Проблем!!! 318ис

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 4,4 е39
Мечтае да кара: M5 E39

Проблем!!! 318ис

Мнение от joreto007 » 12 Яну 2008, 1:23

може ли някои да ми каже какво да го правя това 4 цилиндър ми даде компресия 8 вси4ки останали по 11 нито ми прекасва хар4и си 13 държи си 900 оборота свеща е перфектна ?????

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 573
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Стара Загора
Кара: м50б20

Мнение от Deadgame » 12 Яну 2008, 2:26

Ми караи си така и си свиркаи с тоя разход си баш :mhihi:

пс Степен на сгъстяване е =горивна камера+работен обем делено на горивна камера.
или ;40 + 400=440:40=11 степен
Последна промяна Deadgame на 12 Яну 2008, 2:39, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 12 Яну 2008, 2:29

Пад на налягане се получава по 2 причини - клапани или цилиндро бутална група. По принцип проверка се прави и на двете и то несложно, но изисква някакъв минимум обурудване и познания. Направи най-добре една елементарна проверка като налееш 20-30 грама масло в цилиндъра, след това превърти вала със стартера и мери пак - ако налягането е дошло проблема е в бутала, сегменти и т.н., ако не се промени налягането, проблема е в клапаните, което е по-вероятно според мен, особено ако си на газ.
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Re: Проблем!!! 318ис

Мнение от bobreti » 13 Яну 2008, 15:33

joreto007 написа:може ли някои да ми каже какво да го правя това 4 цилиндър ми даде компресия 8 вси4ки останали по 11 нито ми прекасва хар4и си 13 държи си 900 оборота свеща е перфектна ?????
според мене е нормално защото на 4 цилиндър е вързано сервото

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 13 Яну 2008, 19:12

ко речи
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 14 Яну 2008, 9:05

на шестаците на кой цилиндър е :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 14 Яну 2008, 10:25

сервото взима вакум от интейка а не от определен цилиндър което би било неземна простотия

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook