Отново проблем с обороти + Гаснене..

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

Отново проблем с обороти + Гаснене..

Мнение от EcLipSeR » 16 Апр 2008, 21:45

Здр колеги Неска с Един Приятел докарахме една 318-иска от София (тя е със газово обикновено лавато ли нещо такова) та човека от който ни е даде каза: Че много често гармяло газово ли какво по точно и искача едно оплатнение (гумено) което се намира точно след ваздушния филтър или дебитомер и аз нз точно кое а и сам много умрорен да слизам да снимам.Та по магистралата никакъв проблем газ/бензин изкюркахме е я до тук само да отбележа че нещо намирисваше в колата още от началото и отзад в дясно (някаде до задната гума) се чуваше някакво тихо свирене ли и аз немога да го обесня се едно имаше някав разхлабен ремък. Та сичко ок но като си дойдохме (в Бургас) и газово исчатка и колата загасна отваряме капака и гледаме това същото оплатниение изкочило наместихме го, палим запавла дига обороти и в момента в който трябва оборотите трябва да застанат м-дъ 950-1000 някаде падат надоло и гасне така секи път (на Бензин Палим) та званим на човека той вика че не сме го наместили правилно и от някаде дарпа въздух . Е добре убих ми са да го наместваме с изолирбланд го лепихме пак сащата история колата като и дадем газ не гасне варви но махна ли си крака от газта ооборите падат и гасне така секи път.. И напарао нямам идей .. Бях прочел други теми за тези менящи обороти но никаде не пишеше че колата гасне, за тва пускам нова.
Много кофти история.. Чакам за идей

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Re: Отново проблем с обороти + Гаснене..

Мнение от Шарампоя » 16 Апр 2008, 22:01

Тая гума е уплътнение на клапата която предпазва дебитомера от такива детонаций.През нея излиза въздуха когато грамне, понякога излиза и маркучите на стъпковия мотор.Та най-често клапата която предпазва дебитомера от гарменето засяда ма ако е блокирала няма да има мощност а на теб щом не ти работи добре на ниските и гасне провери маркучите на стъпковия мотор най-вероятно е излязъл някой.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

Re: Отново проблем с обороти + Гаснене..

Мнение от EcLipSeR » 16 Апр 2008, 22:08

Шарампоя написа:Тая гума е уплътнение на клапата която предпазва дебитомера от такива детонаций.През нея излиза въздуха когато грамне, понякога излиза и маркучите на стъпковия мотор.Та най-често клапата която предпазва дебитомера от гарменето засяда ма ако е блокирала няма да има мощност а на теб щом не ти работи добре на ниските и гасне провери маркучите на стъпковия мотор най-вероятно е излязъл някой.

Каде точно се намира това.Ако можеш да обясниш или снимка ако има някаде ще е мн добре че.. :uups:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Re: Отново проблем с обороти + Гаснене..

Мнение от Шарампоя » 16 Апр 2008, 22:25

Изображение


провери маркучи 11 , 12 да не са извадени от стъпковия мотор 7. И от смукателния колектор и от маркуч 4.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: Бургас/Айтос

....

Мнение от Skid » 16 Апр 2008, 23:40

Относно гърменето,виж кабели ,свещи,палец ,капачка.Истината е някаде там.А за оборотите,провери дали кутията на въздушния филтър не се е отворила и дали не се е спукал дебелия маркуч(този след филтъра).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Мнение от zazomazo » 17 Апр 2008, 2:25

смуче въздух отнякъде, провери наистина стъпковия мотор-след като гасне само в ниските е твърде вероятно да се е извадил маркуч от там;)
ама дори и да е нещо по-сериозно нема а се плашиш :mhihi: със спестените пари от алтернативното гориво ше покриеш разходите за подобни ремонти :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

Мнение от EcLipSeR » 17 Апр 2008, 7:13

zazomazo написа:смуче въздух отнякъде, провери наистина стъпковия мотор-след като гасне само в ниските е твърде вероятно да се е извадил маркуч от там;)
ама дори и да е нещо по-сериозно нема а се плашиш :mhihi: със спестените пари от алтернативното гориво ше покриеш разходите за подобни ремонти :mhihi:

Ми колата не е моя :) така че аз нямам нищо спестено . Сега ще видим за кво стаа въпрос мерси ще пиша ако има нещо.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

Мнение от EcLipSeR » 17 Апр 2008, 12:14

Нестава местихме всичко на диагностика е водихме и казаха дебитомера а в един друг сервиз че имало няква машинка дето подържа оборотите на място.Други идей ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от batDancho » 17 Апр 2008, 13:06

Провери моторчето за празен ход - номер седем ма схемата.
Маркучите от него като се извадят след гърмене на газовата и ефекта е точно този. Аз преди да сменя повдигачи много често ми пукаше така - слизам, намествам ги и готово
МАркучите са два - ако се е извадил задния, може и да не си го забелязал
Компютърът е универсален усилвател.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

Мнение от EcLipSeR » 17 Апр 2008, 14:08

няма нищо искрано за жалост или сме слепи :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

Мнение от EcLipSeR » 17 Апр 2008, 20:14

Сега открихме нещо интересно искарахме буксата ли какво се води което се завива към дебитомер ( ако това е то) http://www.impact-magic.com/image220.jpg (това след гумената тръбичка която влиза в двигателя) и колата взе да не гасне , но! почна да си мени оборотите ту да загасне ту се дигне както в повечето теми които сам прочел пробвахме да е покараме така значително подобре варвеше но нещо се давеше и предърпваше.Какво ще значи това

П.С. спокойно това не е снимка на нашиа М44 :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Мнение от Шарампоя » 18 Апр 2008, 10:40

за давенето и придрапването свалете клапата дето предпазва дебитомера и вижте да не е заседнала.Обикновено се обраща обратно и засяда.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

Мнение от EcLipSeR » 19 Апр 2008, 0:33

Уф ако знаете какво се оказа ... Скъсана Гарнитура на колекторите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Мнение от Шарампоя » 19 Апр 2008, 9:23

:clap: :clap: :clap:
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook