Ел. Перка за е36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Ел. Перка за е36

Мнение от PNR » 05 Дек 2008, 1:27

някой може ли да ми каже какво трябва да си променя по колата за да мина от виско кам ел перка защотот ми писна нещо и не мога да издаржам повече да чакам да се сработило виското на някои кадарни продавачи (ауто +) мненията купувам чисто ново виско то постоянно зацепено варти се яко и ми викат то не е зацепено а и то му трябва време за да се сработи с колата разбираш ли ние трева пасем с е36 и давай по парзалката
купих си перка с дифузор с буксата с всичко по нея но нямам термо датчика и някакво реле има ли някой дето може да го направи и се наема да го направи или да ми каже какво да направя и аз ще мога да се справя не сам некадарен пипкав сам както се вика ....
PNR@abv.bg
София
0888779546

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 05 Дек 2008, 10:46

Термодатчика на радиатора ли? Освен него ще ти трябва и реостат-а, който е двустепенен... по-скоро на 2-ра степен оставя перката да върти до дупка, докато на 1-ва я "възпира" леко.. 1-ва степен се грижи да сработва и заради климатроника (при моделите стандартно с ел. перка)...

Ти от виско към ел. перка, ама така не знам перката на климатика къде ще отиде.. а тоя реостат аз от 100 години го търся и ми пускат някви оферти от рода на 200лв... или пък 200лв целият комплект... щото тя перката без реостата за нищо не става.. по-скоро може да се върже на късо и тогава ще ти върти само на 2-ра степен... когато темп. датчика достигне температурата :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 05 Дек 2008, 11:27

Бате от лявата страна на радиатора имаш имаш една тапа, която се маха в случая е един болт на негово място се завива един датчик, които оригинал струва 80 лева а не оригинал от евро 07 35 лева. Той е на две степени и контролира степените на перката в случая. Трябва да имаш изкарана букса, която се включва към тоя датчик. Ама е голяма повърня щото като изгори и не можеш да разбереш и можеш да прегрееш двигателя не питаи от каде знам...
Имаш и още една букса в долната част на радиатора. Ако има нещо ако си от София може да се видим да видиш как е на моита направено поне визуално да го знаеш успех...
Аз мисля да минавам на виско щото с тоя датчик си еб*ло ма*ата...
Последна промяна Kregec на 05 Дек 2008, 11:35, променена общо 1 път
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 05 Дек 2008, 11:32

Датчика на радиатора контролира, ама реостата на перката отговаря за двете степени... на мен като ми беше изгоряла 1-вата... датчика подава да се пусне, ама... нанайси, реостата си беше заминал... и 1-ва степен няма... чак като дойде време за 2-рата гранична температура, тогава се подаваше сигнала и перката развърта...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 05 Дек 2008, 11:37

Тоя реостат да не е една като медна тръбичка която стои пред перката?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 05 Дек 2008, 11:39

Aз имам 2 хоризонтални перки в долната част на радиатора и от много време се чудя как да ги направя да включват аварийно, те са ми към климата, но си мисля, че мога да ги ползвам. 2 пъти новото ми виско не зацепва както трябва и мръдва 2мм вдясно от 12ч. А пролетта вероятно ще сложа пак старото виско... Поне ми беше спокойно в жегите с него. Мислех да вадя авариен ключ и да включвам ръчно ако има нужда, но ми е много брутално като вариант.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 05 Дек 2008, 12:02

Kregec написа:Тоя реостат да не е една като медна тръбичка която стои пред перката?


Баш... и не може да се намери отделно чисто нов, само с перката върви... досега колко оферти получих, нито една не беше свястна... всеки иска да припечели :) Може би ако се замери здрав и работещ реостат... и да се възстанови...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от IPI78 » 05 Дек 2008, 12:29

Въпросния реостат струва кам 80 лв. чисто нов за Е36,а за Е39 цената е същата само че там са два които можеш да ги разделиш,имат малка разлика в стоиностите.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 05 Дек 2008, 12:46

Това е интересно :roll:
При мен е с виско оригинал,а от както слижик климатика имам и ел. перка която работи само на една степен .Самата перка не е оригинал БМВ и е малко по малка от оригиналните.
Лятото купих виско ново ,и при мен го има ефекта дето много фучи .
Лятото в жегите нямах проблеми ,но е дразнещо почти постоянно да фучи ;)
Бих сложил още една ел. перка от вътре да работи за втора степен.
:roll:
Лудиягсм си ги е направил така колите доколкото си спомням.
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 05 Дек 2008, 12:55

IPI78 написа:Въпросния реостат струва кам 80 лв. чисто нов за Е36,а за Е39 цената е същата само че там са два които можеш да ги разделиш,имат малка разлика в стоиностите.


Струва ми се, че бъркаш темп. датчик на радиатора с реостат-а на перката... реостат-а никъде го няма по номенклатурен номер и поне официално не се предлага като "резервна част". Би ли дал повече информация?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 05 Дек 2008, 13:00

Mollov написа:
IPI78 написа:Въпросния реостат струва кам 80 лв. чисто нов за Е36,а за Е39 цената е същата само че там са два които можеш да ги разделиш,имат малка разлика в стоиностите.


Струва ми се, че бъркаш темп. датчик на радиатора с реостат-а на перката... реостат-а никъде го няма по номенклатурен номер и поне официално не се предлага като "резервна част". Би ли дал повече информация?

Ако му снаеш параметрите ,някой жичкаджия може да ти го възтанови :idea:
Питал ли си?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от IPI78 » 05 Дек 2008, 13:04

Оградил сам ти го с кръгче Номенклатурен номер : 64121388069
Описание : СЪПРОТИВЛЕНИЕ
Ед.цена (с ДДС) : 77.74 BGL
Има наличност

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 05 Дек 2008, 13:11

Тва е реостат-а на перката на климатика при съответните модели... едно търсене в realoem показва веднага, че частта не се предлага за М44... няма какво повече да говорим :)

vld написа:Ако му снаеш параметрите ,някой жичкаджия може да ти го възтанови :idea:
Питал ли си?


Работата е там, че по самия реостат няма НИКАКВИ означения... един цилиндър и толкова.... само някъв почти изтрил се печат, ма тва вероятно е било Quality Control..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от IPI78 » 05 Дек 2008, 13:15

Нещо не мога да кача снимката,няма значение,на Е39 едното съпр. беше 0.5 ома,а другото ако не се лъжа беше 0.35 ома. На Е36 не съм гледал каква е стоиноста,но миаля че е 0.5 ома.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 05 Дек 2008, 18:27

аз имам перката с реостата на нея нямам само термо датчика на радиатора но май нямам и место за слагането му нямам отшор с тапа а си е направо пласмасата на радиатора изцяло отлята и не знам дали ще може да се навие
PNR@abv.bg
София
0888779546

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook