Увеличена консумациа на масло-възможно ли е от EGRa да е?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Увеличена консумациа на масло-възможно ли е от EGRa да е?
Увеличена консумациа на масло-възможно ли е от EGRa да е?.EGRa на автомобила не е изолиран, от време на време колицата се запушва и нема резз. Това се получаваше отдавна но много рядко, напоследък зачести проблема. Така, по същество: Тип на маслото - МОТУЛ 5В40 - 8100 Ексайт пълна синтетика. На 6200 км. пробег горе долу. Само информативно, маслото преди смяната беше Кастрол 5В40 ТХТ пак пълна синтетика. Така, въпроса ми е, може да ми се увеличи консумацията на масло при положение че ЕГРа от време на време се гъбарка?. С изолирането на ЕГРа би ли се решил проблема?.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Според мен прецакването на клапана няма да се отрази на вървежа на колата. Турбината на какво дередже е?

- matros
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 ТД
с изолиране на агр клапана разхода на масло няма да се промени.Виж омаслен ли е въздушния филтър.
за вървежа може да е от турбото или мап сензора
за вървежа може да е от турбото или мап сензора
- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
Автомобила е 325 ТДС на около 220000 км. Поне по километраж толкоз показва. Ще проверя горивния филтър, предишния не беше омазнен. За турбото, не мога нищо да кажа, може би трябва да се види на ход дали нагнетява 1,1 бара, поне толкова му дават по документация. Но не съм убеден дали повишения разход на масло от страна на турбото би повлиял на налягането / тоест да пада /. Къде може да се рециклира турбото ако се налои?
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани