силиконов съединител

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 7.05.2006
Местоположение: Варна

силиконов съединител

Мнение от rplamen » 26 Яну 2008, 14:50

Разгледах доста теми и също така и ръководството за ремонт.Неможах да стопля кое точно е това "високо".Вградено в перката ли е или е между перката и водната помпа.Питам понеже при мене м/у перката и водната помпа се вижда нещо като гайка-преходник,ама май избачкана от някой италиянски стругар.Ако някой бъде така добър да даде някой линк да видя точно какво представлява детайла.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 26 Яну 2008, 17:31


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 26 Яну 2008, 17:38

номер 2 е

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 26 Яну 2008, 17:38

Колега казва се "виско" съединител и е No 2 на скицата

http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-11_1244/

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 7.05.2006
Местоположение: Варна

........

Мнение от rplamen » 26 Яну 2008, 18:40

Благодаря много,при неработещ двг перката я въртя леко.Според вас означава ли това че не е зацепена постоянно.Иначе при работещ загрял двг перката се върти наравно с шайбата на водната помпа.Ще съм благодарен ако някой даде мнение че ще сменям водната помпа пък разбрах че ако и съединителя не е фред пак ще замине водната помпа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 26 Яну 2008, 19:20

Нормално е когато двигателя е студен "виското" да не е зацепено и перката да се върти свободно.
Когато двигателя загрее виското почва постепенно да увеличава сцеплението, като увлича със себе си и перката и накрая да зацепи постоянно и да завърти перката с оборотите на шайбата.

Помпата не може да се повреди от неизправно "виско" но за това пък със сигурност колата може да загрее при по-топло време ако "виското" не включва или да не достига работната си температура в студовете при постоянно зацепено "виско"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 7.05.2006
Местоположение: Варна

.............

Мнение от rplamen » 26 Яну 2008, 21:38

Благодаря,значи засега няма да го сменям.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook