в ляво от сервото?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

в ляво от сервото?

Мнение от Hristo » 14 Мар 2008, 0:38

някой знае ли какво се намира вляво от серво усилвателя на спирачките?
гледано откъм фаровете се намира вляво между сервото и двигателя, прилича на някакво цилиндърче 5-7см високо и 4-5см диаметър, закача се някаква букса за него.
днес започна да издава пукащ звук през равни интервали
усеща се и вътре в купето /то идва под таблото почти/
пука дори и само на контакт през 5-10секунди и е топло на пипане
утре ще го снимам, ако не се сещате кое е :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 14 Мар 2008, 4:38

На това място се намира клапана за парното. Ако си с климатик са два, ако ли не е един. Извади му буксата, напръскай с контактен спрей и пак я постави.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 14 Мар 2008, 12:04

ето снимка
само един е-без клима
вярно че излиза някакъв маркуч от там и ще е за парното
днес на студен мотор не се обади :roll:
може ли да е станало, защото нагласих клапите да духат м/у топло и студено/позиция 2часа на най-дясната врътка/ :mhihi:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 14 Мар 2008, 12:46

Hristo написа:..........може ли да е станало, защото нагласих клапите да духат м/у топло и студено/позиция 2часа на най-дясната врътка/ :mhihi:

Не ,аз винаги карам със горе долу намалено парно в това положение което си описал.Иначе вътре неможе да се седи :mhihi:
По вероярно е или лоша връзка на кабелите на клапана ,или самия клапан да е заминал ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 14 Мар 2008, 13:13

Тя и мойта пука така и тдс-ката съм я засичал да пука ама там не се чуваше, щото двигателя пука бая по- силно :mhihi: , явно е някъв бъг на е36 като тампоните на задните амортисьори и рейката.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 14 Мар 2008, 13:40

голяма теснотия е там и не мога да измъкна букасата да я зачистя :confused:
ше карам така докато не изпатка съвсем.
какво точно прави този клапан-пуска антифриз към радиаторчето ли?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 14 Мар 2008, 19:51

Hristo написа:...какво точно прави този клапан-пуска антифриз към радиаторчето ли?

Да! Той е шефа на топлофикация :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 14 Мар 2008, 21:03

не е ли постоянна циркулацията на антифриз през радиатора на парното?
ако не е излиза, че лятото не се върти водата от там
а този клапан какво го командава кога да отваря и затваря- най-дясната врътка ли...
днес го тествах в различни режими на работа и не се е обаждал :D

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook