Имам въпрос за климатроника

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 16.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 318ис
Мечтае да кара: //М-Без Значение

Мнение от guns3 » 28 Яну 2008, 0:14

Lexus написа:
guns3 написа:Следя темата но немога да разбера за кой климат. говорите-за дигиталния или за този със врътките.Моя е със врътки и при студено време както запаля колата той си тръгва.Но искам да питам при модела с врътките когато зимата примерно го нагласиш на 20градуса той изключва ли се когато в купето се постигне тази тем. а въпросат ми важи и за през лятото-питам защото силата на въздушната струя се настроива ръчно????


Тоя с врътките наглася само температурата на потока, но неможе да го регулира като сила!
Не спира да духа, продължава си! И такъв съм карал! То си е жив климатик за мен, но не ангажирам никой с моето мнение!

Претполагам че това се отнася и за лятото(с други думи със врътките нагласяваш само самата тем. която ще излиза от духалките-това ясно) А на самото панелче с врътките от долу в дясно има нещо като термометарче с оребрена капачка-Каква е неговата идея???
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 16.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 318ис
Мечтае да кара: //М-Без Значение

Мнение от guns3 » 28 Яну 2008, 0:18

Lexus написа:
guns3 написа:Следя темата но немога да разбера за кой климат. говорите-за дигиталния или за този със врътките.Моя е със врътки и при студено време както запаля колата той си тръгва.Но искам да питам при модела с врътките когато зимата примерно го нагласиш на 20градуса той изключва ли се когато в купето се постигне тази тем. а въпросат ми важи и за през лятото-питам защото силата на въздушната струя се настроива ръчно????


Тоя с врътките наглася само температурата на потока, но неможе да го регулира като сила!
Не спира да духа, продължава си! И такъв съм карал! То си е жив климатик за мен, но не ангажирам никой с моето мнение!

Претполагам че това се отнася и за лятото(с други думи със врътките нагласяваш само самата тем. която ще излиза от духалките-това ясно) А на самото панелче с врътките от долу в дясно има нещо като термометарче с оребрена капачка-Каква е неговата идея???
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 16.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 318ис
Мечтае да кара: //М-Без Значение

Мнение от guns3 » 28 Яну 2008, 0:44

Lexus написа:
guns3 написа:Следя темата но немога да разбера за кой климат. говорите-за дигиталния или за този със врътките.Моя е със врътки и при студено време както запаля колата той си тръгва.Но искам да питам при модела с врътките когато зимата примерно го нагласиш на 20градуса той изключва ли се когато в купето се постигне тази тем. а въпросат ми важи и за през лятото-питам защото силата на въздушната струя се настроива ръчно????


Тоя с врътките наглася само температурата на потока, но неможе да го регулира като сила!
Не спира да духа, продължава си! И такъв съм карал! То си е жив климатик за мен, но не ангажирам никой с моето мнение!

Ясно с врътките определяш само градусите на самата темперетура която излиза от духалките и нищо повече предполагам важи и за лятото???
А за какво е уредчето в долния десен ъгъл на панелчето(оребреното)??
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 16.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 318ис
Мечтае да кара: //М-Без Значение

Мнение от guns3 » 28 Яну 2008, 0:50

Lexus написа:
guns3 написа:Следя темата но немога да разбера за кой климат. говорите-за дигиталния или за този със врътките.Моя е със врътки и при студено време както запаля колата той си тръгва.Но искам да питам при модела с врътките когато зимата примерно го нагласиш на 20градуса той изключва ли се когато в купето се постигне тази тем. а въпросат ми важи и за през лятото-питам защото силата на въздушната струя се настроива ръчно????


Тоя с врътките наглася само температурата на потока, но неможе да го регулира като сила!
Не спира да духа, продължава си! И такъв съм карал! То си е жив климатик за мен, но не ангажирам никой с моето мнение!

Ясно с врътките определяш само градусите на самата темперетура която излиза от духалките и нищо повече предполагам важи и за лятото???
А за какво е уредчето в долния десен ъгъл на панелчето(оребреното)??
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 17.05.2005
Местоположение: München
Кара: E39 2003 525i Touring

Мнение от Lexus » 28 Яну 2008, 16:22

guns3 написа:
Lexus написа:
guns3 написа:Следя темата но немога да разбера за кой климат. говорите-за дигиталния или за този със врътките.Моя е със врътки и при студено време както запаля колата той си тръгва.Но искам да питам при модела с врътките когато зимата примерно го нагласиш на 20градуса той изключва ли се когато в купето се постигне тази тем. а въпросат ми важи и за през лятото-питам защото силата на въздушната струя се настроива ръчно????


Тоя с врътките наглася само температурата на потока, но неможе да го регулира като сила!
Не спира да духа, продължава си! И такъв съм карал! То си е жив климатик за мен, но не ангажирам никой с моето мнение!

Ясно с врътките определяш само градусите на самата темперетура която излиза от духалките и нищо повече предполагам важи и за лятото???
А за какво е уредчето в долния десен ъгъл на панелчето(оребреното)??
Изображение


Там е датчика за вътрешната температура, чрез него се определя температурата на потока! И за лято и за зима
8)
A1Automobile

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook