малко инфо за абс спира4ките на бмв 316
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
малко инфо за абс спира4ките на бмв 316
искам да питам за6то като натисна резко педала на спира4ките.не6то трака при педала
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Защото абс-а ти сработва...при тези метеорологични условия това е напълно нормално...просто натискай по-нежно педала за да не стане някой път фаталното натискане... 

Колега, виж тази тема, доста емоции има в нея, но има и доста информация, как действа ABS-а и какво точно прави като се задейства (какво да очакваш от него)
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=70118
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=70118
Последна промяна tsb_bg на 27 Ное 2007, 0:45, променена общо 1 път
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: малко инфо за абс спира4ките на бмв 316
icobmw написа: искам да питам за6то като натисна резко педала на спира4ките.не6то трака при педала
То добре, че трака... щото ако не тракаше до сега да си се набил в някой пред теб...

- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
Re: малко инфо за абс спира4ките на бмв 316
Mollov написа:icobmw написа: искам да питам за6то като натисна резко педала на спира4ките.не6то трака при педала
То добре, че трака... щото ако не тракаше до сега да си се набил в някой пред теб...
айде само не почвай и ти темата че абс-а спира по-БЪРЗО защото ще преяъртя вече

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
В това влажно и мокро време в момента нали се сещаш без АБС колко бързо ше спреш... за суха настилка - иди-дойди, за там може да се поспори... ма на мокро.... направо си шейна.... без елени... 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Mollov написа:В това влажно и мокро време в момента нали се сещаш без АБС колко бързо ше спреш... за суха настилка - иди-дойди, за там може да се поспори... ма на мокро.... направо си шейна.... без елени...
Това важи само ако нямаш усет колко и как да си натискаш педала на спирачката

И на мокро и на сухо без АБС можеш да спреш значително по бързо.
Единствено в завой на лед или друга хлъзгава повърхност със АБС е по безопасно защото риска от поднасяне на предницата е много занижен.Като цяло системата е много полезна,но понякога изиграва лоша шега.
Няма спор,че на лед и сняг е хубаво да има АБС,но и да няма не е толкова страшно просто изисква повече концентрация умения и познаване на автомобила.

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
vld написа:Това важи само ако нямаш усет колко и как да си натискаш педала на спирачката![]()
Е аз реално не помня кога последно ми е "ритал" ABS-а... а съм спирал доста сериозно... "дозировката" в натискането е доста важно... тва ако знаеш как да я натиснеш, мое ABS-а никога да не ти ритне

- moniglow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
vld написа:И на мокро и на сухо без АБС можеш да спреш значително по бързо.
Според мен най-бързо се спира, като се удари човек челно в бетонова стена***. - красиво моментално спиране.
.. По въпроса ..
Нищо не е по-добро и по-умно от задкормилното у-во, но това не означава да се отричат деситилетията труд и милионите вложени от автомобилната индустрия средства, в системите за активна и пасивна сигурност.
Голяма част от ПТП-тата, при които мерят спирачен път, е можело да бъдат избегнати при наличие на АБС, добри спирачки и гуми.
В Auto moto und Sport от Октомври 2005 има тестове на спирачен път на доста автомобили,със и без АБС.Средно спирачния път без АБС е с околу 5м подълъг от този с АБС,в зависимост от настилката.На утъпкан сняг е над 15м.!!!Ако си го претставите в действителност това са 3 дължини на кола - демек викай попа
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Mollov написа:vld написа:Това важи само ако нямаш усет колко и как да си натискаш педала на спирачката![]()
Е аз реално не помня кога последно ми е "ритал" ABS-а... а съм спирал доста сериозно... "дозировката" в натискането е доста важно... тва ако знаеш как да я натиснеш, мое ABS-а никога да не ти ритне
Точно това имам в предвид

moniglow написа:vld написа:И на мокро и на сухо без АБС можеш да спреш значително по бързо.
Според мен най-бързо се спира, като се удари човек челно в бетонова стена***. - красиво моментално спиране.
.. По въпроса ..
Нищо не е по-добро и по-умно от задкормилното у-во, но това не означава да се отричат деситилетията труд и милионите вложени от автомобилната индустрия средства, в системите за активна и пасивна сигурност.
Голяма част от ПТП-тата, при които мерят спирачен път, е можело да бъдат избегнати при наличие на АБС, добри спирачки и гуми.
В Auto moto und Sport от Октомври 2005 има тестове на спирачен път на доста автомобили,със и без АБС.Средно спирачния път без АБС е с околу 5м подълъг от този с АБС,в зависимост от настилката.На утъпкан сняг е над 15м.!!!Ако си го претставите в действителност това са 3 дължини на кола - демек викай попа
Никой не отрича новите технологии,просто не винаги совите са това което са.
С други думи едно е какво пишат в списанията ,съвсем друго е на жово и съвсем трето е да си познаваш колата


- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
moniglow написа:vld написа:И на мокро и на сухо без АБС можеш да спреш значително по бързо.
Според мен най-бързо се спира, като се удари човек челно в бетонова стена***. - красиво моментално спиране.
.. По въпроса ..
Нищо не е по-добро и по-умно от задкормилното у-во, но това не означава да се отричат деситилетията труд и милионите вложени от автомобилната индустрия средства, в системите за активна и пасивна сигурност.
Голяма част от ПТП-тата, при които мерят спирачен път, е можело да бъдат избегнати при наличие на АБС, добри спирачки и гуми.
В Auto moto und Sport от Октомври 2005 има тестове на спирачен път на доста автомобили,със и без АБС.Средно спирачния път без АБС е с околу 5м подълъг от този с АБС,в зависимост от настилката.На утъпкан сняг е над 15м.!!!Ако си го претставите в действителност това са 3 дължини на кола - демек викай попа
вземи прочети ПАК статията. на сняг баш - утъпкан неутъпкан - спирачние път С АБС е по-ДЪЛЪГ (като нищо почти двойно а не умрели 15 метра!!) - по всяко време се хващам на какъвто и да е бас

а катастрофи се избягват, защото имате управляемост при спиране, а не защото спирате по-бързо. Има случаи когато спира по-бързо с АБС, но това е просто страничен ефект а не ЦЕЛ на абс-а - няма да се впускам в подробности.
Има достатъчно статии из нета. За ваше добро е да ги изчетете и да не бъдете сред масата овце смятащи абс-а за скъсяваща спирачния път система. (и гледащи после тъжно отстрани тоталката в която се е превърнал автомобила)
- EnthusiasT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 Touring M50
колеги АБС не съкращава спирачния път нито го удължава.Целта му е водача да има контрол над автомобила в критични ситуации - това няма как да стане ако колелата блокират
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани