проблем с горивен филтър

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 20 Юли 2004, 22:21

ludiagsm, кажи от къде да си го купя този филтер за да е оригинален? :roll:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 20 Юли 2004, 23:23

dr-who написа:ludiagsm, кажи от къде да си го купя този филтер за да е оригинален? :roll:



дарукар или manimpex, от магазина на ул.,,Оборище'' или от мен :)
Последна промяна ludiagsm на 21 Юли 2004, 8:17, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 21 Юли 2004, 8:13

Трябва да видя днес или утре ще мина през теб...
просто защото стартера ще си отиде на кино ако не го сменя този филтър.. пък и започна странно да държи обороти и колата не ми харесва въобще как се държи с този умрял филтър от РАДИАЛ! :cry:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 21 Юли 2004, 9:59

Имах същия проблем с маслен филтър /не слагайте Champion/ - след смяната при всяко палене лампата за маслото светеше докато се напълни филтъра. Смених на другия ден и магазина и филтъра и всичко се оправи. Във масления филтър има възвратен клапан, който не дава на маслото да се върне във картера. Щом казвате, че горивния филтър има посока значи и в него трябва да има такъв клапан - все пак тоя филтър побира повече от 0,5л бензин. / 8) а аз карам моя над 40к без смяна без да мога да знам преди мене колко е каран 8) /

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 21 Юли 2004, 18:04

аз имах същия проблем с масления филтър... ооо спирам да ползвам Champion.. кажи какъв филтър ползваш вече и от къде го взимаш,
тез Радиал да им изсъхнат да не казвам какво :twisted:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 22 Юли 2004, 9:05

Карах маслен филтър MAN малък, сега карам Asso голям и ги купувам от един и същи магазин тука, в Перник. Понеже си нулирам сам "oil service" задължително сменям маслото, когато светне жълтия диод /по мои наблюдения около 6-7хил км/. А на моя двигател става всякакъв филтър с резба 3/4 стига да не е много дълъг. Така че, като вляза в магазин, казвам "Искам филтър за Лада ":wink: и после избирам от това което ми предложат. Но никога повече Champion, е може би само свещи и кабели.
започна странно да държи обороти и колата не ми харесва въобще как се държи с този умрял филтър от РАДИАЛ!

Сега ми идва на ум, че ако и във горивния филтър има възвратен клапан като нищо можеш да очакваш колата да изгасне щото ако филтъра е сложен наобратно или филтъра е наред, но клапана в него е монтиран наобратно /"Izmir"/ магистралата се запушва от клапана, регулатора на налягането е след него, помпата качва повече от 6 атм. /на мойта й спрях тока на 6атм, защото ме хвана шубето да не гръмне я маркуч я помпата/ и съответно става това в скобите. Абе, да не се случва.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 22 Юли 2004, 9:17

ivantchoG написа:.... казвам "Искам филтър за Лада "...

И с колко е по-евтин от 11 лв. този филтър за лада, че си заслужава да слагаш него, вместо какъвто трябва? 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 22 Юли 2004, 9:51

Като влезеш в магазин и кажеш за каква кола търсиш нещо според колата ти определят какво да ти дадат, а "Тоя кара БМВ - значи може да плаща" и се започва едно хвалене на скъпите части /става дума за консумативи - няма такова нещо като "филтър за БМВ, бензинов маркуч за БМВ" и т.н./. В момента карам с маркучи за бензин, купени на 3,40 метъра от магазин за камиони и какво от това - и те са маслоустойчиви и за 10 атм. /е, нямат оригиналните извивки - и какво от това/. За мене е по-важно да знам, че ще стигна без проблеми там закъдето съм тръгнал. И друго - разликата - и 5лв. да е - за мене си е разлика.

А какъв според тебе е тоя филтър
какъвто трябва?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 22 Юли 2004, 10:10

По принцип си прав - можеш да си слагаш всичко, което смяташ, че ти е изгодно и колата ти върви с него (тя би вървяла и с масло М10Д ако не се лъжа 8) - ама ти едва ли би си сложил такова 8) ). Просто ми беше интересно каква е разликата м/у двата филтъра. Аз слагам МАХЛЕ май се казваше. По принцип тези, които трябва да се слагат вървят заедно с 2-3 оплътнения, които е хубаво и те да се сменят като се смени филтъра, а този за лада не ми се вярва да ги има.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 22.07.2004

Мнение от Bimmer » 22 Юли 2004, 13:31

Май тия филтри нямат нищо общо - в смисъл твоя и неговия ! :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 22 Юли 2004, 15:57

пичове, днес сложих MAHLE, след всичките проби които правихме около 12 часа, се оказа че проблема изцяло не е във ФИЛТЪРА, проблема при мен идва от помпата, предишният филтър е бил запушен, и при гасене на колата не е връщал цялото количество което е поела системата....
при слагането на новия, който не е запушен връща целия бензин обратно и после помпата няма налягане с което да го качи този бензин обратно
с прочистване на помпата с въздух и др. подобни експерименти
колата започна да пали, отново трудно пали, но пали от първия път ...
По всичко личи че проблема е бил в помпата след като направихме тези неща и колата започна да пали.
Благодаря на всички за мненията и помощта която ми дадохе :wink:
Видяло се е че след всичките около 200лв + бензина който съм изхарчил за пробите и стигането от място до място, сега ще трябва да се набутам пари и за нова помпа, здраве да е :bchug:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 27.06.2004
Местоположение: София

за филтъра

Мнение от scarf » 22 Юли 2004, 18:54

имам филтър.цената е 39лв.фирмата е HENGST.перфектно качество

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 23 Юли 2004, 19:11

И моя е точно такъв,но само за 18 лв :wink:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 27.06.2004
Местоположение: София

за филтъра

Мнение от scarf » 23 Юли 2004, 19:29

ако имаш още един или знаеш къде има ми кажи да ходя да си купя пак.да не се бъркаш нещо?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 26 Юли 2004, 8:48

Bimmer написа:Май тия филтри нямат нищо общо - в смисъл твоя и неговия ! :roll:


Нямат, да. Защото
Имах същия проблем с маслен филтър
Е, поне се разбра , че и двамата говорим за филтри.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook