Проблем с централното

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3

Проблем с централното

Мнение от astoinov » 25 Апр 2008, 10:46

Здравейте,

пак съм с проблемче. Днес отключвам колата от дистанционното и си оставям някви неща в багажника и след тва спек: пробвам да заключа и централното не ебава. Алармата се включва, а вратите си стоят отключени (алармата си е оригиналана). Преди това в багажника бутах нещо тоя кабел, който е до левия амортисьор на капака на багажника. Дали може тъпия кабел да има нещо общо. Пробвах да откача клемите на акумулатора (незнам защо :lol: ). Дайте някакъв акъл какво може да се е случило, че днес ще пътувам и много тъпо така :roll:
Ако планината не отиде при Мохамед, Мохамед ще отиде до тоалетната!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Мнение от Don_Mandragon » 25 Апр 2008, 11:36

Той тоя кабел е за плафоните за номера и няма връзка с алармата ;) По скоро проблема е в самата аларма или в блока за управление на централното.Пробваи да заклуючиш с ключа или с ръка отвътре. Ако не става така проблема ще е в централното, а ако стане зна4и е алармата ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3

Мнение от astoinov » 25 Апр 2008, 12:17

И с ръка като заключа пак не работи. Значи явно не е от алармата, а от централното. Тъпа работа :evil:
Ако планината не отиде при Мохамед, Мохамед ще отиде до тоалетната!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 25 Апр 2008, 13:29

Някоя от машинките, а може и да не е само една се е износила. Всички са свързани и така се започва. Обикновено като е влажно навън. Напръскай с ВД40, може и да се оправи за известно време. Като почне да го прави редовно трябва да намериш коя машинка е причината и да я смениш, за предпочитане с нова. Може и втора употреба, но трябва да купиш поне 2 и да намериш майстот, който да ти направи поне една читава.
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3

Мнение от astoinov » 25 Апр 2008, 14:05

Мерси за съветите
Ако планината не отиде при Мохамед, Мохамед ще отиде до тоалетната!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 27.08.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E36 M43B18'97
Мечтае да кара: ново BMW

Мнение от Mitack » 25 Апр 2008, 17:42

Колега, този кабел дето си го пипал - дето влиза в капака на багажника от там е. Там вървят и жиците, които управляват машинката за заключване на багажника. Жиците са дали накъсо и е изгорял някои от тези предпазители 7, 35, 43. Трядва да разглобиш и провериш всяко кабелче от снопа. има го в често срещани проблеми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 26 Апр 2008, 9:38

Mitack написа:Колега, този кабел дето си го пипал - дето влиза в капака на багажника от там е. Там вървят и жиците, които управляват машинката за заключване на багажника. Жиците са дали накъсо и е изгорял някои от тези предпазители 7, 35, 43. Трядва да разглобиш и провериш всяко кабелче от снопа. има го в често срещани проблеми.

:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3

Мнение от astoinov » 27 Апр 2008, 19:05

Правилно оказа се, че е изгорял 7ми бушон. Ще трябва да погледна снопа значи.
Ако планината не отиде при Мохамед, Мохамед ще отиде до тоалетната!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook