Отново проблем с обороти + Гаснене..
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
Отново проблем с обороти + Гаснене..
Здр колеги Неска с Един Приятел докарахме една 318-иска от София (тя е със газово обикновено лавато ли нещо такова) та човека от който ни е даде каза: Че много често гармяло газово ли какво по точно и искача едно оплатнение (гумено) което се намира точно след ваздушния филтър или дебитомер и аз нз точно кое а и сам много умрорен да слизам да снимам.Та по магистралата никакъв проблем газ/бензин изкюркахме е я до тук само да отбележа че нещо намирисваше в колата още от началото и отзад в дясно (някаде до задната гума) се чуваше някакво тихо свирене ли и аз немога да го обесня се едно имаше някав разхлабен ремък. Та сичко ок но като си дойдохме (в Бургас) и газово исчатка и колата загасна отваряме капака и гледаме това същото оплатниение изкочило наместихме го, палим запавла дига обороти и в момента в който трябва оборотите трябва да застанат м-дъ 950-1000 някаде падат надоло и гасне така секи път (на Бензин Палим) та званим на човека той вика че не сме го наместили правилно и от някаде дарпа въздух . Е добре убих ми са да го наместваме с изолирбланд го лепихме пак сащата история колата като и дадем газ не гасне варви но махна ли си крака от газта ооборите падат и гасне така секи път.. И напарао нямам идей .. Бях прочел други теми за тези менящи обороти но никаде не пишеше че колата гасне, за тва пускам нова.
Много кофти история.. Чакам за идей
Много кофти история.. Чакам за идей
Re: Отново проблем с обороти + Гаснене..
Тая гума е уплътнение на клапата която предпазва дебитомера от такива детонаций.През нея излиза въздуха когато грамне, понякога излиза и маркучите на стъпковия мотор.Та най-често клапата която предпазва дебитомера от гарменето засяда ма ако е блокирала няма да има мощност а на теб щом не ти работи добре на ниските и гасне провери маркучите на стъпковия мотор най-вероятно е излязъл някой.
- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
Re: Отново проблем с обороти + Гаснене..
Шарампоя написа:Тая гума е уплътнение на клапата която предпазва дебитомера от такива детонаций.През нея излиза въздуха когато грамне, понякога излиза и маркучите на стъпковия мотор.Та най-често клапата която предпазва дебитомера от гарменето засяда ма ако е блокирала няма да има мощност а на теб щом не ти работи добре на ниските и гасне провери маркучите на стъпковия мотор най-вероятно е излязъл някой.
Каде точно се намира това.Ако можеш да обясниш или снимка ако има някаде ще е мн добре че..

Re: Отново проблем с обороти + Гаснене..
....
Относно гърменето,виж кабели ,свещи,палец ,капачка.Истината е някаде там.А за оборотите,провери дали кутията на въздушния филтър не се е отворила и дали не се е спукал дебелия маркуч(този след филтъра).
- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
zazomazo написа:смуче въздух отнякъде, провери наистина стъпковия мотор-след като гасне само в ниските е твърде вероятно да се е извадил маркуч от там;)
ама дори и да е нещо по-сериозно нема а се плашишсъс спестените пари от алтернативното гориво ше покриеш разходите за подобни ремонти
Ми колата не е моя

- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
Нестава местихме всичко на диагностика е водихме и казаха дебитомера а в един друг сервиз че имало няква машинка дето подържа оборотите на място.Други идей ?
- batDancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: Горна Оряховица
Провери моторчето за празен ход - номер седем ма схемата.
Маркучите от него като се извадят след гърмене на газовата и ефекта е точно този. Аз преди да сменя повдигачи много често ми пукаше така - слизам, намествам ги и готово
МАркучите са два - ако се е извадил задния, може и да не си го забелязал
Маркучите от него като се извадят след гърмене на газовата и ефекта е точно този. Аз преди да сменя повдигачи много често ми пукаше така - слизам, намествам ги и готово
МАркучите са два - ако се е извадил задния, може и да не си го забелязал
Компютърът е универсален усилвател.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.
- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
Сега открихме нещо интересно искарахме буксата ли какво се води което се завива към дебитомер ( ако това е то) http://www.impact-magic.com/image220.jpg (това след гумената тръбичка която влиза в двигателя) и колата взе да не гасне , но! почна да си мени оборотите ту да загасне ту се дигне както в повечето теми които сам прочел пробвахме да е покараме така значително подобре варвеше но нещо се давеше и предърпваше.Какво ще значи това
П.С. спокойно това не е снимка на нашиа М44
П.С. спокойно това не е снимка на нашиа М44

- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани