Разлики в ел. инсталацията???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
по-скоро да не е примерно преди 96/09 и след, нещо такова.. но е странно, защо биха сменили буксите след като е най-стандартното нещо?
а чек контрола е опция и трябва да могат да я сложат на която и да е кола излязла от завода, едва ли сменят стопове за такова нещо.

а чек контрола е опция и трябва да могат да я сложат на която и да е кола излязла от завода, едва ли сменят стопове за такова нещо.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Не се сменят стоповете бре,просто когато има ЧЕК има допълнително окабеляване
И когато има трети стоп е друго,ма така само си гадаеме.

И когато има трети стоп е друго,ма така само си гадаеме.

- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
turboto написа:furnata написа:vld написа:Разлики има и при коли които имат ЧЕК модул и ,които нямат.
И аз за тва се замислих мисля че може да се мисли в тая посока
Е да обаче аз преди нямах чек модул, сега вече имам и единствената интервенция отзад която сме правили е да пуснем 6 кабелаааааа....... което ме навява на мисълта че ако не го бяхме направили може би и при мен нямаше да работят ?! Това което ми хрумна е старите стопове (които съм пуснал да продавам) да ги тестваме на някоя от другите коли.
Давай на мойта ше ги пробваме
НЕВОЛЯТА УЧИ........




19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани