкаляни през таван и загиват при удари с 50км/ч във Волво-та.
няма такова нещо, дори напротив
Цялото купе на кабриолета е подсилено, основно челните греди. За това е и доста по-тежко от купе/компакт 
стан написа:Освен това в удара с омегата е кабрио, което е доста по-слабо от купето и седана


няма такова нещо, дори напротив


- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
Винаги съм се притеснявал за това какво може да се случи ако се получи сблъсък с колата която карам. И винаги съм си задавал въпроса какво са предвидили производителите на автомобила за да ме запазят жив. Но винаги съм стигал до една и съща ситуация в тези моменти, просто отнемам газта и започвам да карам малко по-разумно. Затова колеги, съвет от мен (малко или много съм от 17 години зад волана) : помнете че запалвайки вашия двигател и излизайки на платното вие сте 50% жертва и 50% убиец. Направете всичко възможно да предодотвратите това
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
доста от коментарите ги предвидих
Наистина е Божа работа какво ще стане и как ще се срещнете и ще се огъне купето на автомобила, но предпочитам да знам, че всичко възможно е направено, т.е. да съм в по-сигурен автомобил. Та нали това е едната от причините, поради, която хората си купуват СУВ-ове. Да са на високо и защитени.
Както и да е, малко или много тези тестове разубеждават хората, да си купят дадена марка и модел автомобил.
Спомням си темата за китайските боклуци, които произвеждат. Та те се мачкат, като кенче от Кока-кола.
И много хора с мненията "аз такова никога няма да си взема" и т.н.
И друго ми беше интересно, аз имах е36 за сигурен и здрав автомобил, а то се оказва съвсем друго.

Наистина е Божа работа какво ще стане и как ще се срещнете и ще се огъне купето на автомобила, но предпочитам да знам, че всичко възможно е направено, т.е. да съм в по-сигурен автомобил. Та нали това е едната от причините, поради, която хората си купуват СУВ-ове. Да са на високо и защитени.
Както и да е, малко или много тези тестове разубеждават хората, да си купят дадена марка и модел автомобил.
Спомням си темата за китайските боклуци, които произвеждат. Та те се мачкат, като кенче от Кока-кола.

И друго ми беше интересно, аз имах е36 за сигурен и здрав автомобил, а то се оказва съвсем друго.

You said: "Time will change!" What if it changes you?
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани