М50 гърми в смукателите - РЕШЕН...с продължение
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
М50 гърми в смукателите - РЕШЕН...с продължение
М50 без ванос при рязко смачкване на педала до долу на свободна се усеша едно по-неравноморено поемане до 1700-2000оборота, сякаш се задавя и дори се усеща през гърнетата как газовете излизат
на тласъци. при връщане на газта леко притръпва в гърнетата.
след 2000оборота се реже мн добре нагоре. в движение няма подобни признаци на никоя предавка в никакви обороти-мачкаш педала и поема.
да спомена, че заради това глъхнене на свободна съм отпуснал жилото на газта с 5мм и чак тогава да почва да отваря дросела, изпъна ли го точно да отваря се получава още по-осезаемо задавяне и глъхнене в ниските
свещите са на 2000км НГК, въздушен на 1500, горивен на 9-10 000
не пуши бяло или черно, ауспуха е чист, оборотите не мърдат на свободна
споделете до колко ви е опънато жилото на М50-ките и как реагира мотора!
+++++
прясно инфо от днес
смених гарнитура капак на клапаните, защото влизаше малко масло при лулата-почистихме отлюпената боя и сложихме и спец. силикон за гарнитурки
сложих 6 нови лули/тази с маслото при нея беше видимо зле/
проверихме свещите - идеални НГК на 2-3хил км
паля и се усеща подобрение, прая едно кръгче и колата се набира по-добре от преди, особенно в ниските, НО си остана лекото притръпване на тихи обороти, припукването и по-неравномерната работа при смачкване на газта
припукването идва някъде във филтърната кутия или около дебитомера/МАS-а/ дано да не се прецака
тествахме с някакво спец. спрейче да хванем някой спукан маркуч, но греда. всички изглеждат ОК
айде на компютъра:
няма грешки в паметта
МАS-а е ОК
бобините са ОК
според газ анализатора ламбдата е ОК и колата с по-добра смес няма как да бъде момчетата снимаха монитора, защото не бяха виждали друга е36 с такива показатели
колата няма газ и никога не е имала
дайте идея за това припаткване, че ме е страх за дебитомера!
възможно ли е да е от въздушния ми филтър-Бош, но сякаш е малко по-къс и не уплътнява хубаво ръба на рамката
какво може да е- маркучи, вакууми, степ мотора ?!?
+++++
сменил съм свещи, лули, гарнитура на капака на клапаните, пробвах нова бобина през всички цилиндри, проверих всички вакуумни маркучи и степ. мотора-ОК.
ламбдата бачка в норма-0.2-0.9 или нещо подобно
дебитомера и той не дава отклонения, но съм пробвал и с друг и пак е така
компресия 11 на всички цилиндри
мерихме и налягане на горивото-3бара, като се изменя при подаване на газ, трябва да е нормално така
масло не пипа, но сякаш почна да ми гори повече градско, а и е скопена в ниските
свещите за 2000км са като нови, изолатора е бял, а трябва да потъмнеят/почервенеят леко
от какво може да обеднява толкова
.............................................................
ОКАЗАХА СЕ БОБИНИТЕ
на тласъци. при връщане на газта леко притръпва в гърнетата.
след 2000оборота се реже мн добре нагоре. в движение няма подобни признаци на никоя предавка в никакви обороти-мачкаш педала и поема.
да спомена, че заради това глъхнене на свободна съм отпуснал жилото на газта с 5мм и чак тогава да почва да отваря дросела, изпъна ли го точно да отваря се получава още по-осезаемо задавяне и глъхнене в ниските

свещите са на 2000км НГК, въздушен на 1500, горивен на 9-10 000
не пуши бяло или черно, ауспуха е чист, оборотите не мърдат на свободна
споделете до колко ви е опънато жилото на М50-ките и как реагира мотора!
+++++
прясно инфо от днес
смених гарнитура капак на клапаните, защото влизаше малко масло при лулата-почистихме отлюпената боя и сложихме и спец. силикон за гарнитурки
сложих 6 нови лули/тази с маслото при нея беше видимо зле/
проверихме свещите - идеални НГК на 2-3хил км
паля и се усеща подобрение, прая едно кръгче и колата се набира по-добре от преди, особенно в ниските, НО си остана лекото притръпване на тихи обороти, припукването и по-неравномерната работа при смачкване на газта
припукването идва някъде във филтърната кутия или около дебитомера/МАS-а/ дано да не се прецака
тествахме с някакво спец. спрейче да хванем някой спукан маркуч, но греда. всички изглеждат ОК
айде на компютъра:
няма грешки в паметта
МАS-а е ОК
бобините са ОК
според газ анализатора ламбдата е ОК и колата с по-добра смес няма как да бъде момчетата снимаха монитора, защото не бяха виждали друга е36 с такива показатели
колата няма газ и никога не е имала
дайте идея за това припаткване, че ме е страх за дебитомера!
възможно ли е да е от въздушния ми филтър-Бош, но сякаш е малко по-къс и не уплътнява хубаво ръба на рамката
какво може да е- маркучи, вакууми, степ мотора ?!?
+++++
сменил съм свещи, лули, гарнитура на капака на клапаните, пробвах нова бобина през всички цилиндри, проверих всички вакуумни маркучи и степ. мотора-ОК.
ламбдата бачка в норма-0.2-0.9 или нещо подобно
дебитомера и той не дава отклонения, но съм пробвал и с друг и пак е така
компресия 11 на всички цилиндри
мерихме и налягане на горивото-3бара, като се изменя при подаване на газ, трябва да е нормално така

масло не пипа, но сякаш почна да ми гори повече градско, а и е скопена в ниските
свещите за 2000км са като нови, изолатора е бял, а трябва да потъмнеят/почервенеят леко
от какво може да обеднява толкова

.............................................................
ОКАЗАХА СЕ БОБИНИТЕ

Последна промяна Hellrider на 21 Мар 2009, 20:22, променена общо 8 пъти
- bmw325ci
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M50B25,M50B30,S50B30
- Мечтае да кара: M1 Procar
- Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3
днес си мислих точно за тия дюзи
на студен двигател първите 4-5мин понякога се усеща едно замисляни и спъване на около 2000 оборота-явно не му достига горивото и качва по-трудно оборота.
странното е че не винаги го прави това-веднъж в седмицата
ще пробвам 2 резервоара с REDEX, ако няма подобрение с STP и чак тогава на ултразвук
на студен двигател първите 4-5мин понякога се усеща едно замисляни и спъване на около 2000 оборота-явно не му достига горивото и качва по-трудно оборота.
странното е че не винаги го прави това-веднъж в седмицата

ще пробвам 2 резервоара с REDEX, ако няма подобрение с STP и чак тогава на ултразвук
мотора беше загрял до нормална темп и реших да подам газ директно от дросела. и там е подобна картинката-качва неравномерно оборотите, но чух и нещо което ми е убягвало до сега-при форсиране отпускане за малко и пак смачкване на дросела нещо изпатква като пиратка
два пъти се получи така и повече не смея да пробвам
вероятно е и докато си карам да припуква така, а да не се чува вътре в купето.
от гърнето въздуха на равна струя ли трябва да излиза на свободна?
моето гърне вади въздуха накъсано:(
възможно ли е да е катализатор, макар че не мирише кофти и във високите обороти колата не се спъва?
взел съм редекс за дюзи/още не съм го налял/, но нещата май ще се извъртят към друг проблем

вероятно е и докато си карам да припуква така, а да не се чува вътре в купето.
от гърнето въздуха на равна струя ли трябва да излиза на свободна?
моето гърне вади въздуха накъсано:(
възможно ли е да е катализатор, макар че не мирише кофти и във високите обороти колата не се спъва?
взел съм редекс за дюзи/още не съм го налял/, но нещата май ще се извъртят към друг проблем
Колега и ас бях така цял месец кво ли не смених и накрая замерих съпротивлението на кабелите и се хванах за главата
2 и 3ти цилиндър кабелите лом и лулите направо ръждясали едни нови кабеларки и ся летя. колата от 900 до 1500 ми се замисляше(мотора не работеше нормално)но след това във високите исчиства и все едно няма нищо,а на светофара пурво е форсирам преди да тругна да изчисти и тогава тръгвам-така беше при мен

BMW-Шофирай в бъдещето сега 

- rocki1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: софия 0888515697
- Пол: Мъж
- Кара: е 39 530д
- Детайли за колата: Е 39 530д комби 2000г
- rocki1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: софия 0888515697
- Пол: Мъж
- Кара: е 39 530д
- Детайли за колата: Е 39 530д комби 2000г
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
първо ако не са сменяни свещи и лули се сменят. свещите най-добре NGK BKR6EK.
след това сваляш вечерта пласткасовия капак над бобините и вечерта палиш на тъмно и гледаш дали има междузвездни войни като съответно подаваш рязко газ
ако не свети значи бобините са ОК, но само след като смениш свещите и лулите, че ако има нещо избило пак ще светка при бобината.
след това сваляш вечерта пласткасовия капак над бобините и вечерта палиш на тъмно и гледаш дали има междузвездни войни като съответно подаваш рязко газ


- rocki1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: софия 0888515697
- Пол: Мъж
- Кара: е 39 530д
- Детайли за колата: Е 39 530д комби 2000г
свещите ги сменях преди 2 седмици нгк са..ще пробвам тази вечер дали ще има дискотека по капака. благодаря за инфото колега
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
rocki1 написа:свещите ги сменях преди 2 седмици нгк са..ще пробвам тази вечер дали ще има дискотека по капака. благодаря за инфото колега
лулите ако не си ги погледнал се пропукват и на вид уж са здрави ама искри от тях...
казвам го защото и аз имах същия проблем

свещи, лули и бобини/.
успех!

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
9900 написа:ами колега провери ли си бобините за пукнатини както са монтирани на капака погледни отляво и отдясно между бобината и ,,желязото,, на бобината дали е опушено и близо до изхода за високото напрежение аиде и успех
- rocki1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: софия 0888515697
- Пол: Мъж
- Кара: е 39 530д
- Детайли за колата: Е 39 530д комби 2000г
ходих на диагностика.....и какво каза маистора:ламбда сонда и датчик разпределителен вал..,казах му че датчика сьм го сменял преди 500км или около 20 дена ,дали са ти менте вика...а за сондата,се оказа че е някаква хела,,а за моя мотор я дават че трябва да е сименс -титаниева....ебати изваждането.....................
- rocki1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: софия 0888515697
- Пол: Мъж
- Кара: е 39 530д
- Детайли за колата: Е 39 530д комби 2000г
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани