Колко пари в ДаруКар???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Колко пари в ДаруКар???
Доста често срещаните проблеми както гледам в форума е тъй нареченето менене на ниските обороти в покой и въпроса ми е колко пари ще ми искат в ДаруКар за една диагностика ако някой знае да каже ???
- miroslav4ev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София, България
- Кара: БМВ 325 ТД '93
- Детайли за колата: тъмно син металик
- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
..
виж стапковото мотор4е 

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
E колега, направо се изказа неподготвен, ДАРУ КАР пред блока с отверка, топла бира и студени кебабчета 

- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
..
аз лиNikiNikolov написа:E колега, направо се изказа неподготвен, ДАРУ КАР пред блока с отверка, топла бира и студени кебабчета

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Колега въпроса ти е хубв ... и аз бих искал да знам колко взимат там ама на до сега само слухове . То най добре ако си от софия да идеш на място и да питаш. Аз не съм от София и това ,което съм чувал е че там работят на час и тарифата била около 50 лв на час + цената на чарколяците ( не работят с твои части, а само с техни). Пак казвам това съм чул от слухове и при разговор с приятели ,които също от слухове го заят. Нека някой който е ползвал услиги там да каже... А за проблема ,който имаш с менен на оборотите ... мога да ти кажа че де що има мнения по този въпрос съм ги изчел. В повечето случаи ,колеги които са имали такъв проблем и са го решили ... обикновенно се е оказвало накъсан маркуч, повреден датчик (на нещо си ) или мръсно стъпково моторче. Въпреки че първоначалните диагнози при всички са - ламбда сонда , дебитомер и куп други скъпи части ,който в повечето случаи се оказват здрави ... само дето колеги ги сменят щото тъпите майстори казват че са за смяна.Та наистина по добре да се иде в дару кар поне като плащаш да знаеш че ще ти кажат каде баш е проблема ... а не да даваш луди пари за смяна на части дето после се оказват здрави.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Колегата Методи80, доста изчерпателен отговор дава, но като има налични финанси - официалните представители на марката и техния сервиз - няма нужда от нова тема. Защо се сърдиш, сваляш стъпковия мотор, спрей за карбуратор, стара четка за зъби, действаш по въпроса, монтаж и това е, иначе нов около 300 лв. На мен частите ми ги носят на ръка, плащам след седмица, оригинални са, е днес ми донесоха маркуча за съединителя и плащам само частта и ползвам отстъпки. Защо трябва да ходиш при даровци за тази дреболия. Ако искаш ела да го почистя, както съм го направил при мен и на доста колеги и още какво ли не. Ако искаш пусни тема да ли има доволни от мен и оплакванията им. На който с каквото мога помагам, защо е този форум тогава. Ей сега идва една Е39, и какво да му одера три кожи за дреболия ли ? 

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
NikiNikolov написа:Колегата Методи80, доста изчерпателен отговор дава, но като има налични финанси - официалните представители на марката и техния сервиз - няма нужда от нова тема. Защо се сърдиш, сваляш стъпковия мотор, спрей за карбуратор, стара четка за зъби, действаш по въпроса, монтаж и това е, иначе нов около 300 лв. На мен частите ми ги носят на ръка, плащам след седмица, оригинални са, е днес ми донесоха маркуча за съединителя и плащам само частта и ползвам отстъпки. Защо трябва да ходиш при даровци за тази дреболия. Ако искаш ела да го почистя, както съм го направил при мен и на доста колеги и още какво ли не. Ако искаш пусни тема да ли има доволни от мен и оплакванията им. На който с каквото мога помагам, защо е този форум тогава. Ей сега идва една Е39, и какво да му одера три кожи за дреболия ли ?
Колега Николов, честно казано не знам за какво говориш - сериозно!!! Не се сърдя за нищо. Ако по някакъв начин от коментар ми си усетил подобно настроение- "сърдене" , те уверявам че няма такова нещо. Просто отговорих на колегата (до колкото можах ) за цената на услугите в дару кар и споделих личните си впечатления по въпроса за менене на оборотите. Ако си майстор и те е обидило това че казах "тъпите майстори" ... искам да кажа че в една друга тема изразявам подобно отношение към "майсторите" но също съм казал там ,казвам го и сега че има и свестни майстори ... ама наистина са малко!!! Щом помагаш евала ...форума наистина е за това. Ако коментара ми е обидил по някакъв начин теб или някой колега.... се извинявам!!! Извинявам се и за off topic-a на колегата пуснал темата !
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Коментара ми не е към теб Методи 80, а към колегата bavareca_86. Какво съм го засегнал, че се сърди колегата bavareca_86, коментара ми е към автора на темата acfleeds, че е неподготвен, толкова изписани теми има, има описание как се лекува тази болест при всички модели и процедурата е една и съща. Относно майсторсвото ми, нека останалите колеги на които съм помогнал да кажат. Да ли съм майстор ти кажи, щом съм направил мулти волан за СД на друг колега от този под форум.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
ОК ... колега Николов... станало е леко объркване
.. Аааа и колега казваш че има процедура по лекуване на "болестта" менене на оборотите ... дай го тоя "план " ,така да се каже ... че да го знам и аз. Аз уж при мен го реших проблема ... просто си смених свещите (и реших профилактично да си почистя стъпковия мотор. Следвах един линк със снимков материал и когато отворих ,М43 ми е двигателя се оказа че при мен моторчето не е на същото място! Така и не го открих ,даже днес пуснах тука тема.) Но ако ти имаш някаква методика и последователност в манипулациите при отстраняване на тоя проблем .... сподели 


Последна промяна metodi80 на 21 Юли 2008, 23:27, променена общо 1 път
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
58 лв. за какво, може би каса бира и спрей за карбуратор, пак ще останат. Ама как ще налетя на едно такова комби, ще ми пасне.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Така и така е почнала темата Ако не е някаква тайна, може ли да обсъдим какви са профилактиките, които можем да направим по двигателя освен свещи, кабели и филтър.
Предполагам М42 няма филтър за картерни газове. Гофрирания маркуч е здрав.
Явно имам датчик на въздушната струя и стъпково моторче, което се управлява на базата на тези данни. Предполагам (МАФ или МАП или както и да се казва при БМВ) сензора се намира в т.нар. гофриран маркуч.
Има ли още нещо освен тях двете, което да се настройва при този двигател на около 150 хил.км.
Струва ми се спъната, ще уговорим с г-н Лазаров скоро изцяло нова първа част на генерацията от неръждаема стомана.
Предпочитам да си давам трудно спечелените пари, за да докарам колата възможно най-близо до състояние "излязла от завода", вместо за ангелски очички.
Моля за малко инфо.
Предполагам М42 няма филтър за картерни газове. Гофрирания маркуч е здрав.
Явно имам датчик на въздушната струя и стъпково моторче, което се управлява на базата на тези данни. Предполагам (МАФ или МАП или както и да се казва при БМВ) сензора се намира в т.нар. гофриран маркуч.
Има ли още нещо освен тях двете, което да се настройва при този двигател на около 150 хил.км.
Струва ми се спъната, ще уговорим с г-н Лазаров скоро изцяло нова първа част на генерацията от неръждаема стомана.
Предпочитам да си давам трудно спечелените пари, за да докарам колата възможно най-близо до състояние "излязла от завода", вместо за ангелски очички.
Моля за малко инфо.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани