Високи обороти! ПОМАГАЙТЕ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Високи обороти! ПОМАГАЙТЕ
Значи колата ми прави следния номер - като вдигна оборотите и после като натисна съединителя да сменя скорост или просто пусна педала оборотите седят високи (да кажем 3-4000) и падат много бавно, и накрая се задържат някъде около 1500. Има и един странен момент че това е само на натиснат съединител, няма значение дали е на скорост или не. Ако не е натиснат съединителя си падат нормално. А понеже преди 3 месеца е сменян съединителя, още като нов си виеше малко ама тогава не му обърнах внимание, та може и от това да е евентуално. А и при натискане на педала, при започването на хода има едно виене което изчезва като минеш средата на хода на педала и като го връщаш пак се получава.
Ако някой може да помогне, мерси предварително
Забравих да кажа че колата е е36 316 от 94 края.
Ако някой може да помогне, мерси предварително
Забравих да кажа че колата е е36 316 от 94 края.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това
- dr-who
- ентусиаст
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
Здрасти, аз смених скоро съеидинител с дисковете му и всичко комплект, при мен се получава същото леко виение по време на натискане на педала, лекичко виене или прискърцване по едно и също време, не змам дали при теб е същото.. според мен проблема идва от притискателния диск, който още не е слегнал хубаво
Ти случайно да си го шпорил първите дни докато още всичко е ново, защото аз направих тази грешка и мисля, че целият проблем идва от там, но това за оборотите според мен идва от някакво ненасмогване на съединителя и то си иска оборитите.. отиди да ти видят притискателния и другия диск, може от това да е...
ако намериш друго решение пиши защо се получава това леко виене при натискане на съединителя..
П.П. пти мен се получава и едно странно ттъгване при полусъединител.. трябва да я вкарам малко в обороти 1500 примерно, че да тръгна нормално, иначе ако не го направя колата се колебае и започва да подскача лекичко сеедно не и стига мощност...
Ти случайно да си го шпорил първите дни докато още всичко е ново, защото аз направих тази грешка и мисля, че целият проблем идва от там, но това за оборотите според мен идва от някакво ненасмогване на съединителя и то си иска оборитите.. отиди да ти видят притискателния и другия диск, може от това да е...
ако намериш друго решение пиши защо се получава това леко виене при натискане на съединителя..
П.П. пти мен се получава и едно странно ттъгване при полусъединител.. трябва да я вкарам малко в обороти 1500 примерно, че да тръгна нормално, иначе ако не го направя колата се колебае и започва да подскача лекичко сеедно не и стига мощност...
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- BMW M POWER
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: Chicago; Русе; София
Re: Високи обороти! ПОМАГАЙТЕ
Tano написа: А и при натискане на педала, при започването на хода има едно виене което изчезва като минеш средата на хода на педала и като го връщаш пак се получава.
Ако някой може да помогне, мерси предварително
Това виене обикновено се получава от Аксиалния лагер.
Винаги с вратите напред
Миналата седмица на резиденцията се пускаме с един опел.....1-ва газ, 2-ра газ => вклювам 3-та на прекъсвач, обаче оборотите си останаха на 6500 а колата спря да ускорява...после малко миришеше на печено, но като позастина колата се оправи.....сега обаче се чудя дали ще издържи съединителя още една гонка
- dr-who
- ентусиаст
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
Е добре де, аз смених и аксиалният лагер =)), но пак се получава това виене при натискане, то не е виене ами прискърцване.. но при Тано това е доста сериозен проблем.. отиди да ти прегледат притескателния диск и дали наистина нямаш проблем с този аксиален проклет лагер
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани