help трудно палена при 318ис

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 20.02.2008
Пол: Мъж
Кара: s63 amg
Мечтае да кара: s65 amg

help трудно палена при 318ис

Мнение от KOKOOO » 18 Мар 2008, 23:33

искам да попитам от какво може да е това няма зна4ение дали е топло или студено времето в пове4ето слу4аи пали трудно свещите са 4исто нови става въпрос за 318ис 97-ма пишвте ако някои е имал такув вроблем мерси предварително :)
Последна промяна KOKOOO на 27 Мар 2008, 20:17, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1441
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 2005 E61 525d
Мечтае да кара: просто да кара...
Детайли за колата: <3

Мнение от |`oTuH » 19 Мар 2008, 10:10

повечето го имаме тоя проблем, но никой не знае от какво е.
4 8 15 16 23 42

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 19 Мар 2008, 12:40

Уточни какво означава "трудно палене" :) Щото има доста варианти... при мен трудното палене (при първо въртене се "мъчи", падат оборотите и гасне.. повторно завъртане пали от половин оборот) се оказа кофти бензин на Лукойл-Орион бензиностанцията :) Сега сипвам от друго място и нямам ядове :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: veliko tarnovo/sofiq

Мнение от mitak_88 » 19 Мар 2008, 12:51

тва кофти палене колега е мн относително,моята върти около 2-3 сек и пали но в началото ми се струваше кофти защото бях свикнал на пейото докато му посоча ключа и да възпламени...?!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1441
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 2005 E61 525d
Мечтае да кара: просто да кара...
Детайли за колата: <3

Мнение от |`oTuH » 19 Мар 2008, 14:28

mitak_88 написа:тва кофти палене колега е мн относително,моята върти около 2-3 сек и пали но в началото ми се струваше кофти защото бях свикнал на пейото докато му посоча ключа и да възпламени...?!


и при мен е така ;)
4 8 15 16 23 42


Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 20.02.2008
Пол: Мъж
Кара: s63 amg
Мечтае да кара: s65 amg

Мнение от KOKOOO » 19 Мар 2008, 14:42

ми и при мен е нещо такова върта и след 3-4 сек запали ходих и в сервиза и те викат 4е незнаят що така прави.. мерси все пак ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: veliko tarnovo/sofiq

Мнение от mitak_88 » 19 Мар 2008, 14:53

тва за мен е нормално да запали след секунда или 2 та било то и 3...все пак да завърти тоя двигател...не мисля че е проблем...и брадчеда пали по същия начин като мен!!!


Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 20.02.2008
Пол: Мъж
Кара: s63 amg
Мечтае да кара: s65 amg

Мнение от KOKOOO » 27 Мар 2008, 20:17

:help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 27 Мар 2008, 22:11

|`oTuH написа:
mitak_88 написа:тва кофти палене колега е мн относително,моята върти около 2-3 сек и пали но в началото ми се струваше кофти защото бях свикнал на пейото докато му посоча ключа и да възпламени...?!


и при мен е така ;)


И при мен. Това явно си е черта на всички бмв-та, както и по-твърдите ръчки :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 786
Регистриран на: 10.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от McClane » 27 Мар 2008, 22:20

стан написа:
|`oTuH написа:
mitak_88 написа:тва кофти палене колега е мн относително,моята върти около 2-3 сек и пали но в началото ми се струваше кофти защото бях свикнал на пейото докато му посоча ключа и да възпламени...?!


и при мен е така ;)


И при мен. Това явно си е черта на всички бмв-та, както и по-твърдите ръчки :mhihi:


И мойта е така.
Въпреки новите двуполюсни свещи :roll:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 27 Мар 2008, 22:30

Не е от свещи, мойте кога си ги смених с NJK оригинални + чисто нов оригинален маховик и сиединител и си палеше както преди. Примерно моята кола, когато не е палена 1 ден и е студено не завърта баш от четвърт, но прави 1-2 бързи оборота и пали двигателя, за мене тва не е трудно палене. Като си загрее си върти от четвърт. Винаги така ми се е държала колата и щом чисто нов VW Golf 5 на 4000км по същия начин си пали значи сами си помислете. Според мене работата е от там, че двигателя се управлява от ЕКУ та затова.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Мнение от netmurder » 28 Мар 2008, 14:03

а според мен е защото, ако сте чували на някои коли като дадеш контакт се чува едно пукване значи помпата завърта и качва бензин, докато при БМВ това въртене на помпата става като започнеш да въртиш ключа и затова се получава това забавяне от 1-2 сек. :mhihi:
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 28 Мар 2008, 14:29

а според мен е защото, ако сте чували на някои коли като дадеш контакт се чува едно пукване значи помпата завърта и качва бензин, докато при БМВ това въртене на помпата става като започнеш да въртиш ключа и затова се получава това забавяне от 1-2 сек. muhihihihi


Предполагам е направено за сигурност, подкача гориво докато върти стартера и тогава пали.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 28 Мар 2008, 15:22

На е36 помпата завърта о6те на контакт, а не при стартер :winky:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 26.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: M4 (F83)

Мнение от terorero » 28 Мар 2008, 17:57

Абе колега закарай я да я качат на компа, да открият "грешките" да ги оправат и да им дадеш 200лв, и пак така ша пали штото си е нормално тва :D
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook