Тудно пали

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Мнение от ТУРБО » 13 Ное 2007, 19:15

EnimEn написа:подграващи свещи ?

:yes:
П.П.Мойта пали от моментално с 1 подгряване.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 17.06.2007

Мнение от MALCHO^^ » 25 Ное 2007, 17:07

Колеги закарх колата на майстор и още като и отвори капака каза че му мирише на нафта.погледна помпата и каза че е цялата в нафта и че са избили някви гарнитури.Тоест като оставя колата цяла нощ нафтата изчезва и докато е подкачи варти няколко пъти и затова пали трудно,но наи-лошото е че се уговрих с майстора за след 5 дни да е прави понеже е фрашкан с работа и днес като си карах колата спирам и оставих колата 2-3мин да поработи да се постопли вътре,но почна да ми мирише яко на нафта.давам назад и гледам пред мене едно голямо петно на асвалта.пипам мирисвам и нафта яко.тече мамата си ебало.та от там дирекно в гаража и ще си чакам майстора да ми доиде реда.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 19.09.2006
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 520i E39 Touring M54

Мнение от m@rtin » 25 Ное 2007, 18:09

гарнитурата или умната дюза е за смяна,апък аз оня ден смених акумолатора с нов и проблема с топлия старт изчезна :shock:
ся е като часовник и топла и студена :)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 28.11.2007

Мнение от Deso318 » 28 Ное 2007, 18:04

Имам едно въпросче.....Имам Бмв 318 тдс `98 като падне нивото на нафтата под средата и започва по трудно да пали.Някой ако може да каже не6то 6те съм много благодарен

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 28 Ное 2007, 22:57

vld написа:И тънко масло зимата,че иначе си ибалу мамата.


като казваш тънко колко тънко имаш предвид ( моята тая сутрин нещо кофти запали уж пали прикюфква и гасне та след 2-3 опита запали ОК тая вечер като си ходих от работа беше доста по студено от сутринта а запали идеално :confused: )

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 29 Ное 2007, 12:22

бре мама и кола тая сутрин пак неще от рас да пали наложи се да подгрея 3-пъти :bcry: да не би да е от чипа който е смянан :?: или кофти нафта някви филтри :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 29 Ное 2007, 14:50

mla86 написа:бре мама и кола тая сутрин пак неще от рас да пали наложи се да подгрея 3-пъти :bcry: да не би да е от чипа който е смянан :?: или кофти нафта някви филтри :confused:

Спокойно, колега. От времето е ;) Подгрявай 2-3 пъти преди да запалиш и няма имаш проблеми ;)

ПП : нали си проверил вече подгряващите свещи и акумулатора :?:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 29 Ное 2007, 15:11

Акумлатора е нов преди 2-3 месеца го сменях свещите преди 2 седмици НО не мисля че трябва да се подгрява по 2-3 пъти старата 5-ца със М21 мотора при -27 градуса с едно подгряване палеше от раз без да се зачудва :confused: има тука нещо... нямам наблюдения към други 318-ки как палят незнам дали 4-те цилиндъра по трудно палят но съм гледал 6-ци палят без никакви грижи компресията я мерихме идеална си е ще проверя днес дане би някоя от новите свещи да е дала фира....

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook