НЕ пали пущината
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
НЕ пали пущината
Колеги,помагайте!!! В чудо се видях вече.Не пали само когато е студено,т.е пали ама след 2-3 минути въртене на стартер.Когато е топло го няма този проблем,ама сега.... сутрин едвам "стъква" и даже не е още толкова студено.Миналата зима го нямаше тоя проблем а от тогава съм сменял само бензинова помпа.Случвало ми се е даже да спра някаде и след 2ч. да не може пак да запали 

- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
tsb_bg написа:А помпата нова ли е или ....![]()
За 2 часа при тези температури сега, колата не може да изстине толкова, че да не запали.
Ами аиде да не за 2ч ама кам 3 наи-много и то преди седмица като валя снега.Помпата е нова на Бош.Сменях я август.Тука гледам някви теми дето на Дюзи го изкарват ама...
Според мен по-скоро не задържа гориво по тръбопроводите и върти дълго време, докато създаде нужното налягане (за това те питах за помпата)
Другия вариант е датчик на коляновия вал или дебитомер да не се обаждат на време ?
Иначе дюзите работят по един и съюи начин като палиш на стартер и като палиш с бутане/теглене ...
Нека и други колеги да кажат, но не вярвам да са дюзите
Другия вариант е датчик на коляновия вал или дебитомер да не се обаждат на време ?
Иначе дюзите работят по един и съюи начин като палиш на стартер и като палиш с бутане/теглене ...
Нека и други колеги да кажат, но не вярвам да са дюзите
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани