Акумулатор !?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Акумулатор !?

Мнение от b00st » 02 Яну 2008, 3:28

Така, значи имам едно ACDelco 74ah, необслужваем дето карам с него от лятото. Хидрометъра ми показваше слабо зелено лятото и колата палеше четвърт оборот или да завърти 1 път и да запали. Сега зимата карам bmw-то сравнително по-рядко, понякога в седмицата даже се случва да я припаля и да направя едно кръгче да позагрее само и я прибирам. От малко време насам гледам индикатора нищо не свети. А на стикера пише green - ok, black - recharge, clear - replace. И колата пали май с повече въртене 2-3 оборота и тогава, гледам и лампата на абс като паля примигва нещо. Та го свалих тоя акумулатор и го пуснах да се зарежда, след 10тина часа слезнах да проверя, гледам не зарежда (0amp). Индикатора пак нищо не свети. Измерих с мултицета показва 13.40V
Никъде другаде неможах да намеря дата на производство, само отгоре има стикер и пише ACDelco (C)1995 и се чудя тоя акумулатор няква антика ли е :shock:
През 95-та правени ли са такива необслужваеми (Maintanance Free) акумулатори ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 02 Яну 2008, 15:01

ако е 95-та ти кво очакваш от 12-13 годишен акумулатор точно ?

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 02 Яну 2008, 15:08

Да бе ама ме съмнява да е '95, може би самата марка е тогава основана. Сега като спре да вали ще го кача на колата да видя как се справя, ако не става ще слагам един друг :winky:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 02 Яну 2008, 15:57

Да не говорим, че 74Ah не е точно за 318iS.... ти така може да си го скапал... :) Освен ако колата ти не е с "Подсилена ел. система", използването на 70Ah+ акумулатор е безсмислено.... само ше го съсипеш (което вероятно се е и случило) :)

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 02 Яну 2008, 16:31

570 STRONGER ELECTRICITY SUPPLY

Имам я тая шукария, тя колата е с климатроник все пак не би трябвало да има проб ако сложа малко по-голямо accu. Трябва да видя имам един Bosch Silver ма той май е под 60, щото слушах музика 1 път докато чистих колата и отече. От тогава сам го заебал :roll:


Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw е46

Мнение от vladuicho » 02 Яну 2008, 16:38

Mollov написа:Да не говорим, че 74Ah не е точно за 318iS.... ти така може да си го скапал... :) Освен ако колата ти не е с "Подсилена ел. система", използването на 70Ah+ акумулатор е безсмислено.... само ше го съсипеш (което вероятно се е и случило) :)



как ще го съсипе ,че не ми е ясно :roll: ,пич слаба ти е плътноста на електролита и има голямо сапротивление в акумулатора и затова зарядното не ти тръгва,ако можеш вдигни ампеража,ако не намери по яко зарядно,и не е 95 година ,такова животно нема ;)

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 02 Яну 2008, 17:19

Той акумулатора не беше паднал нацяло, смисъл колата си палеше с него. Реших да го дозаредя. Отначало зареждаше с 2.5amp ама после вече стана 0, демек трябва да е пълен вече.

Въпроса ми е, като го замеря с мултицета показа 13.70V някъде, та това достатъчно ли е, щото мисля, че за ABS системата искаше към 13.80V за да направи проверките.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 02 Яну 2008, 17:33

13,7 волта :shock:
Тва при работещ двигател ли :?: Акумулатора трябва да ти дава 12,6 - 12,7 волта при заредено състояние и в покой, ако твоя ти дава 13,7 волта значи е за смяна:roll: ......Може да провериш датата на долната стена на акумулатора - търси щемпел на пластмасата - поне така е при Варта и при Бош. А относно самото око - въобше него гледай - на служебния хлОпел му стои зелен(ОК) ама не пали без кабели :mhihi: :mhihi: Айде успех и със здраве

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 02 Яну 2008, 17:42

Той даваше толкова преди да заредя. Абе след заряда го измерих, кво значи за смяна е, той дава повече, ако дава по-малко би трябвало да е за смяна, не е ли така. Ще ходя да го пробвам ей сега, че спря да вали тука.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 02 Яну 2008, 17:48

Пич, много е висок волтажа, ама ток няма достатъчно - няма ампери....понякога така сдухват, аз лично два пъти сменям акумулатори и единия път има 12,5 волта напрежение,но няма достатъчно силен ток да развърти. Случва се а и 13,7 волта за мене си е презареден акумулатор :!:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 02 Яну 2008, 19:26

Абе нали знаеш, че като си го изключил тъкмо от зареждане и показва повече, но волтажа пада постепенно и стига към 12 и нещо в покой стабилно. Затва писах, че отначало дава повече.
Иначе сега като излезнах на дневна светлина видях лампичката да свети зелено пък на тъмно нищо не се вижда, ходи го разбери тва :twisted:

Иначе акумулатора си работи, ся си е зареден напълно. Имам 2, единия bosch silver 44ah, другия ми е тва ACDelco 74ah. По-добре с него да си карам, нали няма проблем, защото четох че за 318is трябва някъде 62-65 ?


Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw е46

Мнение от vladuicho » 03 Яну 2008, 15:27

ако не карате много често колите си,зареждайте акумулаторите си един път в месеца за да няма проблеми ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 14.05.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от deyan_gg » 04 Яну 2008, 15:33

А някой може ли да ми препоръча хубав акумулатор, 70Ah, на стария пише, че трябва да се замени със shake proof акумулатор, понеже е отзад в багажника...
Готов съм да дам до 170-180лв, но и размера трябва да е същия като оигиналния, иначе май няма как да се захване с болтовете и скобите, които го държат...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 04 Яну 2008, 16:36

Аз бих заложил на Бош Силвър, но не знам вече как са цените :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI, Е60
Мечтае да кара: BmW F06 M

Мнение от Enslaving_Lecher » 04 Яну 2008, 22:04

rdvr_burgas написа:Аз бих заложил на Бош Силвър, но не знам вече как са цените :roll:
Аз съм с Exide Excell, точно на 1г., купих го за 95лв. 60Ah. В момента същият струва 180лв. :shock: , баси инвестицията :mhihi:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook