Проблем с осветлението на таблото - спря...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с осветлението на таблото - спря...
Значи.... сложиха ми ново сд плеърче и... така човека от сервиза човърка нещо в бушоните щото сд-то немжоеше да се пуска при липсата на подадена маса със ключовете... в крайна сметка като се прибрах от пловдив се оказа , че не ми светят лампите по таблото (колометража а-у .... там...) незнам как ша карам на тъмно... а и също като си забравя габарита вбкличен не ми писка онова ,че съм го забравил... сега предполагам че е бушон изгорял, кажете кои е да пробвам да го сменя, ако ли не май ще се връщам да му правя рекламация на човека от сервиза на Техномаркет 

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Ти си ходил на баш майстор
Аз бях като тебе като ходих да ми сложат Усилвателя един отваря капака и гледа от къде да мине кабела .... Гледа гледа и каза "Ммм това БМВ е по-различно от другите има климатик"
И аз директно си фанах ключовете и да ме нема ... Иначе да ти бачка CD-то без да си на контакт се премества едно кабелче на друга позиция ... Но точно кое и как незнам ...




- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
по принцип за какво ти е, някой път ще го забравиш и чао на акумулатора.
често ли слушаш музика когато не си в/около колата, че ти пречи да си на първи контакт?
често ли слушаш музика когато не си в/около колата, че ти пречи да си на първи контакт?

Re: Проблем с осветлението на таблото - спря...
[quote="didich"... така човека от сервиза човърка нещо в бушоните щото сд-то немжоеше да се пуска при липсата на подадена маса със ключовете...[/quote]
Колега "масата" на автомобила не се прекъсва. Захранването (+) е постоянно, което го има винаги когато е включен акумулатора (без значение от положението на контактния ключ) и прекъсваемо което зависи от положението на контактния ключ (I - аксесоари, или II - контакт)
За да ти работи CD-то независимо от положението на контактния ключ трябва от постоянния плюс да се подаде допълнително захранване на клемата на CD-то за прекъсваемия плюс, а не двата кабела да се вързван на късо. Сигурно там е проблема.
Колега "масата" на автомобила не се прекъсва. Захранването (+) е постоянно, което го има винаги когато е включен акумулатора (без значение от положението на контактния ключ) и прекъсваемо което зависи от положението на контактния ключ (I - аксесоари, или II - контакт)
За да ти работи CD-то независимо от положението на контактния ключ трябва от постоянния плюс да се подаде допълнително захранване на клемата на CD-то за прекъсваемия плюс, а не двата кабела да се вързван на късо. Сигурно там е проблема.
утре ще го разглобя и ще пробвам да го вържа ...значи тия плюсове маси и тем подобни - трябва ми някаква инструция със това кои цвят кабел какъв е щото има бая кабелчета утре ще дам инфо за цветовете, и ако може малко помощ от ваша страна ще си ги свъжа или ще опитам мерси предварително
колата е компакт 316и ако това е значение за кебелите де...

колата е компакт 316и ако това е значение за кебелите де...
значи към постоянния ток на колата са вързани жицката за постоянен ток и за прекъсваем , другата жица е масата и другото са колони. неразбирам какво общо имат с крушките по таблото ми освен да са изгърмяли всъчки таман със оная сиренка за забравени включени светлини ? как стават тия работи ? кво да права да еа...мама му.............. пффффф
- theraven_nz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 25.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F15
Не ти препоръчвам да го правиш този вариант да ти работи ЦД-то дори без контактния ключ, защото на моя Алпин така си го бях свързал и дори когато панела беше изваден и ЦД-то не работеше, имах 150 mA консумация от акумулатора и ми го събаряше за 1 месец и трябваше да се зарежда. При извадено от буксата ЦД консумацията падаше го 65 mA. Така че хубаво е кабелите за прекъсваемия и постоянния източник да не взети директно от акумулатора. Поне при мен де... Иначе постоянното захранване идва по червено-белия кабел, а прекъсваемото по виолетово-белия проводник.
Поздрави, Митака
Поздрави, Митака

---
tsb_bg написа:Ако така е вързано CD-то няма проблеми.
Преди да разглобяваш таблото за крушките, провери реостата за силата на осветлението на таблото, да няма нещо прекъснато или разкачено (ако съм разбрал правилно, че осветлението не работи)
утре имам цял свободен ден и мисля да го посветя на това дело, как да го проверя тоя реостат, и дали някое реле може да е заминало или нещо друго даи предложения ? и май май .... ша се сваля таблото ... трябва да търся темата за сваляне натабло на компакт ....
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
theraven_nz написа:Не ти препоръчвам да го правиш този вариант да ти работи ЦД-то дори без контактния ключ, защото на моя Алпин така си го бях свързал и дори когато панела беше изваден и ЦД-то не работеше, имах 150 mA консумация от акумулатора и ми го събаряше за 1 месец и трябваше да се зарежда. При извадено от буксата ЦД консумацията падаше го 65 mA. Така че хубаво е кабелите за прекъсваемия и постоянния източник да не взети директно от акумулатора. Поне при мен де... Иначе постоянното захранване идва по червено-белия кабел, а прекъсваемото по виолетово-белия проводник.
Поздрави, Митака
Точно същото и при мен беше

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани