перка на климатика пречи ли?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
Мечтае да кара: M6 разбира се

перка на климатика пречи ли?

Мнение от Gancho » 27 Фев 2008, 16:38

Здравейте колеги.Искам да ви попитам нещо.Имам един приател с бмв 318 е36 с климатик.Проблема му е че първата степен на перката за охлаждане на радиатора на климатика му е здала багажа.тоест при пускане на климатика тя не тръгва а тръгва след определено време но на по бързата(втората) степен като работи малко и пак спира и тръгва и така нататък.Казах му че е заминало съпротивлението на първата скорост на перката и заради това не тръгва,но на него не му се занимава да го сменя а иска да направи така че като включи климатика да почва веднага на 2-рата степен.Та въпроса ми е пречи ли му нещо че ще работи постоянно на втората степен или не.Мерси предварително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
Мечтае да кара: M6 разбира се

Мнение от Gancho » 27 Фев 2008, 19:47

никой ли не знае? :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Мнение от zazomazo » 27 Фев 2008, 20:08

Gancho написа:никой ли не знае? :roll:

кажи на твоя човек да не се излага,а да ремонтира степените.
функцията на перката е да охлажда фреона до определени граници преди да постъпи отново в компресора т.е. втората степен се включва когато температурата на фреона който се връща от изпарителя стане по-висока и съответно когато го охлади-изключва. нали ти е ясно че ако не е имало нужда от 2 степени в завода нямаше да го направят така?
при всички положения ремонта на степените е по-евтин вариант от смяната на компресор след време...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
Мечтае да кара: M6 разбира се

Мнение от Gancho » 27 Фев 2008, 20:31

и аз му казах да го сменя но той си знае най добре.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 27 Фев 2008, 20:44

изрежете реостатчето и вържете кабелите-при пускане на климатика ще тръгва 2-та степен,ама двг-то ще забива :mhihi:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
Мечтае да кара: M6 разбира се

Мнение от Gancho » 27 Фев 2008, 21:07

защо да забива колега толкова ли го товари тази перка?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 28 Фев 2008, 0:01

И нищо да не бара пак няма да има проблем. Втората степен на вентилатора се включва, когато налягането в системата се вдигне над еди колко си бара, а не в следствие на температурата на фреона. Ако виското на твоя човек работи ОК може да си кара и така колицата. Да не ти казвам, че какъв да е реостат може да му свърши работа ама има врътка да се навърже.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Мнение от zazomazo » 28 Фев 2008, 8:41

turbo написа: Втората степен на вентилатора се включва, когато налягането в системата се вдигне над еди колко си бара, а не в следствие на температурата на фреона.

прав си колега за налягането,но ако се поинтересуваш малко ще разбереш че колкото е по високо налягането,толкова е по-висока температурата на фреона в системата:)
и съответно се включва втората степен за да успее да ОХЛАДИ...
перката няма функцията да отвее високото налягане :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 28 Фев 2008, 9:24

малко маи се бъркате за таа втората степен :idea:
тя е свързана с охлаждането на самият двигател ;)
затва е тоо термодатчик в радиатора ,тои я включва :!:
втората степен се включва когато виското почва да изнемогва 8)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 28 Фев 2008, 10:39

stambo_81dg написа:малко маи се бъркате за таа втората степен :idea:
тя е свързана с охлаждането на самият двигател ;)
затва е тоо термодатчик в радиатора ,тои я включва :!:
втората степен се включва когато виското почва да изнемогва 8)
И нищо да не бара пак няма да има проблем.
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
Мечтае да кара: M6 разбира се

Мнение от Gancho » 28 Фев 2008, 16:22

мерси за отговорите.ще му кажа да не бута нищо за сега а ако му загрява колата през лятото тогава да си търси реостат и да го сменя. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 20 Мар 2008, 19:44

В случай ако му трябва нов ел.мотор имам два!Единия е комплект с перката и решетката без дифузьор а другия е само мотора но са различни!
Това е комплекта в ляво
http://img291.imageshack.us/my.php?imag ... 037ya7.jpg
Като на схемата е левия!
http://img85.imageshack.us/my.php?image=211zo0.jpg
Каталожния номер на левия
http://img148.imageshack.us/my.php?imag ... 038dn1.jpg
Каталожния номер на десния ел.мотор-десния
http://img524.imageshack.us/my.php?imag ... 039ag0.jpg
Това е схемата за десния!
http://img88.imageshack.us/my.php?image=13gf4.jpg

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook