луфт в скоростния лост ,ремонт

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

луфт в скоростния лост ,ремонт

Мнение от krasi_bmw » 23 Дек 2007, 1:05

реших да си оправя луфта на лоста , дразнещо е :roll: .Кое се износва и как се сменя ,ще съм ви благодарен за помощ.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Мнение от izzzo » 23 Дек 2007, 21:26

Как си с английския? Това мисля че ще ти свърши работа: http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... shings.htm
Към 50 кинта са ти частите, ама си е играчка.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

луфт

Мнение от krasi_bmw » 23 Дек 2007, 22:12

БЛАГОДАРЯ колега,много подробно ,направо супер .С тези снимки не трябва превод.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

с

Мнение от krasi_bmw » 23 Дек 2007, 22:16

ако са много скъпи ще ходя на стругар за втулките,неса сложни за направа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Мнение от izzzo » 24 Дек 2007, 19:37

Пиши какъв е резултата после! И на мен ми се ще да направя тая процедура, ама не ми се почва :uups:
Успех :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

ск

Мнение от krasi_bmw » 25 Дек 2007, 0:58

Тези дни ще го правя и ще пиша задължително. :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

са

Мнение от krasi_bmw » 30 Дек 2007, 23:22

ами да се оплача ,взех та свалих от една 318 и целия механизам който беше без луфт ,Но след като разглобих всичко на мойто се оказа различен ,дължина и тн. викам си ще сваля втулките на щангите и ги слагам на мойта ама не,по-големи се оказаха .Единствено което беше същото е пласмасата на ябълката на лоста ..ще треа да купувам нови втулки .За свалянето е малко трудно ама нее проблем ,само отвих гредата на кутията да падне малко,че отпред има една пластина която е гадна за сваляне,другото са зегерки и се махат лесно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Мнение от izzzo » 31 Дек 2007, 13:51

не са скъпи втулките, все пак тва един път го правиш :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Мнение от pit55 » 31 Дек 2007, 20:56

Колега сменяш номер 3, 4 ,5,10. Като 3 и 4 задължително, за 5 и 10 незнам моята кола не знам на колко км е (по километраж 121к :mhihi: ) абе запазена е ма може и да е на 300к и при мене бяха износени именно 3 и 4. Ако не ти се дават излишни пари вземи и погледни на канал как е номер 10 и 5(може да спестиш иколо 30 лв :idea: .

пп. Работи внимателно и пази щифт 7 и пръстите си щото аз като го свалях този щифт си зашибах отвертката до кокал и напълних канала с кръв! :mhihi:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook