М42 не ще да запали.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
М42 не ще да запали.
Колеги помагайте.Колата си вървеше добре, но реших да погледна свещите-на този двигател за първи път правя подобно нещо.На първи и четвърти цилиндър ги отвъртам нормално и виждам ,че са заминали.На втори и трети махам лулите и шок-гнездото на свеща до средата пълно с масло,след голямо разглеждане на двигателя предположих,че е от гарнитурата на капака на клапаните .Изсмуках го с такаламит колкото можеше и отвъртях свещите-при всички случаи е влязло малко в цилиндрите.Почиствам лулите и гнездото на свещите със коресилин и спирт и парцал.Сменям всички свещи с нови,въртя и не ще да запали.Отвъртях всички свещи,отново почистих всичко,проверих всяка лула за искра-имаше,всяка свещ миришеше на бензин,но причината едва ли е в горивоподаването.Успях да изхабя един акумулатор и го свалих за зареждане.Пак махнах свещите,оставих цилиндрите да се проветрят хубаво за половин час и сложих друг акумулатор-пак не иска да запали.Някакви идеи какво да правя-хрумва ми да сложа малко бензин директно в цилиндрите,така съм палил някои двигатели. 

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Stanchev написа:виж датчика на вала
На него какво може да му е станало от смяната на свещите-точно преди да почна свещите ,смених термостата и при обезвъздушаването палих двигателя.
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Колега да ти кажа честно нямам си и на идея.Най-лекия вариант е да не си взел правилните свещи или със слагането в цилиндара да са избили.
То извън цилиндъра може и да дават искра,но вътре има различни условия за работа и е важно там дали ще работят както трябва.
Според мен е това.Можеш да провериш само на осцилоскоп.
Има и нещо друго.Върху свеща отгоре се навива една шапчица(незнам точно как се казва.Служи за по добър контакт и за допирането на свеща до лулата.Виж дали си ги сложил тези неща ако неси сложи ги и пак пробвай.Ха дано да е от това.
Естествено на някой двигатели не се налага да се слагат,но май на твоя се слагаха.
Малко глупаво звучи но все пак пробвай
То извън цилиндъра може и да дават искра,но вътре има различни условия за работа и е важно там дали ще работят както трябва.
Според мен е това.Можеш да провериш само на осцилоскоп.
Има и нещо друго.Върху свеща отгоре се навива една шапчица(незнам точно как се казва.Служи за по добър контакт и за допирането на свеща до лулата.Виж дали си ги сложил тези неща ако неси сложи ги и пак пробвай.Ха дано да е от това.
Естествено на някой двигатели не се налага да се слагат,но май на твоя се слагаха.
Малко глупаво звучи но все пак пробвай


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Binev_OuT написа:Колега да ти кажа честно нямам си и на идея.Най-лекия вариант е да не си взел правилните свещи или със слагането в цилиндара да са избили.
То извън цилиндъра може и да дават искра,но вътре има различни условия за работа и е важно там дали ще работят както трябва.
Според мен е това.Можеш да провериш само на осцилоскоп.
Има и нещо друго.Върху свеща отгоре се навива една шапчица(незнам точно как се казва.Служи за по добър контакт и за допирането на свеща до лулата.Виж дали си ги сложил тези неща ако неси сложи ги и пак пробвай.Ха дано да е от това.
Естествено на някой двигатели не се налага да се слагат,но май на твоя се слагаха.
Малко глупаво звучи но все пак пробвай
Има ги ти я шапчици,колега,а свещите са по каталог.Дойде ми идея утре да опитам със старт спрей,ако поработи малко двигателя може и да тръгне.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Много уместен въпрос.Вуйчо Ваньо написа:А сигурен ли си, че кабелите си ги наредил правилно?


Последна промяна zvetiko на 18 Ное 2008, 23:11, променена общо 1 път
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
zvetiko написа:Stanchev написа:виж датчика на вала
На него какво може да му е станало от смяната на свещите-точно преди да почна свещите ,смених термостата и при обезвъздушаването палих двигателя.
карам на спомени ,ама датчика май баш минава покрай термостата


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Stanchev написа:zvetiko написа:Stanchev написа:виж датчика на вала
На него какво може да му е станало от смяната на свещите-точно преди да почна свещите ,смених термостата и при обезвъздушаването палих двигателя.
карам на спомени ,ама датчика май баш минава покрай термостата
Точно там е

- Вуйчо Ваньо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 14.11.2007
- Местоположение: софия
Да ама нали я е палил СЛЕД обезвъздушаването! Колега ако си сигурен, че има искра и сега а не пали провери по-основно цялата концепция с кабелите-първи цил.-от към ангренажа-ред на работа-1-3-4-2 нали?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Вуйчо Ваньо написа:Да ама нали я е палил СЛЕД обезвъздушаването! Колега ако си сигурен, че има искра и сега а не пали провери по-основно цялата концепция с кабелите-първи цил.-от към ангренажа-ред на работа-1-3-4-2 нали?
Колега последните два кабела към купето няма как да ги объркам-просто дължината на кабела не позволява,но все пак ще погледна конфигурацията. А искра съм сигурен ,че има-проверих една по една всяка лула.
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
нещо има грешка в сглобяването , но къде... станчев е прав, но тя е работила след това... помпа евентуално, но мирише на бензин... не ползвай бабешките методи за палене на жигули с бензин в цилиндрите, или спрей
в нещо просто е отговора

в нещо просто е отговора
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Владо написа:нещо има грешка в сглобяването , но къде... станчев е прав, но тя е работила след това... помпа евентуално, но мирише на бензин... не ползвай бабешките методи за палене на жигули с бензин в цилиндрите, или спрей![]()
в нещо просто е отговора
Имах грешка в подредбата на кабелите и я оправих.Утре ще ги погледна пак.А метода със спрея го предлагам ,защото във втори и трети цилиндър влезна масло-не би трябвало да има проблем ,ама знаеш ли,може би трябва да повърти малко двигателя,да изгори каквото трябва и нещата да се оправят.


Здр
ШОК И УЖАС Еми колега недей найстина с спрей.....колиците са хубави.....почни го пак едно по едно всичко което си бутал......Е па то за туй едно нещо като си работи не е хубаво да се закача.....Мммм както казва един мой авер......колкото по малко Български въздух ти вдиша колата по добре....Ама нещо тъпо ще е споко...просто внимателно провери всичко.....колкото и банално да ти е вече 

България е единствената държава в която докано изпреварваш в насрещното някой може да те блъсне отзад.
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани