Моля помогнете ми с информация за цилиндрите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Моля помогнете ми с информация за цилиндрите

Мнение от ludia » 05 Яну 2008, 0:51

Някой може ли да ми каже къде мога да си проверя налягането на цилиндрите.И какво е нормалното налягане на Е36 М51 325ТД
Имъм съмнение че е ниско и затова неиска да пали сутрин.
Ако някой знае как пък да се дигне наляганео също може да сподели.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

.....

Мнение от shengi » 05 Яну 2008, 4:55

Не съм запознат с ТД-тата. Това само при студено ли го прави ? Виж нафтата подгряващите свещи .... По принцип на всичките цилиндри трябва да е еднакъв или да няма голямо отклонение.


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 05 Яну 2008, 11:37

shengi написа:Не съм запознат с ТД-тата. Това само при студено ли го прави ? Виж нафтата подгряващите свещи .... По принцип на всичките цилиндри трябва да е еднакъв или да няма голямо отклонение.


Това го прави само при първото запалване за деня. След това няма проблеми дори да е седяла 4-5 часа незапалена.Не е от нафтата защото сипвам от различни места, не е и от свещите сменяни са преди 6 месеца. Ако някой знае къде мога да проверя налягането и ако може да ми каже колко е нормалното ще съм му благодарен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 3.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91 325d LCI

Мнение от Evgeni » 05 Яну 2008, 12:19

Изображение

Ето тука мисля че пише Степен сжатия

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 25.09.2007
Мечтае да кара: всъдеход

Мнение от mitkoy » 05 Яну 2008, 12:56

провери дали нети е омазнена дюзата с датчика обикновено от там почва да гълта въздух и първото зпалене за деня иска повече въртене

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: radomir

Мнение от joriev_83 » 07 Яну 2008, 15:53

Колега провери да ли в прозрачния маркуч от горивния филтър до помпата има нафта сутрин когато я палиш,ако няма гълта от някъде въздух и нафтата се връща в резервоара и за това не може да запали.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: radomir

Мнение от joriev_83 » 07 Яну 2008, 15:55

Колега провери да ли в прозрачния маркуч от горивния филтър до помпата има нафта сутрин когато я палиш,ако няма гълта от някъде въздух и нафтата се връща в резервоара и за това не може да запали.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 16.03.2006
Кара: бас Барабас

Мнение от Яро » 07 Яну 2008, 17:22

Evgeni написа:Ето тука мисля че пише Степен сжатия

Степен сжатия е отношение на обеми :!:
Налягането като гледам го дават 20кг/см2
Всеки шут в задника - крачка напред!
Изображение


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 07 Яну 2008, 19:03

mitkoy написа:провери дали нети е омазнена дюзата с датчика обикновено от там почва да гълта въздух и първото зпалене за деня иска повече въртене


Toва несъм го проверявал ще трябва да разкачам всички дюзи и датчици и да проверявам.


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 07 Яну 2008, 19:05

joriev_83 написа:Колега провери да ли в прозрачния маркуч от горивния филтър до помпата има нафта сутрин когато я палиш,ако няма гълта от някъде въздух и нафтата се връща в резервоара и за това не може да запали.


Има нафта в маркуча. Негълта вуздух.


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 07 Яну 2008, 19:07

Казаха ми че налягането на цилиндрите трябва да е от 28 до 32 бара.
Някъде посредата.
Но гарнитурите са сменяни преди 10к километра+ глава и още неща.
Неми се струва логично д е от там. А и колата пали от 3пат като температурите са -5 и от 2 като е по топло.
От парви пат само ако е +10.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 24.01.2007

Мнение от respectman » 10 Яну 2008, 17:42

акумолатор сложи си с повече ампери ....... аз имах горе долу същите проблеми смених акумолатора в неделя и сега нямам грижи пали от 1/4 оборот моят е 75 апера одраха ми кожата 190 лв :(

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook