Моля помогнете ми с информация за цилиндрите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Моля помогнете ми с информация за цилиндрите
Някой може ли да ми каже къде мога да си проверя налягането на цилиндрите.И какво е нормалното налягане на Е36 М51 325ТД
Имъм съмнение че е ниско и затова неиска да пали сутрин.
Ако някой знае как пък да се дигне наляганео също може да сподели.
Имъм съмнение че е ниско и затова неиска да пали сутрин.
Ако някой знае как пък да се дигне наляганео също може да сподели.
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
.....
Не съм запознат с ТД-тата. Това само при студено ли го прави ? Виж нафтата подгряващите свещи .... По принцип на всичките цилиндри трябва да е еднакъв или да няма голямо отклонение.
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
shengi написа:Не съм запознат с ТД-тата. Това само при студено ли го прави ? Виж нафтата подгряващите свещи .... По принцип на всичките цилиндри трябва да е еднакъв или да няма голямо отклонение.
Това го прави само при първото запалване за деня. След това няма проблеми дори да е седяла 4-5 часа незапалена.Не е от нафтата защото сипвам от различни места, не е и от свещите сменяни са преди 6 месеца. Ако някой знае къде мога да проверя налягането и ако може да ми каже колко е нормалното ще съм му благодарен.
- Evgeni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
mitkoy написа:провери дали нети е омазнена дюзата с датчика обикновено от там почва да гълта въздух и първото зпалене за деня иска повече въртене
Toва несъм го проверявал ще трябва да разкачам всички дюзи и датчици и да проверявам.
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
joriev_83 написа:Колега провери да ли в прозрачния маркуч от горивния филтър до помпата има нафта сутрин когато я палиш,ако няма гълта от някъде въздух и нафтата се връща в резервоара и за това не може да запали.
Има нафта в маркуча. Негълта вуздух.
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Казаха ми че налягането на цилиндрите трябва да е от 28 до 32 бара.
Някъде посредата.
Но гарнитурите са сменяни преди 10к километра+ глава и още неща.
Неми се струва логично д е от там. А и колата пали от 3пат като температурите са -5 и от 2 като е по топло.
От парви пат само ако е +10.
Някъде посредата.
Но гарнитурите са сменяни преди 10к километра+ глава и още неща.
Неми се струва логично д е от там. А и колата пали от 3пат като температурите са -5 и от 2 като е по топло.
От парви пат само ако е +10.
- respectman
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 24.01.2007
акумолатор сложи си с повече ампери ....... аз имах горе долу същите проблеми смених акумолатора в неделя и сега нямам грижи пали от 1/4 оборот моят е 75 апера одраха ми кожата 190 лв 

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани