Maхнах му АБС-а
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
71 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
- keith_flint69
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.08.2007
- Местоположение: Sofiqta
Аре само за закони да не си говоримеkireto написа:http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-lock_braking_system
Който не може да го прочете статията твърди:
1. На асфалт или на цимент (твърди настилки със голямо сцепление) спирачния път се подобрява. Дори и опитен шофьор, като използва т.н. прагово спиране, много трудно може да достигне до или подобри спирачния път на неопитен шофьор със АБС (и това трябва да му единствената цел в живота). Също така АБС намалява шанса от катастрофа защото позволява да се заобикалят препятсвията като ситуацията го позволява.
2. На чакъл или мек сняг спирачния път се удължава защото АБС не позволява гумата да заоре и така да спре по бързо. Но там така или иначе си е дълъг пътя и е по добре да имаш контрол над колата, нещо което надали ще го има без АБС.
3. на лед изледванията показват отново че колата спира по бързо, но пак е много дълго и по добре да имаш контрол.
С две думи заключението е че ако нямаш АБС при тежко или направо аварино спиране ще трябва да мислиш и за нещо друго освен за това на къде да въртиш волана. Ако си обикновен потребител (съмнявам се некои да е професионален пилот, пак и те надали искат да карат се едно са на писта като си возят детето на училище) дето ползва колата за придвижване и от точка А до Б по добре да си имаш АБС.
Да не говорим, а и ме мързи да го търся, но може и да има закон които да забранява да си спираш такива системи.
А и моито лично мение е че електрониката може да земе решения с няколко порядъка по бързо от човека при промяна на условията.

!!! OFFTOPIC !!!
Мойте уважения колега t0sh, но дали съм минал с 3 по физика или не това е мой проблем. Обаче когато съм учил теория на автомобила ти си пасял кравите по полето. Мислех да не се намесвам по темата и вече съжалявам за това. Надявах се да съм полезен с информацията но....
. А иначе всеки сам си преценява. 
Мойте уважения колега t0sh, но дали съм минал с 3 по физика или не това е мой проблем. Обаче когато съм учил теория на автомобила ти си пасял кравите по полето. Мислех да не се намесвам по темата и вече съжалявам за това. Надявах се да съм полезен с информацията но....


- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
Само по аватара го преценявам, като човек мазохист който иска много да го боли!! 

Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!
- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Аз да споделя малко впечетления също за АБС-а :
Карам си на мокро и кално а пред мен едно мондео спря всеедно на място имаше доста голяма дистанция но все пак знам, че е мокро и опитвам да спра отдалеч че карах и бързо но няма спиране от леко усилие гумите директно блокират и колата върви право в задницата на мондеото добре че пуснах навреме спирачката и с лека маневра го отминах но немога да си представя какво щеше да стане ако отгоре идеше също кола
Бях Без АБС ! защото при смяна на окачването ми нещо са прецакали от сервиза и са го оставили така !
По мои впечетления спира наистина по добре без а и за дрифт в някои остър завои е красота но на няколко пъти осещам как ми трябва маневреи да правя докато намалявам на лед и сняг но без АБС-а нестава ! Така, че АБС-а определено си върши работата на мокро лед и сняг но без него е повече Фън
И замомента се много чудя да го оправям ли да го оставям ли така но сигорно ще го оправям когато сменям пак спирачните апарати с големи брембо !
Карам си на мокро и кално а пред мен едно мондео спря всеедно на място имаше доста голяма дистанция но все пак знам, че е мокро и опитвам да спра отдалеч че карах и бързо но няма спиране от леко усилие гумите директно блокират и колата върви право в задницата на мондеото добре че пуснах навреме спирачката и с лека маневра го отминах но немога да си представя какво щеше да стане ако отгоре идеше също кола

По мои впечетления спира наистина по добре без а и за дрифт в някои остър завои е красота но на няколко пъти осещам как ми трябва маневреи да правя докато намалявам на лед и сняг но без АБС-а нестава ! Така, че АБС-а определено си върши работата на мокро лед и сняг но без него е повече Фън

- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
- Stur6ela
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 3.06.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 Touring / 318d / 2008
- Мечтае да кара: M3
Махни си и гумите,за да не ти поднася








BMW не е кола за каране, нито кола за возене, BMW е начин на живот




- Stur6ela
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 3.06.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 Touring / 318d / 2008
- Мечтае да кара: M3
Махни си и гумите,за да не ти поднася








BMW не е кола за каране, нито кола за возене, BMW е начин на живот




- keith_flint69
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.08.2007
- Местоположение: Sofiqta
A аз катоти чета ника ми мязаш на некой мангалKendjiro написа:Само по аватара го преценявам, като човек мазохист който иска много да го боли!!

- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
71 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани