ЛС от един колега

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Петко ///M големия
Аватар
Мнения: 2369
Регистриран на: 1.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330xd / Mini Cooper S

ЛС от един колега

Мнение от BMW///M-ma6inata » 23 Яну 2008, 16:05

Позволявам си да го пусна, явно колегата е нов и не може да се справи още с форума. Ето:
От: vencislav_73
До: BMW///M-ma6inata
Пуснато на: 23 Яну 2008, 13:53
Заглавие: помощ
Здравей.Казвам се Венци.Имам следният проблем.Тръгнах да сменям ламбда сонда на БМВ 320 И.Модела е М 50Б 20 6С2 Ванос.Старата е със следните цветове на кабела - черен, червен, бял и жълт на НТК - Сименс, а тази която си я купих е също НТК, но цветовете са: бели- 2бр., сиф и черен.Никой не може да ми каже дали новата ще замести старата както трябва и как да се свържат кабелите като са с различни цветове.Трябва ли непременно да намеря нова със сащите цветове на кабелите като на старата?.След като се срожи новата ламбда сонда дали трябва да се отиде на диагностика, за да се изчистят грешките от старата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1263
Регистриран на: 29.01.2003
Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
Пол: Мъж
Кара: e39 525dA
Мечтае да кара: м6

Мнение от moni76 » 23 Яну 2008, 16:25

...еми помогни му де ;)
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39

Изображение
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 5.05.2007

Мнение от mariovj » 23 Яну 2008, 17:14

тази която са му дали е универсална :mhihi: накратко не върши работа по-добре да си кара със старата :mhihi: ,а ако иска да си оправи колата да си купи читава,а не универсална за 150лв. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Re: ЛС от един колега

Мнение от Шарампоя » 23 Яну 2008, 17:41

BMW///M-ma6inata написа:Позволявам си да го пусна, явно колегата е нов и не може да се справи още с форума. Ето:
От: vencislav_73
До: BMW///M-ma6inata
Пуснато на: 23 Яну 2008, 13:53
Заглавие: помощ
Здравей.Казвам се Венци.Имам следният проблем.Тръгнах да сменям ламбда сонда на БМВ 320 И.Модела е М 50Б 20 6С2 Ванос.Старата е със следните цветове на кабела - черен, червен, бял и жълт на НТК - Сименс, а тази която си я купих е също НТК, но цветовете са: бели- 2бр., сиф и черен.Никой не може да ми каже дали новата ще замести старата както трябва и как да се свържат кабелите като са с различни цветове.Трябва ли непременно да намеря нова със сащите цветове на кабелите като на старата?.След като се срожи новата ламбда сонда дали трябва да се отиде на диагностика, за да се изчистят грешките от старата


Ми доколкото знам оригиналната сонда трябва да ти дойде заедно с буксаста и да не се 4удиш кой кабел с кой да свържеш, а колегата е прав 4е тази е универсална.


Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 22.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от ^ivo^ » 23 Яну 2008, 17:54

и на мен така ми дадоха няква универсална и маистора (Роската)щеше да ме бие с нея по главата хубаво че я взех от познати та им я върнах после.аз съм със същата инсталация сименс,и си иска само оригинална сондичка към 220-240лв
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 23 Яну 2008, 22:17

2-та бели кабела са за подгряването,черния мисля беше сигнала,а сивия е масата.Всички ламбди Bosch са така.
А това,че вие не можете да вържете универсална сонда,не значи че не върши работа.
Въпроса е дали ламбдата вади 0-1 V (Bosch) или 0-5 V (Siemens).
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap


Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 22.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от ^ivo^ » 23 Яну 2008, 22:30

bmwdriver написа:2-та бели кабела са за подгряването,черния мисля беше сигнала,а сивия е масата.Всички ламбди Bosch са така.
А това,че вие не можете да вържете универсална сонда,не значи че не върши работа.
Въпроса е дали ламбдата вади 0-1 V (Bosch) или 0-5 V (Siemens).
те кабелите са ясни ама ефекта е различен с две думи на инсталация сименс не може да сложиш ламбда бош дори да е и универсална просто дава други показания
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 23 Яну 2008, 22:34

Е нали това написах.Ламбдите са 2 вида.Няма универсални.А това,че
нямат букса не означава ,че не може да се сложи буксата от старата сонда.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 23 Яну 2008, 23:06

Точно при тия сонди нямам идея как е, ама на някои модели вътре в самата букса има съпростивление или схема от няколко елемента, за напасване на проводниците. Не знам ако има и при тия такова нещо и се сложи буксата от една сонда на друга, дали няма да направи някой сакатлък...То по принцип е ясно, че е най добре оригинално, ама верно са си много пари тия сонди :roll: Ше почна да ги крада от работата и да подбивам цената :mhihi:
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook