Въпрос за една част на БМВ ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 19.10.2007

Въпрос за една част на БМВ ?

Мнение от bedich » 21 Окт 2007, 20:14

Здравейте приятели.Става въпрос за винтила за картерни газове.Изчетох много материали за картерните газове,разбрах принципа на работа на тоя винтил,но така и не мога да разбера дали аз имам проблем?
Значи при мен въпростната пластмасова капачка има мъничка издадена фабрична цепка отгоре(както сигурно трябва да е),от която ми всумка въздух.Та въпроса ми е следния:Трябва ли да смуче въздух от тази цепка или не трябва?Демек повреден ли ми е тоя винтил или не и ако е повреден ще дава ли видимо отражение на колата?Колата ми е 316 (97ма),няма проблеми по движение,обороти и т.н.
Ето снимка на въпростният винтил или капачка:

Изображение

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Въпрос за една част на БМВ ?

Мнение от ивчо3 » 22 Окт 2007, 15:02

Със сигурност не трябва да смуче въздух оттам. Плобвал ли си да махнеш капачката? Може би тази цепка служи за това.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 19.10.2007

Мнение от bedich » 22 Окт 2007, 22:13

Махали сме я в сервиз.Вътре има една гумичка дето уплътнява и още неква част мъничка която седи по средата..Не мога да ти го обясня добре,затова и питам тук.Просто не можем да разберем точна каква е ролята?Защо има направена цепка отгоре след като не трябва да всмуква въздух?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 23 Окт 2007, 17:59

bedich написа:Махали сме я в сервиз.Вътре има една гумичка дето уплътнява и още неква част мъничка която седи по средата..Не мога да ти го обясня добре,затова и питам тук.Просто не можем да разберем точна каква е ролята?Защо има направена цепка отгоре след като не трябва да всмуква въздух?


Я кажи капака отгоре маха ли се или е лепен, свалял съм този клапан ,но не обърнах внимание на отвора... :arrow:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 19.10.2007

Мнение от bedich » 30 Окт 2007, 0:49

Le Transporteur написа:
bedich написа:Махали сме я в сервиз.Вътре има една гумичка дето уплътнява и още неква част мъничка която седи по средата..Не мога да ти го обясня добре,затова и питам тук.Просто не можем да разберем точна каква е ролята?Защо има направена цепка отгоре след като не трябва да всмуква въздух?


Я кажи капака отгоре маха ли се или е лепен, свалял съм този клапан ,но не обърнах внимание на отвора... :arrow:


Значи целия този "клапан" е едно.Той е капсулован.Отгоре не е лепено.Цепката отгоре не служи за махане на горната част на винтила,а тя и не може да се маха.Цялото устройство си име предназначение,но начина на работа не мога да разбера какъв е?

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 30 Окт 2007, 1:34

Веднага мога да ти кажа какво стана при мен, след като тоя клапан се "сцепи" от горната му страна - почнаха да "пропадат" оборотите на празен ход, когато изключвам от скорост.... вместо внимателно да слизат на 700-750, пропадаха до почти 500, преди да се върнат обратно... свистеше бая и двигателя работеше леко неравномерно... запушиха го (затапиха го) и машината си вървеше, но тоя момент с оборотите се повтаряше...

Други "ефекти" не съм забелязвал...

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: София
Кара: '02 е39 530d touring

Мнение от mirkata79 » 30 Окт 2007, 12:29

Mollov написа:Веднага мога да ти кажа какво стана при мен, след като тоя клапан се "сцепи" от горната му страна - почнаха да "пропадат" оборотите на празен ход, когато изключвам от скорост.... вместо внимателно да слизат на 700-750, пропадаха до почти 500, преди да се върнат обратно... свистеше бая и двигателя работеше леко неравномерно... запушиха го (затапиха го) и машината си вървеше, но тоя момент с оборотите се повтаряше...

Други "ефекти" не съм забелязвал...


И сега ли го имаш този проблем с оборотите или се справи по някакъв начин?
Питам, защото и при мен е същото. Като изключа от скорост в движение и падат до 400-500 и след това се нормализират на 700-800.
Прави впечатление, че колкото повече ел. уреди съм включил в колата, толкова по-силен е ефекта от оборотите.
Някакви идеи?

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 30 Окт 2007, 12:38

Т'ва с "уредите" и при мен го има... преди смяната на клапана беше доста по-осезаемо, сега е чат-пат.... особено ако ел. перката се е завъртяла - прави го по-честичко.... ако перката не върти се случва 1-2 пъти на ден..... горе-доле... при спукан клапан го правеше постоянно...

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: София
Кара: '02 е39 530d touring

Мнение от mirkata79 » 30 Окт 2007, 13:10

Mollov написа:Т'ва с "уредите" и при мен го има... преди смяната на клапана беше доста по-осезаемо, сега е чат-пат.... особено ако ел. перката се е завъртяла - прави го по-честичко.... ако перката не върти се случва 1-2 пъти на ден..... горе-доле... при спукан клапан го правеше постоянно...


Благодаря за инфото. Ще си погледна клапана довечера.
А дали може да е от слаби свещи или акумулатор?
Мерси предварително

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 19.10.2007

Мнение от bedich » 02 Ное 2007, 17:57

Значи малко инфо да кажа и аз.Тази капачка (винтил) бърка работата на мотрора ! Ходих на диагностик изръсих се,но всичко заспа след като смених въпростната капачка.Когато винтила всмуква въздух сместа в двигателя е бедна и дава отражение на колата.Мотора ти трепери.Личи си,че не работи както трябва.Шанса да се прецака винтила е 1-1000,но прецака ли се трябва да го смените,както направих и аз.

А това със падането на оборотите при повече включени ел.неща в колата не е от тая капачка.Ако не разрешиш проблема направи като мен.Занеси я на диагностика да ти кажат всичко.Успех

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook