Проблем при палене сутрин
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем при палене сутрин
Здравейте колеги,честит празник
зависи кой какво празнува
появиха се 2 проблема:
Проблем 1 - Сутрин и само сутрин като запаля колата без да натискам газта колата влиза в червеното педала на газта пада до долу и няма връщане,така стой около минута и после сама се успокоява.Проблема е голям защото будя съседите и всички знаем колко лошо за двигателя да се форсира студен.
Проблем 2 - от вчера при продължително киснене в задръстванията на полусъединител автомобила започва да тресе яко и ми се струва че е някъде отзад.
Така или иначе майстора е предупреден и влизам в бокса днес,но все пак дайте професионалните си съвети.
Наздраве!


Проблем 1 - Сутрин и само сутрин като запаля колата без да натискам газта колата влиза в червеното педала на газта пада до долу и няма връщане,така стой около минута и после сама се успокоява.Проблема е голям защото будя съседите и всички знаем колко лошо за двигателя да се форсира студен.
Проблем 2 - от вчера при продължително киснене в задръстванията на полусъединител автомобила започва да тресе яко и ми се струва че е някъде отзад.
Така или иначе майстора е предупреден и влизам в бокса днес,но все пак дайте професионалните си съвети.
Наздраве!
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
bobreti написа:и мойта беше така в задръстването,това идва от прожините на феродовия диск
ААа така, всички са така чак и бакшишите. А за форсирането, комшиите са най малката ти тревога, притеснявай се за мазането на студен двигател (форсиран)

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани