Шпер от М42,3,4 на М50 ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
Шпер от М42,3,4 на М50 ?
има ли реалната възможност това да стане... да се сложи шпер от 316 или 318ис на 325 

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Ръгаш и Караш
предавателното число на 325цата до колкото си спомням беше 3.15, а на останалите 16,18,18ис,20ска - 3.45. В което няма лошо. Като големина дифовете би трябвало да са еднакви, не знам вече дали и полуоски ще трябва да сменяш...
предавателното число на 325цата до колкото си спомням беше 3.15, а на останалите 16,18,18ис,20ска - 3.45. В което няма лошо. Като големина дифовете би трябвало да са еднакви, не знам вече дали и полуоски ще трябва да сменяш...

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Не си и помисляй дифовете са различни! Най малкото на капака по-големите ( за 6-цилиндровите) имат повече болтове и не мисля че са сложени за украса, а до колкото помня ( но не съм 100% сигурен) и нещо не пасваше както требе.
P.S.
Имам един диф от 325-ца ако ти требе да закърпиш положението, смисъл втора ръка е и не е рециклиран или тем подобни неща просто остана след като на старата и сложих шпер. Ако искаш свиркай щи го дам тънко.
P.S.
Имам един диф от 325-ца ако ти требе да закърпиш положението, смисъл втора ръка е и не е рециклиран или тем подобни неща просто остана след като на старата и сложих шпер. Ако искаш свиркай щи го дам тънко.
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
и освен това във 6000 и нещо 7000 оборота ще си на 220-230км сложи по дълъг диф и 1-ва тогава ще му е тъпалка и максимална скорост ще имаш.
- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
от 318ис на 320 става но на 325 ца не знам колега ако на 20ката и на 25цата са еднакви значи не би трябвало да има проблем и от ис ката да се слага на 2.5и
- bumar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 291
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: burgas
- Пол: Мъж
- Кара: E46-330ci
- Мечтае да кара: e92-Mpower
.
Aс съ6то съм исправен пред съ6тата дилема в краина сметка става ли или не да си давам ли парите за 6пер от 318ис или да търся които ми трябва.Ас съ6то карам е 36/325и копе и няма 6пер коет ме дразни и то много


- gear
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 30.06.2007
- Местоположение: ROI
- Пол: Мъж
- Кара: M50 с шпер :)
- Мечтае да кара: саМолет
- Детайли за колата: Млада булка само на 23 !!!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Ми колегите по горе са написали каво е ,а именно
316,318,318ис и 320 са с предавателно число 3.45(за някои автомобили произведени 1995-1996 е 3.38 )
325 е с предавателно число 3.15
Ако сложиш шпер с 3.45 на 325и максималната ти скорост ще е много по ниска ,да кажем 180км/ч.
Дифа на 325 е по голямо прасе и не става да се сменят пиньона и короната с тези на твоята на такъв от малкото прасе.
Следователно не става.
316,318,318ис и 320 са с предавателно число 3.45(за някои автомобили произведени 1995-1996 е 3.38 )
325 е с предавателно число 3.15
Ако сложиш шпер с 3.45 на 325и максималната ти скорост ще е много по ниска ,да кажем 180км/ч.
Дифа на 325 е по голямо прасе и не става да се сменят пиньона и короната с тези на твоята на такъв от малкото прасе.
Следователно не става.

- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
доколкото съм чел из темите и си спомням на всички е36 до 323 са малък шпер и са взаимозаменяеми. на 325, 328 е среден, а на м3 е голям шпер - но не съм сигурен за това. има разлика в големината по принцип и ми се струваче ще става но с доработка на капака ако слагаш среден шпер в малка касета, но не е препоръчително. за обратната манипулация не мога да ти кажа дали е възможна

- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани