М50 гърми в смукателите - РЕШЕН...с продължение

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

М50 гърми в смукателите - РЕШЕН...с продължение

Мнение от Hellrider » 16 Окт 2008, 22:43

М50 без ванос при рязко смачкване на педала до долу на свободна се усеша едно по-неравноморено поемане до 1700-2000оборота, сякаш се задавя и дори се усеща през гърнетата как газовете излизат
на тласъци. при връщане на газта леко притръпва в гърнетата.
след 2000оборота се реже мн добре нагоре. в движение няма подобни признаци на никоя предавка в никакви обороти-мачкаш педала и поема.
да спомена, че заради това глъхнене на свободна съм отпуснал жилото на газта с 5мм и чак тогава да почва да отваря дросела, изпъна ли го точно да отваря се получава още по-осезаемо задавяне и глъхнене в ниските :roll:
свещите са на 2000км НГК, въздушен на 1500, горивен на 9-10 000
не пуши бяло или черно, ауспуха е чист, оборотите не мърдат на свободна
споделете до колко ви е опънато жилото на М50-ките и как реагира мотора!

+++++

прясно инфо от днес
смених гарнитура капак на клапаните, защото влизаше малко масло при лулата-почистихме отлюпената боя и сложихме и спец. силикон за гарнитурки
сложих 6 нови лули/тази с маслото при нея беше видимо зле/
проверихме свещите - идеални НГК на 2-3хил км
паля и се усеща подобрение, прая едно кръгче и колата се набира по-добре от преди, особенно в ниските, НО си остана лекото притръпване на тихи обороти, припукването и по-неравномерната работа при смачкване на газта
припукването идва някъде във филтърната кутия или около дебитомера/МАS-а/ дано да не се прецака
тествахме с някакво спец. спрейче да хванем някой спукан маркуч, но греда. всички изглеждат ОК
айде на компютъра:
няма грешки в паметта
МАS-а е ОК
бобините са ОК
според газ анализатора ламбдата е ОК и колата с по-добра смес няма как да бъде момчетата снимаха монитора, защото не бяха виждали друга е36 с такива показатели
колата няма газ и никога не е имала
дайте идея за това припаткване, че ме е страх за дебитомера!
възможно ли е да е от въздушния ми филтър-Бош, но сякаш е малко по-къс и не уплътнява хубаво ръба на рамката
какво може да е- маркучи, вакууми, степ мотора ?!?
+++++
сменил съм свещи, лули, гарнитура на капака на клапаните, пробвах нова бобина през всички цилиндри, проверих всички вакуумни маркучи и степ. мотора-ОК.
ламбдата бачка в норма-0.2-0.9 или нещо подобно
дебитомера и той не дава отклонения, но съм пробвал и с друг и пак е така
компресия 11 на всички цилиндри
мерихме и налягане на горивото-3бара, като се изменя при подаване на газ, трябва да е нормално така :roll:
масло не пипа, но сякаш почна да ми гори повече градско, а и е скопена в ниските
свещите за 2000км са като нови, изолатора е бял, а трябва да потъмнеят/почервенеят леко
от какво може да обеднява толкова :roll:
.............................................................

ОКАЗАХА СЕ БОБИНИТЕ :twisted:
Последна промяна Hellrider на 21 Мар 2009, 20:22, променена общо 8 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 421
Регистриран на: 12.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M50B25,M50B30,S50B30
Мечтае да кара: M1 Procar
Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3

Мнение от bmw325ci » 17 Окт 2008, 18:11

дюзи колега аз бях същата бира, едно чистене на ултразвук и си щракаш ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 17 Окт 2008, 21:24

днес си мислих точно за тия дюзи
на студен двигател първите 4-5мин понякога се усеща едно замисляни и спъване на около 2000 оборота-явно не му достига горивото и качва по-трудно оборота.
странното е че не винаги го прави това-веднъж в седмицата :confused:
ще пробвам 2 резервоара с REDEX, ако няма подобрение с STP и чак тогава на ултразвук

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 17 Окт 2008, 22:05

Аз сложих на моята някаква добавка за прояистване на дюзи , и след това започна да пуши , та не бих пробвал с добавки каквито и да било . по добре иди да ти ги изчисят.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 22 Окт 2008, 11:19

мотора беше загрял до нормална темп и реших да подам газ директно от дросела. и там е подобна картинката-качва неравномерно оборотите, но чух и нещо което ми е убягвало до сега-при форсиране отпускане за малко и пак смачкване на дросела нещо изпатква като пиратка :shock: два пъти се получи така и повече не смея да пробвам
вероятно е и докато си карам да припуква така, а да не се чува вътре в купето.
от гърнето въздуха на равна струя ли трябва да излиза на свободна?
моето гърне вади въздуха накъсано:(
възможно ли е да е катализатор, макар че не мирише кофти и във високите обороти колата не се спъва?
взел съм редекс за дюзи/още не съм го налял/, но нещата май ще се извъртят към друг проблем

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от ton4 » 22 Окт 2008, 15:20

Колега и ас бях така цял месец кво ли не смених и накрая замерих съпротивлението на кабелите и се хванах за главата :shock: 2 и 3ти цилиндър кабелите лом и лулите направо ръждясали едни нови кабеларки и ся летя. колата от 900 до 1500 ми се замисляше(мотора не работеше нормално)но след това във високите исчиства и все едно няма нищо,а на светофара пурво е форсирам преди да тругна да изчисти и тогава тръгвам-така беше при мен
BMW-Шофирай в бъдещето сега ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: софия 0888515697
Пол: Мъж
Кара: е 39 530д
Детайли за колата: Е 39 530д комби 2000г

Мнение от rocki1 » 23 Окт 2008, 20:34

при мен са сащите симптоми...дали не е някоя бубина????аз нямам кабели

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: софия 0888515697
Пол: Мъж
Кара: е 39 530д
Детайли за колата: Е 39 530д комби 2000г

Мнение от rocki1 » 23 Окт 2008, 20:36

как да замеря бубините,някои може ли да каже???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 23 Окт 2008, 20:44

първо ако не са сменяни свещи и лули се сменят. свещите най-добре NGK BKR6EK.
след това сваляш вечерта пласткасовия капак над бобините и вечерта палиш на тъмно и гледаш дали има междузвездни войни като съответно подаваш рязко газ ;) ако не свети значи бобините са ОК, но само след като смениш свещите и лулите, че ако има нещо избило пак ще светка при бобината.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: софия 0888515697
Пол: Мъж
Кара: е 39 530д
Детайли за колата: Е 39 530д комби 2000г

Мнение от rocki1 » 23 Окт 2008, 20:53

свещите ги сменях преди 2 седмици нгк са..ще пробвам тази вечер дали ще има дискотека по капака. благодаря за инфото колега

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 23 Окт 2008, 20:55

rocki1 написа:свещите ги сменях преди 2 седмици нгк са..ще пробвам тази вечер дали ще има дискотека по капака. благодаря за инфото колега

лулите ако не си ги погледнал се пропукват и на вид уж са здрави ама искри от тях...
казвам го защото и аз имах същия проблем ;) точно там е това забиване на муцуна, гърмене и т.н.
свещи, лули и бобини/.
успех!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 23 Окт 2008, 22:19

9900 написа:ами колега провери ли си бобините за пукнатини както са монтирани на капака погледни отляво и отдясно между бобината и ,,желязото,, на бобината дали е опушено и близо до изхода за високото напрежение аиде и успех
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: софия 0888515697
Пол: Мъж
Кара: е 39 530д
Детайли за колата: Е 39 530д комби 2000г

Мнение от rocki1 » 25 Окт 2008, 21:10

ходих на диагностика.....и какво каза маистора:ламбда сонда и датчик разпределителен вал..,казах му че датчика сьм го сменял преди 500км или около 20 дена ,дали са ти менте вика...а за сондата,се оказа че е някаква хела,,а за моя мотор я дават че трябва да е сименс -титаниева....ебати изваждането.....................

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: софия 0888515697
Пол: Мъж
Кара: е 39 530д
Детайли за колата: Е 39 530д комби 2000г

Мнение от rocki1 » 25 Окт 2008, 21:20

какво да правя...............??????????????

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1156
Регистриран на: 7.06.2007
Пол: Мъж
Кара: 320i

Мнение от k1k0 » 26 Окт 2008, 0:32

Ходи на друг маистор тоя са те кара да купиш още веднъж датчика ли ебаси филма :shock:
Beautiful Mechanical Wonder

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook