Тудно палене при М43

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Тудно палене при М43

Мнение от kriso85 » 17 Мар 2008, 17:40

Значи колеги пускам темата тук, защото в Е46 подфорума не получих отговор :arrow: когато е студена колата пали доста трудно. Върти си стартера поне 10-15 секунди и тогава пали и то мъчно :arrow: за секунда задържа ниски обороти и после се нормализира :?:
Чистих и дюзите, профилактирах стартера и не се оправя :arrow: на диагностика не изкарва никаква грешка :roll:
Някакви идеи :help:
ПП : има една клапа за налягането на бензина - дали може да е от нея и какви са и признаците че е прецакана :?:
PP2 : като е топла или веднага след като я изгася си пали без никакъв проблем :roll:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 17 Мар 2008, 20:38

сменяй клапана смело

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 18 Мар 2008, 18:02

А дали не е нещо бензиновата помпа :roll: Какви са признаците че тя е прецакана :?:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 18 Мар 2008, 18:23

а горивния филтър сменял ли си го ? ако позадържиш на контакт 30тина сек и тогава завъртиш пали ли по лесно ? пробвай

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Тудно палене при М43

Мнение от ивчо3 » 18 Мар 2008, 18:32

Причината с трудното палене може да е от няколко неща. Некоректно отчитане на данните от някой датчик, например датчика на постъпващия въздух, който е на дебитомера, датчика за температурата на охлаждащата течност, стъпков мотор, пропуск на въздух в системата, запушени дюзи и т.н., все неща, които диагностиката не може да ги хване, с изключение на датчика на температурата на охлаждащата течност.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 18 Мар 2008, 18:39

щом като запали работи нормално не е датчик ,а диагностиката хваща всички датчици ако е читав тестера .. според мен горивото няма налягане/не се възтановява след продължителен престой - филтър/помпа/клапан за налягането/дюзи .. внимателно наблюдаване по време на диагностика е много съществено а повечето гледат само за грешки - дай парите айде чао - може да се види дали сместа не обеднява твърде много ,дали времето за отваряне на дюзите съответства на темп. на двг . ,дали работи релето за подгряване на ламбдата при студен двг и др. важни неща

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 18 Мар 2008, 18:55

Провери си всички маркучи на бензина може да са спукани и да гълта въздух, и като въртиш на стартер качваш гориво, но може би и помпата нещо се сбъгва, изчисти и нея, провери и кабелите, буксата и.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 18 Мар 2008, 20:35

Мерси колеги за изчерпателните отговори ;)
Утре ще проверя всички посочени възможности

ПП : иначе датчика за температурата на входящите газове го изкарва като грешка, ама дали ще е от това :roll:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 26 Мар 2008, 19:13

Колеги, не иска да запали хубаво и тфа си е ...
На компютър не дава абсолютно никаква грешка :roll: сменихме клапанчето за налягането на горивото (взех за проба от палеща кола :roll: ) и не иска да запали като хората - върти си по 5-10 секунди и тогава пали, при това мъчно :roll:
Дали може да има някакво запушване при бензиновата помпа (тя си работи) ?
Като я изгася и веднага пробвам да запаля си пали перфектно :help:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 26 Мар 2008, 19:31

Според мен е нещо по токовете ,явно не е както трябва изкрата.
Свещи бобини,кабелчета от бобините ала бала.
Провери всичко :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 26 Мар 2008, 20:15

Свещите са ми Дензо Иридиум Пауър и са на 10 000 км. :arrow: възможно ли е толкова бързо да са се скапали :roll:
Майсторът каза че не е бобина :roll: след като запали колата си работи перфектно, не прекъсва и си върви :help:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 26 Мар 2008, 23:08

не отговори кога си сменял горивния филтър .. ако е на 10+к направо го сменяй ... трябва и да се замери налягането на горивото ,горе на шината на дюзите има пробка за тая цел .. ако е ниско и не е от клапана за налягане остава помпичката .. тя може да си работи ,но да няма добро налягане горивото

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 27 Мар 2008, 14:59

Alexi написа:не отговори кога си сменял горивния филтър .. ако е на 10+к направо го сменяй ... трябва и да се замери налягането на горивото ,горе на шината на дюзите има пробка за тая цел .. ако е ниско и не е от клапана за налягане остава помпичката .. тя може да си работи ,но да няма добро налягане горивото

Горивният филтър е на 9000 км. - утре предстои смяна на маслото и всичките консумативи и ще пиша кво е станало, дано да се оправи :roll:
А тая пробка за налягането каде е точно и с какъв уред да се замери :roll:
Доколкото знам, помпата трябва да прави 6 бара :?:

ПП : а някаква по-хубава марка горивни филтри да ми препоръчате, щото аз си взимам от тези в сервиза за масла, те са някви масовки такива :roll:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 27 Мар 2008, 16:14

не е 6 бара а около 3,майстора трябва да има каталог с точната стойност ... за филтри аз взимам Шампион ,към 30-40 лв е горивния

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook