Обороти при студен двигател

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Обороти при студен двигател

Мнение от b00st » 03 Окт 2007, 22:49

Напоследък от студеното време сутрин забелязах, че ecu-то се държи по различен начин с двигателя когато е студен и когато не е. Като колата не е била палена и рано сутрин запаля на студа, първоначално оборотите се форсират до към 2000 и падат бавно до към 1000 и после много плавно, стоят към 800-900. Това е нормално, все пак са ниски температурите. Обаче няколко пъти забелязах, че като не пипам въобще педала на газта понякога тръгват да падат до 500-600, почва да се тресе двигателя и натискам педала. Незнам ecu-то дали ще реагира и ще ги вдигне, щото подавам газ да не изгасне. Това рядко съм го срещал да става. Принципно ми държи обороти на празен ход на ~750 при по-нормална температура, не играят. Това само сутринта на студа съм го забелязвал да се случва понякога. Може би, защото не я форсирам въобще и тогава става така. При вас колеги как е работата ? Нормално ли е това, да не си внушавам нещо ?

Само да уточня гуфрето ми е ново, а стъпковото моторче си мисля, че е чисто, щото нямам проблеми с обороти ако примерно запаля на обед кове 750-800 и всичко е 6.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 04 Окт 2007, 0:11

Не се коси! Карай си! Ако се влоши кажи да мислим к'во е що е.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 04 Окт 2007, 0:19

А не се кося просто се чудя. Нищо чудно да е от изключително качествения бг бензин. С 95 карам по принцип, миналия път бях сложил половин резервоар omv super 100 и не си спомням да е правило така тогава при същите условия точно :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 04 Окт 2007, 0:28

Може и от бенца да е. Ако ти се занимава проба-грешка пак с някой як бенц. А иначе колко време ти клати мотора като запалиш (и го направи де)? Минава ли му бързо?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Обороти при студен двигател

Мнение от ивчо3 » 04 Окт 2007, 10:06

Нормално е при студен старт оборотите веднага след запалване на двигателя да се вдигнат до около 1500, може и малко повече, след това падат на около 600 и веднага да се застопорят на 1000. След около минута /зависи от температурата на околната среда/, оборотите
трябва да останат стабилни на 750-800. Независимо от студа навън и температурата на двигателя, никога след паленето педала на газта не се натиска, за да се стабилизират оборотите. Най-вероятно дюзите са задръстени. И при мен беше така, дори понякога, ако не подам газ, двигателя гаснеше. След почистване с ултразвук, никога не ми се налагаше да натискам педала на газта, за да не ми тресе и гасне мотора.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 13.04.2007
Местоположение: Крумовград

Мнение от mirogooo » 04 Окт 2007, 16:15

При мен при сяко палене на студен двг,качва 1500-2000 об. падат до 500-600 и еку-то си въстановява веднега 900.При топъл старт закопава 700-800

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook