Проблем при паленето сутрин

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 20 Фев 2008, 14:57

пиши че имам подобен проблем и немогат да го разберат от какво е, вече къде ли не ходих. само форума ми остана като надежда :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от miass » 20 Фев 2008, 16:02

закарах я днес на диагностика и се оказа че предишния път като са ми оправяли жиците са ги объркали и са ги свързали на грешните места и сега ги оправят. Сега към 5 ще отида да видя какво става.
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1430
Регистриран на: 11.02.2008
Местоположение: София
Пол: Жена

Мнение от Мишел » 20 Фев 2008, 16:27

Божееее, всякакви малоумници!!!! хем не разбират, хем пипат по колата! :evil:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от miass » 22 Фев 2008, 12:04

Но това не е всичко!!!!!!!! Като отидох оборотите на колата нямаха нищо общо със състоянието, в което ги оставих. Преди бяха просто наопаки - ниски при студено, а като загрее към 1000, но без да играят. А сега качвам се и паля и няква луда игра на оборотите от 500 до 2000/това само го бях чувала, ама сега и го изпитах/ абе все едно някой натиска педала на газта!! Питам ги кво става - оправяли жиците, ама нещо не ги дооправили. Не можели да ми кажат къде е проблема! След цял ден стоене при тях!! Най-добре да съм си сменяла целия сноп жици/1200лв!!/ и щяло да се оправи всичко. Викам - миналия път ме убеждавахте, че компютъра ми е за смяна/1500лв!!/ и ако го сменя ще се оправи, а накрая се оказа, че са свещите и два скъсани кабела. И как сега ще ме убедите да си сменя снопа просто не мога да се сетя. Накарах ги да ми върнат всичко в изходна позиция, ама нещо се измъчиха и уж всичко го върнаха, ама на топъл двигател винаги всичко е ОК! На сутринта тръгвам и на всяко изключване от скорост колата гасне - щях да се пребия на един завой - при превключването ми гасне, волана се втвърди и колата спря на диагонал. Добре че карах бавно и нямаше други коли!! Отидох при другия ми майстор и той поне успя да върне горе-долу нещата в изходна позиция. Сега вече незнам къде да отида. Направо ме е страх от тези "МАЙСТОРИ".
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 22 Фев 2008, 12:08

ебаси олигофрените!!! :ranting: :dummy:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d

Мнение от димитър_81 » 22 Фев 2008, 13:40

отиваи на БМВ сервиз поне там може да им имаш повечко доверие

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от miass » 22 Фев 2008, 13:42

димитър_81 написа:отиваи на БМВ сервиз поне там може да им имаш повечко доверие


Ами този, където бях се води такъв - Найс кар. Те и другите са Мкар. Това са до колкото знам разбирачите на БМВ в Пловдив. В двата Боша бях и там картинката е жалка......Просто вече незнам.... :( :help:
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от miass » 22 Фев 2008, 13:51

shnitzer написа:Виж има една дюза на инжекциона някъде от долу,която при студен двигател пръска допълнително гориво за по лесен старт.


Попитах ги за това - не знаеха нищо по въпроса или поне нищо не ми отговориха. Попитах ги за датчиците - дали не е излязло нещо при диагностика - отговориха ми, че всички датчици били на инжекциона!!!!!! Повече просто не питах! :mhihi: :(
Изображение
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook