IN.PRO.-конденз,нормално ли е ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- CONAN
- 8910 фен
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: Ески Зара
- Пол: Мъж
- Кара: 01`530i touring
IN.PRO.-конденз,нормално ли е ?
Преди седмица си сложих въпросните фарове и с изненада видях ,че правят вътрешен конденз.Дали при всички е така и ли само моите имат тоя проблем и имали някакво решение?
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ае и моите правят (леко от към дългите светлини).... а бая народ с такива казва, че не им се изпотявали...
- CONAN
- 8910 фен
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: Ески Зара
- Пол: Мъж
- Кара: 01`530i touring
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Момчета нали знаете,че където има въздух има и конденз
За да няма трябва да са херметически затворени под вакум
А тея дето казват че тяхнте не се потят или лъжат или си държат колите в топли гаражи
Мойте са обикновенния БОШ и от както колата ми нощува в гараж няма потене и конденз,а преди това колкото искаш може да си направиш чай с водата от двата фара дет се вика

За да няма трябва да са херметически затворени под вакум

А тея дето казват че тяхнте не се потят или лъжат или си държат колите в топли гаражи

Мойте са обикновенния БОШ и от както колата ми нощува в гараж няма потене и конденз,а преди това колкото искаш може да си направиш чай с водата от двата фара дет се вика


- Richmond
- ентусиаст
-
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
Малко, оффтопик от темата, ама не искам да пускам нова тема за такъв дребен проблем.На мене десния халоген ми се поти, как мога да го оправя това?




- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
За да няма конденз трябва да са идеално оплътнени за да не може да влиза влага от никъде.
И най-малката дупка или леки закъсано оплътнение веднага води до конденз.
А понеже гумичкаите които оплътняват капачките и на халогените и на фаровете не са първа младост за това така се получава.
А при Ин-прото би трябвало да е доста по малко ,като се има в предвид че фаровете не са на по 10 години.
И най-малката дупка или леки закъсано оплътнение веднага води до конденз.
А понеже гумичкаите които оплътняват капачките и на халогените и на фаровете не са първа младост за това така се получава.
А при Ин-прото би трябвало да е доста по малко ,като се има в предвид че фаровете не са на по 10 години.

- CONAN
- 8910 фен
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: Ески Зара
- Пол: Мъж
- Кара: 01`530i touring
Ами при мен са на 1 седмица.Капачката на късите опираше много плътно в купето и я обрнах с изпъкналото нагоре(обърнах и скобата която я притиска в фара) дали не е това?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Aз на новите халогени, дето си земах имам по 2 дупки
фабрично направени и с уплътнения и некви маркучета от тях излизат. Тва дали няма да прави много влага във фара и да скапва крушките?

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
CONAN написа:Ами при мен са на 1 седмица.Капачката на късите опираше много плътно в купето и я обрнах с изпъкналото нагоре(обърнах и скобата която я притиска в фара) дали не е това?
При мен капачките са си нормално (и опират и като сменям крушка трябва да свалям целият фар) и въпреки това ако е доста влажно и вали и се изпотяват...
- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Аз се чудя дали да не изкубна гумената изолация (седи между двете големи пластмасови части на фара) и от другият ми стар ZKW фар и да видя с нея как ще е... щото сега имам едната и ше взема да я сложа да видя дали ще има разлика.... пък ако има - ше разкостя и другия... 

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани