Тудно палене при М43
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Тудно палене при М43
Значи колеги пускам темата тук, защото в Е46 подфорума не получих отговор
когато е студена колата пали доста трудно. Върти си стартера поне 10-15 секунди и тогава пали и то мъчно
за секунда задържа ниски обороти и после се нормализира
Чистих и дюзите, профилактирах стартера и не се оправя
на диагностика не изкарва никаква грешка
Някакви идеи
ПП : има една клапа за налягането на бензина - дали може да е от нея и какви са и признаците че е прецакана
PP2 : като е топла или веднага след като я изгася си пали без никакъв проблем



Чистих и дюзите, профилактирах стартера и не се оправя


Някакви идеи

ПП : има една клапа за налягането на бензина - дали може да е от нея и какви са и признаците че е прецакана

PP2 : като е топла или веднага след като я изгася си пали без никакъв проблем

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
А дали не е нещо бензиновата помпа
Какви са признаците че тя е прецакана 


"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
а горивния филтър сменял ли си го ? ако позадържиш на контакт 30тина сек и тогава завъртиш пали ли по лесно ? пробвай
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Тудно палене при М43
Причината с трудното палене може да е от няколко неща. Некоректно отчитане на данните от някой датчик, например датчика на постъпващия въздух, който е на дебитомера, датчика за температурата на охлаждащата течност, стъпков мотор, пропуск на въздух в системата, запушени дюзи и т.н., все неща, които диагностиката не може да ги хване, с изключение на датчика на температурата на охлаждащата течност.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
щом като запали работи нормално не е датчик ,а диагностиката хваща всички датчици ако е читав тестера .. според мен горивото няма налягане/не се възтановява след продължителен престой - филтър/помпа/клапан за налягането/дюзи .. внимателно наблюдаване по време на диагностика е много съществено а повечето гледат само за грешки - дай парите айде чао - може да се види дали сместа не обеднява твърде много ,дали времето за отваряне на дюзите съответства на темп. на двг . ,дали работи релето за подгряване на ламбдата при студен двг и др. важни неща
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Провери си всички маркучи на бензина може да са спукани и да гълта въздух, и като въртиш на стартер качваш гориво, но може би и помпата нещо се сбъгва, изчисти и нея, провери и кабелите, буксата и.
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Мерси колеги за изчерпателните отговори
Утре ще проверя всички посочени възможности
ПП : иначе датчика за температурата на входящите газове го изкарва като грешка, ама дали ще е от това

Утре ще проверя всички посочени възможности
ПП : иначе датчика за температурата на входящите газове го изкарва като грешка, ама дали ще е от това

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Колеги, не иска да запали хубаво и тфа си е ...
На компютър не дава абсолютно никаква грешка
сменихме клапанчето за налягането на горивото (взех за проба от палеща кола
) и не иска да запали като хората - върти си по 5-10 секунди и тогава пали, при това мъчно
Дали може да има някакво запушване при бензиновата помпа (тя си работи) ?
Като я изгася и веднага пробвам да запаля си пали перфектно
На компютър не дава абсолютно никаква грешка



Дали може да има някакво запушване при бензиновата помпа (тя си работи) ?
Като я изгася и веднага пробвам да запаля си пали перфектно

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Според мен е нещо по токовете ,явно не е както трябва изкрата.
Свещи бобини,кабелчета от бобините ала бала.
Провери всичко
Свещи бобини,кабелчета от бобините ала бала.
Провери всичко


- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Свещите са ми Дензо Иридиум Пауър и са на 10 000 км.
възможно ли е толкова бързо да са се скапали
Майсторът каза че не е бобина
след като запали колата си работи перфектно, не прекъсва и си върви 


Майсторът каза че не е бобина


"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
не отговори кога си сменял горивния филтър .. ако е на 10+к направо го сменяй ... трябва и да се замери налягането на горивото ,горе на шината на дюзите има пробка за тая цел .. ако е ниско и не е от клапана за налягане остава помпичката .. тя може да си работи ,но да няма добро налягане горивото
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Alexi написа:не отговори кога си сменял горивния филтър .. ако е на 10+к направо го сменяй ... трябва и да се замери налягането на горивото ,горе на шината на дюзите има пробка за тая цел .. ако е ниско и не е от клапана за налягане остава помпичката .. тя може да си работи ,но да няма добро налягане горивото
Горивният филтър е на 9000 км. - утре предстои смяна на маслото и всичките консумативи и ще пиша кво е станало, дано да се оправи

А тая пробка за налягането каде е точно и с какъв уред да се замери

Доколкото знам, помпата трябва да прави 6 бара

ПП : а някаква по-хубава марка горивни филтри да ми препоръчате, щото аз си взимам от тези в сервиза за масла, те са някви масовки такива

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
не е 6 бара а около 3,майстора трябва да има каталог с точната стойност ... за филтри аз взимам Шампион ,към 30-40 лв е горивния
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани