0.7A консумация при изгасен двигател
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Като провериш всички предпазители откачи и кабела на алтернатора,ако ти пробие диод се получава така,провери и какво е напрежението на зареждане,дали се колебае и т.н.Ако си откачал акумулатора при работещ двигател - почти съм сигурен че е от това...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
напрежението на зареждане е 14,5 V. Интересното е защо след откачане на акумулатора и на сл. ден като го закача без да съм палил колата я няма тази консумация - ако е утечка или диод би трябвало да я има пак.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Пробвай тогава с релетата
да не ти залепва някое...знам ли,ще падне ровене...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- samsurnik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 14.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: V8 комби
:)
а колко време си изчаквал за да видиш дали не пада консумацията, защото на нашия авенсис ей така купувам му нов акумулатор и го слагар хората обаче при замерването се оказва че черпи ток и то доста беше а всичко е спряно нищо не работи по колата, карам я аз в тойота и момчето ми вика виж ся и започва да змаерва чакахме 45 мин и на 45 минута някъде консумацията намаля до нормалното си положением казаха ми че е нормално колата да има от 10 минути до 1 час консумация на ток след като изкараш ключа, това били компютри, климатици, някакви проверки си правила сама и не знам си какви глупости, един приятел има бмв 520 2006г. на него му харчи ток 1 час и 10 мин след изкл. така че миже и да е нормално
- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
някъде около 4-5 часа съм чакал: сутринта я бях палил и следобед я мерих : като изгася двигателя веднага след това консумацията е около 1,5А - после пада на 0,7А
а ако е залепнало реле то ще си остане залепнало
и пак ще я има консумацията след като закача акумултора
а ако е залепнало реле то ще си остане залепнало

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Понеже и аз днес неможах да запаля, никакъв ток, лампите едвам се виждаха, че светят. Добре, че беше Владо (porostorm), та сложихме неговия акумулатор и запалих без проблем. Та мисълта ми беше, как да премеря дали има консумация. Имам мултицет, ама за какво ми е не знам
Лампи в купето не светят. Наскоро сложих усилвател и може от него да е. Но интересно ми е, защо, като го сложих преди близо месец, чак сега акумулатора умря и то само за една нощ. Покарах 10 мин. връткам и пали без проблем. Ще видим след 2 часа дали пак ще запали.


Лампи в купето не светят. Наскоро сложих усилвател и може от него да е. Но интересно ми е, защо, като го сложих преди близо месец, чак сега акумулатора умря и то само за една нощ. Покарах 10 мин. връткам и пали без проблем. Ще видим след 2 часа дали пак ще запали.

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
най - добре да се премери с ампер-клещи иначе като разкачих акумулатора да закачиш мултицета после консумацията може да я няма
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани