Вентилатора отказа

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 19 Окт 2007, 20:52

Направи следния опит пусни вентилатора на 2ра степен,отвори капака махни ре6етката и опитай да бръкне6 през клапите на кожуха на вентилатора и бутни леко перката в някоя посока,ако тръгне зна4и 100% 4етки,които неподлежат на смяна,за6тото вси4ко е капсоловано или евентуално ако го разкапсолова6 после няма как да го затвори6 така плътно и неподвижно както си е било.Аз на мойта така бутах перките за да тръгне докато не отказа напълно и ве4е бях принуден да го сменя с нов.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от ///Vasko » 19 Окт 2007, 20:59

Ама той няма степени като при теб :D , виж за перката си прав може да я побутне :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Мнение от pit55 » 20 Окт 2007, 16:46

Колеги аз на моят му сменях четките! Ако се работи внимателно -става качествено аз вече година карам с нови четки и нямам проблеми. Друг въпрос е дали не са заминали и втулките? Аз се вкарах в голям филм с тези лагери - свиреха и реших да им капна масло, добре ама от страната на колектора е много трудно - да некажа невъзможно и аз взех че пръснах с вд40 и след седмица започна развлекателното предаване тип риалити шоу :D Вентилатора започна да работи с една постоянна скорост по малка и от най -ниската степен и за никъв гвоздей работа невършеше а беше вече ноември. Цяла седмица се разправях с него - оказа се че е работил в режим-късо съединение на колектора (графитния прах се смесва с вд40 и остава между пластините на колектора).Като се постави на стенд и му се подаде 12в си работи ама тока е 40 ампера :mhihi: - как е работил таралежа в този режим не съм го питал :D
Като заключение ще кажа че е най добре да се купи нов вентилатор защото ресурса на четките и лагерите и колектора е почти еднакъв. Друг е въпроса че струва пари :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 16.05.2007
Местоположение: София

Мнение от go play » 21 Окт 2007, 12:40

Много много много благодаря за отговорите.Странното е че сутринта вентилатора си проработи и не ми е давал ядове вече 2-3 дни дано и да не ми дава че се сбърках с ремонти по тая кола.Още един път благодаря на всички ;)

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook