За Е 36 IS малко имформация

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 16.08.2006
Местоположение: гр.Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 83 /2.0d /2006
Мечтае да кара: M 3
Детайли за колата: Тайна

За Е 36 IS малко имформация

Мнение от svetoslavned » 14 Окт 2007, 22:23

Колеги скоро си продадох Е 30 та , и съм се спрял на Е 36 ис М42 кажете малко повече за модела,слабости и какво да гледам като го копувам? Благодаря ви предварително. 8)
свн

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 14 Окт 2007, 22:24

Има около 120 теми по този въпрос.Хубаво е да попрегледаш малко подфорума,а ако не ти е ясно нещо,питай,но конкретно.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: За Е 36 IS малко имформация

Мнение от ивчо3 » 15 Окт 2007, 9:49

svetoslavned написа:Колеги скоро си продадох Е 30 та , и съм се спрял на Е 36 ис М42 кажете малко повече за модела,слабости и какво да гледам като го копувам? Благодаря ви предварително. 8)

Като цяло модела е добър. Съществен недостатък е скоростната кутия. Това не е само проблем на 318 is, а на всички автомобили е36, с изключение на тези с по-мощните двигатели, като 325 i, както и двата модела дизелови- 318d и 325 td(tds). Бързо се износват синхронизаторите. Резултата е трудно включване /особено на първа и втора предавка/, защото се ползват повече, както и произволното самоизключване от скорост. Когато избираш кола, внимавай за трудно включване на скоростите. По възможност тествай автомобила на изстинал двигател. Така може да разбереш и за работата на двигателя на празен ход, както и дали работи изправно газоразпределителния механизъм. двигателите на 318 is са с верига, два разпределителни вала, действащи директно на повдигачите на клапаните и хидравлична компенсация на топлинната хлабина. Когато двигателя и изстинал напълно, всеки дефект в повдигачите може да се прояви, като тракане на определени обороти. След загряване на двигателя, може напълно да изчезне това тракане. Стига да е поддържан добре, този автомобил може да изкара безаварийно повече от 400000 км. Пожелавам ти успех.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 27.02.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 325i
Мечтае да кара: M

Мнение от cHaKRa » 15 Окт 2007, 13:54

мда машинките са добри Имам я от 1 година и съм сменил само шарнир още при взимането Нито тракане нито бучене ... Явно съм оцелил добра кола ... пожелавам ти и ти попаднеш на тавава :winky:
Клякам с 200 стаам с 300 :)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook