бучене
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Абре моите лагери не знам какви бяха. СКФ? Не съм сигурен.
Супер доволен.
Под 50 лв. парчето.
Оригинални. За чии?
Има фирми, специализирани в производство на лагери.
И в камаза и в БМВ-то този лагер върши една и съща функция. Просто трябвада е разчетен да отговори на натоварването.
Н очакайте да видим какво ще излезе при момето, че още нищо не е сигурно!
Супер доволен.
Под 50 лв. парчето.
Оригинални. За чии?
Има фирми, специализирани в производство на лагери.
И в камаза и в БМВ-то този лагер върши една и съща функция. Просто трябвада е разчетен да отговори на натоварването.
Н очакайте да видим какво ще излезе при момето, че още нищо не е сигурно!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Помните ли колегата дето разправяше преди време за мангала от Карлово ,който правел квито си иска "подписи "върху китайски лагери..
>> 


"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- the 7th scent
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
Уффф, и аз сам с "болен" преден десен лагер на Е46 Купе и в Камор е 360лв ама се чака. В ДаруКар го имат ама е 405лв. Цените на "заместителите" не съм го гледал ама си мисла че това е част с която не бива да се прави компромис.
Не разбирам много от коли и се чудя трябва ли задължително да сменям и 2та лагера като само единя бучи?
Не разбирам много от коли и се чудя трябва ли задължително да сменям и 2та лагера като само единя бучи?
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Няма компромис с лагера.
Като ги взимаш от БМВ, те най - вероятно не ги произвеждат като резервн части, купуват ги, а им бичат надценка заради "хомологизацията".
Нито Фаг, нито СКФ да са някакъв компромис, те даже са специализирани фирми за лагери.
Но ти си знаеш.
Не, не е задължително да сменяш и двата лагера. Но е препоръчително.
Като ги взимаш от БМВ, те най - вероятно не ги произвеждат като резервн части, купуват ги, а им бичат надценка заради "хомологизацията".
Нито Фаг, нито СКФ да са някакъв компромис, те даже са специализирани фирми за лагери.
Но ти си знаеш.
Не, не е задължително да сменяш и двата лагера. Но е препоръчително.
- the 7th scent
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
D3BEP написа:Няма компромис с лагера.
Като ги взимаш от БМВ, те най - вероятно не ги произвеждат като резервн части, купуват ги, а им бичат надценка заради "хомологизацията".
Нито Фаг, нито СКФ да са някакъв компромис, те даже са специализирани фирми за лагери.
Но ти си знаеш.
Не, не е задължително да сменяш и двата лагера. Но е препоръчително.
Аз не разбирам и за това чета и питам. Както казах от скоро карам BMW и като цяло до сега сам доволен от КАМОР. В дару кар не съм бил но ми се струва че цените са им по високи.
А това което казваш за лагера има логика, но има ли в СКФ точно този лагер за главина за моя модел автомобил или триябва да хода да купувам самия лагер, пак после някои да да прави некви сглобки. Ако има лагер за Е46 точно такъв какъвто ми трябва го зимам от там 100% СКФ са голямо име. Ама ако трябва да се прават сглобки предпочитам да дам малко повече пари ама да знам че си имам гаранция и са ми го сложили хора който не се учат на мойта кола....
Less means MORE...
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани