Ел. Перка за е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Ел. Перка за е36
някой може ли да ми каже какво трябва да си променя по колата за да мина от виско кам ел перка защотот ми писна нещо и не мога да издаржам повече да чакам да се сработило виското на някои кадарни продавачи (ауто +) мненията купувам чисто ново виско то постоянно зацепено варти се яко и ми викат то не е зацепено а и то му трябва време за да се сработи с колата разбираш ли ние трева пасем с е36 и давай по парзалката
купих си перка с дифузор с буксата с всичко по нея но нямам термо датчика и някакво реле има ли някой дето може да го направи и се наема да го направи или да ми каже какво да направя и аз ще мога да се справя не сам некадарен пипкав сам както се вика ....
купих си перка с дифузор с буксата с всичко по нея но нямам термо датчика и някакво реле има ли някой дето може да го направи и се наема да го направи или да ми каже какво да направя и аз ще мога да се справя не сам некадарен пипкав сам както се вика ....
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Термодатчика на радиатора ли? Освен него ще ти трябва и реостат-а, който е двустепенен... по-скоро на 2-ра степен оставя перката да върти до дупка, докато на 1-ва я "възпира" леко.. 1-ва степен се грижи да сработва и заради климатроника (при моделите стандартно с ел. перка)...
Ти от виско към ел. перка, ама така не знам перката на климатика къде ще отиде.. а тоя реостат аз от 100 години го търся и ми пускат някви оферти от рода на 200лв... или пък 200лв целият комплект... щото тя перката без реостата за нищо не става.. по-скоро може да се върже на късо и тогава ще ти върти само на 2-ра степен... когато темп. датчика достигне температурата
Ти от виско към ел. перка, ама така не знам перката на климатика къде ще отиде.. а тоя реостат аз от 100 години го търся и ми пускат някви оферти от рода на 200лв... или пък 200лв целият комплект... щото тя перката без реостата за нищо не става.. по-скоро може да се върже на късо и тогава ще ти върти само на 2-ра степен... когато темп. датчика достигне температурата

- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Бате от лявата страна на радиатора имаш имаш една тапа, която се маха в случая е един болт на негово място се завива един датчик, които оригинал струва 80 лева а не оригинал от евро 07 35 лева. Той е на две степени и контролира степените на перката в случая. Трябва да имаш изкарана букса, която се включва към тоя датчик. Ама е голяма повърня щото като изгори и не можеш да разбереш и можеш да прегрееш двигателя не питаи от каде знам...
Имаш и още една букса в долната част на радиатора. Ако има нещо ако си от София може да се видим да видиш как е на моита направено поне визуално да го знаеш успех...
Аз мисля да минавам на виско щото с тоя датчик си еб*ло ма*ата...
Имаш и още една букса в долната част на радиатора. Ако има нещо ако си от София може да се видим да видиш как е на моита направено поне визуално да го знаеш успех...
Аз мисля да минавам на виско щото с тоя датчик си еб*ло ма*ата...
Последна промяна Kregec на 05 Дек 2008, 11:35, променена общо 1 път
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Датчика на радиатора контролира, ама реостата на перката отговаря за двете степени... на мен като ми беше изгоряла 1-вата... датчика подава да се пусне, ама... нанайси, реостата си беше заминал... и 1-ва степен няма... чак като дойде време за 2-рата гранична температура, тогава се подаваше сигнала и перката развърта...
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Aз имам 2 хоризонтални перки в долната част на радиатора и от много време се чудя как да ги направя да включват аварийно, те са ми към климата, но си мисля, че мога да ги ползвам. 2 пъти новото ми виско не зацепва както трябва и мръдва 2мм вдясно от 12ч. А пролетта вероятно ще сложа пак старото виско... Поне ми беше спокойно в жегите с него. Мислех да вадя авариен ключ и да включвам ръчно ако има нужда, но ми е много брутално като вариант.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Kregec написа:Тоя реостат да не е една като медна тръбичка която стои пред перката?
Баш... и не може да се намери отделно чисто нов, само с перката върви... досега колко оферти получих, нито една не беше свястна... всеки иска да припечели

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Това е интересно
При мен е с виско оригинал,а от както слижик климатика имам и ел. перка която работи само на една степен .Самата перка не е оригинал БМВ и е малко по малка от оригиналните.
Лятото купих виско ново ,и при мен го има ефекта дето много фучи .
Лятото в жегите нямах проблеми ,но е дразнещо почти постоянно да фучи
Бих сложил още една ел. перка от вътре да работи за втора степен.
Лудиягсм си ги е направил така колите доколкото си спомням.

При мен е с виско оригинал,а от както слижик климатика имам и ел. перка която работи само на една степен .Самата перка не е оригинал БМВ и е малко по малка от оригиналните.
Лятото купих виско ново ,и при мен го има ефекта дето много фучи .
Лятото в жегите нямах проблеми ,но е дразнещо почти постоянно да фучи

Бих сложил още една ел. перка от вътре да работи за втора степен.

Лудиягсм си ги е направил така колите доколкото си спомням.

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
IPI78 написа:Въпросния реостат струва кам 80 лв. чисто нов за Е36,а за Е39 цената е същата само че там са два които можеш да ги разделиш,имат малка разлика в стоиностите.
Струва ми се, че бъркаш темп. датчик на радиатора с реостат-а на перката... реостат-а никъде го няма по номенклатурен номер и поне официално не се предлага като "резервна част". Би ли дал повече информация?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Mollov написа:IPI78 написа:Въпросния реостат струва кам 80 лв. чисто нов за Е36,а за Е39 цената е същата само че там са два които можеш да ги разделиш,имат малка разлика в стоиностите.
Струва ми се, че бъркаш темп. датчик на радиатора с реостат-а на перката... реостат-а никъде го няма по номенклатурен номер и поне официално не се предлага като "резервна част". Би ли дал повече информация?
Ако му снаеш параметрите ,някой жичкаджия може да ти го възтанови

Питал ли си?

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Тва е реостат-а на перката на климатика при съответните модели... едно търсене в realoem показва веднага, че частта не се предлага за М44... няма какво повече да говорим
Работата е там, че по самия реостат няма НИКАКВИ означения... един цилиндър и толкова.... само някъв почти изтрил се печат, ма тва вероятно е било Quality Control..

vld написа:Ако му снаеш параметрите ,някой жичкаджия може да ти го възтанови![]()
Питал ли си?
Работата е там, че по самия реостат няма НИКАКВИ означения... един цилиндър и толкова.... само някъв почти изтрил се печат, ма тва вероятно е било Quality Control..
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
аз имам перката с реостата на нея нямам само термо датчика на радиатора но май нямам и место за слагането му нямам отшор с тапа а си е направо пласмасата на радиатора изцяло отлята и не знам дали ще може да се навие
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани