Какво предполагате ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 318i M40

Какво предполагате ?

Мнение от bmwmaniq » 06 Дек 2007, 21:10

Отново дъжд и отново 318 и отказва да запали... писна ми вече. Студена Пали на четвърт , загрява карам си и хоп гасне ... няма палене после... искра от бобината никаква. След 2-3 часа хоп пали се едно никога не е спирала. И това само като е мокро. Моля ви кажете си мнението страх ме е вече даже да трагна с тази кола като вали. На сухо няма никакви ядове само в дъжд. Къде може да се губи тази искра ???? Забелязах че смуче въздух от стъпковото моторче може ли да идва нещо от там проблема ????? Да беше някой смотан голф до сега да съм го разглобил на парчета но на БМВ-то ме е страх докато не проуча цялата му запалителна система... Другото което си мисля нещо тоците на газовото да правят проблем ?????? Газовото е ловато така го купих . Последно отказа да работи на газ ... само на бензин ....... Имам странното чуство че някъде нещо дава на късо и спира тока на бобоната ... идея си нямам вече ... Наистена много ми трябва вашата помощ. Другото ми питане е ако е закарам на диагностика докато не иска да запали могат ли да намерят къде е проблема ?????

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 06 Дек 2007, 21:19

Колега газовата инсталация прекъсва бензина а не тока на бубината, а ти казваш че няма ток :!:

Виж по-скоро някаква аларма или имобилайзер ако имаш да не се е бъгнал или датчика на коляновия вал
Последна промяна tsb_bg на 06 Дек 2007, 21:39, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 318i M40

Мнение от bmwmaniq » 06 Дек 2007, 21:24

Датчика на коляновия вал вече го смених заедно със шайбата но проблема си остана.. Имобилайзер няма а за алармата мога да пробвам да е изключа... когато отново угасне. Ето това не бях се сетил за това ми трябва вашата помощ.... сигурно има причина за да гасне и трябва да разбера къде е :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 28.11.2007
Местоположение: София
Кара: 530dA E39 M-pack
Мечтае да кара: E30 S50 на широко

Мнение от Bullet_1 » 06 Дек 2007, 23:02

Отдавна не съм карал бензинка но с риск колегите да ми се смеят ще те посъветвам да си увиеш бубината с едно наилоново пликче и тиксо за да я предпазиш от влагата и да пробваш така дали ще гасне и ако пак гасне ще знаеш че бубината отпада от състезанието значи не идва от нея проблема а ако се оправи :mhihi:
Последна промяна Bullet_1 на 06 Дек 2007, 23:58, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 06 Дек 2007, 23:31

Тва м40 нещо не ми е ясно, има ли някъде отделен контролен модул по запалването, или компа си прави сичко? На щекерите на двата датчика пръсна ли им малко вд40, да знаеш че не е от тях?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 318i M40

Мнение от bmwmaniq » 07 Дек 2007, 1:51

Аз ако знаех братче кое от каде се захранва щях да съм доволен ама това е пробблема и за това съм тук. Къде са тези датчеци и с какво да ги полея че не разбрах нещо... давайте всичко ще пробвам само казвайте какво .... ако не съм споменал мотора е м40 ако мислите че снимки могат да ви помогнат утре ще го нащтракам от всякаде .....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 07 Дек 2007, 2:08

начи на двата датчика, единия горе на кабела на 4ти цилиндър, другия е на шайбата на коляновия вал, кабелите им свършват на едно и също място, отпред на мотора, вдясно. Те са едни малко гадни щекерчета, извади почисти и напръскай с малко вд40, това е такова дето маха влагата и подобрява контакта
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 7.05.2006
Местоположение: Варна

..........

Мнение от rplamen » 07 Дек 2007, 9:08

Същития проблем го имах и аз,без да искам установих че е зачупена кабелната обувка на кабела който се вързва към дебелия плюсов кабел на акумолатора.Предполагам че той дава плюс и на бубината.Въобще не личеше че е зачупена,докато не свалих акумолатора и не се дочупи.Два дена бях брадясал,явно като се размърда или от влага слабата там връзка прави проблема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 07 Дек 2007, 11:41

Измери направо, като даде6 на контакт, дали до двата полъса на бобината идва някакво напрежение.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 318i M40

Мнение от bmwmaniq » 08 Дек 2007, 2:08

Неска това правих с един мултицет мерих струвах но уй всичко е ок ... не е явно от водата проблема неска си беше съвсем сухо. Устънових че докато е студена колата е 6 но когато загрее и край .... загасва когато си иска и няма палене ... след около 2-3 часа като истине пали наново ..... Кажете ми ако е прецакан датчика на коляновия вал се пак бубината ще подава ли искра ??????? какви са тъпите при4ини бубината да няма искра :((( Писна ми вече само да е бутам рамото ми посиня вече .......

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 318i M40

Мнение от bmwmaniq » 08 Дек 2007, 2:11

Митко Ганчев
Благодаря ти че се отзоваваш .... на тези клеми там където казваш и където се оплаках че не можах на тъмно да ги сваля но неска успях ...
Само да открия шибания проблем ще ви кажа веднага от каде е бил ... ся ще е някой глупост и после много ще ме е яд ама на нали трябва малко и нерви да хварлиш .....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 318i M40

Re: ..........

Мнение от bmwmaniq » 08 Дек 2007, 19:37

rplamen написа:Същития проблем го имах и аз,без да искам установих че е зачупена кабелната обувка на кабела който се вързва към дебелия плюсов кабел на акумолатора.Предполагам че той дава плюс и на бубината.Въобще не личеше че е зачупена,докато не свалих акумолатора и не се дочупи.Два дена бях брадясал,явно като се размърда или от влага слабата там връзка прави проблема.


Автор Съобщение
bmwmaniq Пуснато на: 08 Дек 2007, 1:11 Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------

Митко Ганчев
Благодаря ти че се отзоваваш .... на тези клеми там където казваш и където се оплаках че не можах на тъмно да ги сваля но неска успях ...
Само да открия шибания проблем ще ви кажа веднага от каде е бил ... ся ще е някой глупост и после много ще ме е яд ама на нали трябва малко и нерви да хварлиш .....


bmwmaniq Пуснато на: 08 Дек 2007, 1:08 Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------

Неска това правих с един мултицет мерих струвах но уй всичко е ок ... не е явно от водата проблема неска си беше съвсем сухо. Устънових че докато е студена колата е 6 но когато загрее и край .... загасва когато си иска и няма палене ... след около 2-3 часа като истине пали наново ..... Кажете ми ако е прецакан датчика на коляновия вал се пак бубината ще подава ли искра ??????? какви са тъпите при4ини бубината да няма искра (( Писна ми вече само да е бутам рамото ми посиня вече .......


Митко Ганчев Пуснато на: 07 Дек 2007, 10:41 Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------

Измери направо, като даде6 на контакт, дали до двата полъса на бобината идва някакво напрежение.


rplamen
благодаря ти пич.... послушах и твоя съвет и за сега има резултат.... на това кабелче ми е вързън уселватела и викам чакай първо него да махна да видя какво ще стане и хоп искрата се появи сложих кабела и запали ... викам а на сега без уселвател но нещеш ли след като е сръчках малко пак угасна ... пак развих това кабелче и този път с една отверка зачистих хубаво кабелната обувка и мястото където лежи. Запалих е и я оставих да работи около час викам ся като загрей ще угасне но не работиши си ... загасих е и на сега преди 30 40 мин мах е запалих и трагнах веднага към нас да не ма устай пак и се прибрах за 5 мин но ме човъркаше сега и викам хаиде бейби да се раздвижим и така 30 40 мин се поразходих с нея и не угасна..... но е карах съвсем бавно .. се пак напредък е иначе като загрей и спираше ... дано проблема да е решен а ако не е пак ще се оплаквам... отново благодаря на rplamen че ме насочи къде може да е проблема също така и на Митко Ганчев който ще послушам и неговия съвет за клемите на датчиците ... това не значи че ще вляза тука чак на другия проблем .. напростив аз не излизам от него и няма да мрадна докато не го прочета целия :) ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 7.05.2006
Местоположение: Варна

......

Мнение от rplamen » 08 Дек 2007, 19:54

Според мен за да си сигурен направо си кербовай нова обувка.Или виж другия край на кабела.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 318i M40

Мнение от bmwmaniq » 09 Дек 2007, 0:57

другия край не успях да видя къде отива но одеве си праих тестове :) пак един час запалена на място на паркинга ...докато незагрей после зех да си обикалям паркинга ...... после една отсечка около 200 300 метра само резачка на 1-ва и ч2-ро и накрая се престраших така из комплекса и не угасна .... учудих се за тплкова неща на куп одавна щеше да бъде спряла ама да не казвам голяма дума ама за сега изглежда обнадеждаващо :)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook