Скоростна кутия трудно включване и превключване на студено
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Скоростна кутия трудно включване и превключване на студено
Та така на какво се дължи трудното включване и превключване на предавките на студено
Смених маслото със АТФ всички семеринги са ОК няма течове.
Когато е по студено сутрин направо не може да се включи на скорост.
По някога се налага да загася мотора и да включа 1-ва,после натискам съединителя и паля ,от тук натам всички скорости се превключват,докато не я оставя на свободна за малко с пуснат съединител.
Ако колата се движи леко(едвам едвам по бавно от ходещ човек)
пак влиза 1-ва.
И всичко това е само докато е студено маслото в скоростите.
Като минат 30-40 минути от тръгването скоростите почват да се превключват без никъкъв проблем,все едно е чисто ново всичко
Истине ли пак същата работа.
Няма никакви странични шумове
Лятото почти не се забелязва.
Някой справял ли се е с такъв проблем
Мойто предположение е ,че синхронизаторите са дали фира

Смених маслото със АТФ всички семеринги са ОК няма течове.
Когато е по студено сутрин направо не може да се включи на скорост.
По някога се налага да загася мотора и да включа 1-ва,после натискам съединителя и паля ,от тук натам всички скорости се превключват,докато не я оставя на свободна за малко с пуснат съединител.
Ако колата се движи леко(едвам едвам по бавно от ходещ човек)
пак влиза 1-ва.
И всичко това е само докато е студено маслото в скоростите.
Като минат 30-40 минути от тръгването скоростите почват да се превключват без никъкъв проблем,все едно е чисто ново всичко

Истине ли пак същата работа.
Няма никакви странични шумове

Лятото почти не се забелязва.
Някой справял ли се е с такъв проблем

Мойто предположение е ,че синхронизаторите са дали фира


- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
На синята ми кола беше по същия начин и то само с 1ва скорост...смених съединителя и проблема се оправи 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
При мен когато не мога да включа 1-ва ,не мога да включа на нито една друга скорост
Иначе като се опитвам да я включа се забелязва леко помръдване на цялата кола все едно не е натиснат съединителя

Иначе като се опитвам да я включа се забелязва леко помръдване на цялата кола все едно не е натиснат съединителя


- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Да не ти влачи малко съединителя и от там да е проблема
Съмнявам се да са ти заминали всички синхронизатори,по-скоро съединителя не отделя до край,или е кофти маслото...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Аз също забелязвам този ефект и то също от тези дни (откакто застудя повече).Вярно,че смених маслото в скоростите,но не мисля че е от там.Знае ли човек ...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- mirkata79
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: '02 е39 530d touring
Аз го имам същия проблем. Преди 5к километра смених съединител. И със стария и с новия си е същото. Като загрее и става нова. Нещо друго е, не е съединител.
30-40 минути е много време.Не ще да е от кутията май.По-вероятно да е помпа според мен.Пробвай да напомпиш няколко пъти и тогава опитай да включиш.Как ти е нивото на спирачна течност, те май са на 1 казанче.
Последна промяна Яро на 01 Ное 2007, 16:12, променена общо 1 път
- mirkata79
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: '02 е39 530d touring
Аз го имам същия проблем. Преди 5к километра смених съединител. И със стария и с новия си е същото. Като загрее и става нова. Нещо друго е, не е съединител.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани