ЛАМБДА СОНДА Проблем!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

ЛАМБДА СОНДА Проблем!!!

Мнение от MOGY » 04 Юли 2008, 13:18

Значи проблема е че ми е отрязан катализатора а на него седи и ламда сондата,става въпрос за 320 92г м50,намерих сонда втора ръка от 520-ка същия мотор като моя,отрязах я с парче от тръбата и я заварих в двуцевката на едната тръба.На лаптопа на един пич показа че работи сондата но в мн.тесни граници(почти нищо не прави),имам още една сонда от М20 мотор номерата и на двете са еднакв и слагах ги и двете, та мисълта ми е може и двете ми сонди да са капут все пак са втора ръка а и те си имат живот като свщите или не и е там мястото и самата сонда се бърка
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 04 Юли 2008, 13:29

Изображение Изображение като на 1 е сондата където аз я сложих а на 2 там някаде трябва да стой оригинално
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 04 Юли 2008, 13:45

Според мен е грешка дето си сложил там сондата, кадето си е оригинално там трябва да е, така като гледам къде е сложена мисля че няма как да работи добре щото през нея минават само част от газовете и няма как да си отчита точно.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 04 Юли 2008, 13:52

На 520 ката е пак в едната тръба сондата а мотора е същия
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 04 Юли 2008, 14:23

Изображение исках да отрежа тръбата назат там където съм драснал и да си изкаръм две тръби до отзат имам едно гърне с две камери(пълен боклук)и да вкарам едната тъба в едната и другата във втората
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 04 Юли 2008, 15:11

Аве братле аз все още си мисля, че ако е само в едната тръба няма да ти работи както трябва. На 520-ската двигатела е същия, ама да не би нещо изпускателната система да е разлчна, незнам...Нека ако има някой по запознат и той да каже...
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 04 Юли 2008, 15:20

Eма нали двиг. е същия м50 кво го бърка двигатела в кво купе е не знам :dunno:
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 04 Юли 2008, 15:38

Ами по принцип няма логика двигатела да бърка нещо ама нали ти казвам незнам дали е същата изпускателната система на 520.Пък и ти сигурен ли си, че е там ламбдата на 520, що тогава на твойта като е със същия двигател, оригинално що е след двуцевката. Така като се замисля или ти си се объркал нещо или 5-цата е различна отдолу :dunno: Друго не ми идва на ум.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 04 Юли 2008, 15:43

Че петицата има разлика в изпуск.с-ма тва е сигурно все пак купето е съвсем друго и тя е съобразена с него,обаче моита е мн.близо до мотора а на петицата мисля че двуцевката продължава по назад и ламда сондата е някаде до скоростната кутия ,тва ме претиснява самото разтояние :roll:
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 05 Юли 2008, 12:48

Много моля някой колега който има AutoData ако може да качи схема на изпускателната система на Е36 M50 320i купе и ако може на Е34 520I M50 за да видя каде точно им е сондата,много ще съм му благодарен :help:
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 06 Юли 2008, 22:07

Защо не отидеш да ти заварят една гайка там където се съединяват двете тръби в една.
По принцип оригинално там седи сондата.Иначе при мен също стои на
едната тръба,защото тръбите влизат директно в средното гърне и никъде
не се съединяват в една.Колата ми оригинално е без ламбда.

Но ако не ти мени обороти и харчи нормално,значи нямаш проблем.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 07 Юли 2008, 10:42

тва е че не харчи нормално а и аз съм взел една сонда със се гайката която си е оригинална мисълта ми е че искам да е на едната тръба защото искам да не се съединяват до отзат,ще пробвам да я изместя малко по назад на 10ина см. преди мястото на оригиналната, имам и една 318ка ще сложа неината защото мисля че работи даже преди да я сваля ще ида до един пич да я качне с лаптопа и да ми каже дали работи със сигурност
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 07 Юли 2008, 16:58

няма ли някой тая Аutodata да изкара тия кюнци на 320 и на 520 да видя как стоят нещата с тия сонди,коя къде седи :?:
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 07 Юли 2008, 17:28

колегата ivan_krilov ме светна че в Аutodata може и да ги няма и ми даде саита Realoem.com от там ги свалих ето я оригинално на 320ката Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 07 Юли 2008, 17:31

аз си свалих две сонди от две петици едната м20 Изображение а другата с м50 Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook