help трудно палена при 318ис
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
help трудно палена при 318ис
искам да попитам от какво може да е това няма зна4ение дали е топло или студено времето в пове4ето слу4аи пали трудно свещите са 4исто нови става въпрос за 318ис 97-ма пишвте ако някои е имал такув вроблем мерси предварително 

Последна промяна KOKOOO на 27 Мар 2008, 20:17, променена общо 1 път
- |`oTuH
- ентусиаст
-
- Мнения: 1441
- Регистриран на: 28.01.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2005 E61 525d
- Мечтае да кара: просто да кара...
- Детайли за колата: <3
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Уточни какво означава "трудно палене"
Щото има доста варианти... при мен трудното палене (при първо въртене се "мъчи", падат оборотите и гасне.. повторно завъртане пали от половин оборот) се оказа кофти бензин на Лукойл-Орион бензиностанцията
Сега сипвам от друго място и нямам ядове 



- mitak_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: veliko tarnovo/sofiq
тва кофти палене колега е мн относително,моята върти около 2-3 сек и пали но в началото ми се струваше кофти защото бях свикнал на пейото докато му посоча ключа и да възпламени...?!
- |`oTuH
- ентусиаст
-
- Мнения: 1441
- Регистриран на: 28.01.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2005 E61 525d
- Мечтае да кара: просто да кара...
- Детайли за колата: <3
mitak_88 написа:тва кофти палене колега е мн относително,моята върти около 2-3 сек и пали но в началото ми се струваше кофти защото бях свикнал на пейото докато му посоча ключа и да възпламени...?!
и при мен е така

4 8 15 16 23 42
- mitak_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: veliko tarnovo/sofiq
тва за мен е нормално да запали след секунда или 2 та било то и 3...все пак да завърти тоя двигател...не мисля че е проблем...и брадчеда пали по същия начин като мен!!!
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
|`oTuH написа:mitak_88 написа:тва кофти палене колега е мн относително,моята върти около 2-3 сек и пали но в началото ми се струваше кофти защото бях свикнал на пейото докато му посоча ключа и да възпламени...?!
и при мен е така
И при мен. Това явно си е черта на всички бмв-та, както и по-твърдите ръчки

- McClane
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 786
- Регистриран на: 10.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10
стан написа:|`oTuH написа:mitak_88 написа:тва кофти палене колега е мн относително,моята върти около 2-3 сек и пали но в началото ми се струваше кофти защото бях свикнал на пейото докато му посоча ключа и да възпламени...?!
и при мен е така
И при мен. Това явно си е черта на всички бмв-та, както и по-твърдите ръчки
И мойта е така.
Въпреки новите двуполюсни свещи

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Не е от свещи, мойте кога си ги смених с NJK оригинални + чисто нов оригинален маховик и сиединител и си палеше както преди. Примерно моята кола, когато не е палена 1 ден и е студено не завърта баш от четвърт, но прави 1-2 бързи оборота и пали двигателя, за мене тва не е трудно палене. Като си загрее си върти от четвърт. Винаги така ми се е държала колата и щом чисто нов VW Golf 5 на 4000км по същия начин си пали значи сами си помислете. Според мене работата е от там, че двигателя се управлява от ЕКУ та затова.
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
а според мен е защото, ако сте чували на някои коли като дадеш контакт се чува едно пукване значи помпата завърта и качва бензин, докато при БМВ това въртене на помпата става като започнеш да въртиш ключа и затова се получава това забавяне от 1-2 сек. 

Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
а според мен е защото, ако сте чували на някои коли като дадеш контакт се чува едно пукване значи помпата завърта и качва бензин, докато при БМВ това въртене на помпата става като започнеш да въртиш ключа и затова се получава това забавяне от 1-2 сек. muhihihihi
Предполагам е направено за сигурност, подкача гориво докато върти стартера и тогава пали.
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- terorero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: M4 (F83)
Абе колега закарай я да я качат на компа, да открият "грешките" да ги оправат и да им дадеш 200лв, и пак така ша пали штото си е нормално тва 

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани